Gdzies czytalem ze w zbiorniku jest zawor przelewowy, ktory puszcza 2,5 bara na przod. Czy to duzo to nie jestem w stanie sobie wyobrazic. Jak bede mial chwile to moze zobacze jak u mnie pompuje nowa.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Sprawdzilem teraz w moim, po odlaczeniu przewodu przed filtrem litr ropy napompowalo w 15s czyli 4l/min. Zero bombelkow, a zbiornik mam zatankowany w polowie. Jesli Twoje obie pompki nie podaja podobnej ilosci, to pompka w zbiorniku nie pompuje dosc cisnienia.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
pompa wyciągnięta i o dziwo gdy ja wymontowałem z obudowy pompuje bardzo mocno. Pytanie czemu w baku jak jest paliwo idzie slabo
[ Dodano: Wto Paź 09, 2012 12:44 ]
nie mogę załapać działania tej pompy - u mnie jeden króciec do którego podpina sie powrót paliwa jest zakończony małą biała puszka/filterkiem, drugi którym podawane jest paliwo - jest na nim tylko 15 cm wężyka idącego w dol baku nie podpięty do niczego. Tak powinno być?
[ Dodano: Wto Paź 09, 2012 12:57 ]
chyba ze to nie powrót paliwa tylko wyjście do webasto?
Gdzie jest wyjście paliwa z baku? Po prawej stronie czy może po lewej a po prawej jest tylko pompka?
Panowie mam pytanko o pompę w baku. Mam następujące objawy:
- przy stanie paliwa poniżej 1/4 baku najpierw długo kręci żeby odpalić a z coraz mniejszą ilością paliwa w końcu nie daje się odpalić (raz zgasł podczas jazdy na rezerwie)
- pompka pod maską pracuje cały czas
- słychać jak pompka koło aku zasysa paliwo jakby z powietrzem/pianą (takie chłeptanie)
Po tym co wyczytałem na forum obstawiałem padniętą pompę w baku ale chwilę temu zdjąłem kanapę i na ucho słychać że pompa pracuje. Pytanie czy jest taka opcja że pompa jest na tyle dojechana że podaje za małe ciśnienie czy może być jeszcze inny powód takie stanu rzeczy. Dodam że przy paliwie powyżej 1/4 baku odpala normalnie i jeździ normalnie (u mnie to auto od zawsze jest mułowate więc ciężko stwierdzić utratę mocy).
Pompa w baku przepompowuje z lewej komory baku paliwo do prawej. Pobierane do silnika jest z prawej komory ( bak jest dzielony ze względu na rurę wydechowa która leci środkiem pod bakiem) Jeśli poniżej 1/4 baku nie odpala, to pompa albo padnięta albo ssak się rozpiął - w co wątpię, ale wszystko sie może zdarzyć
z tymi poszukiwaniami to jest o tyle ciekawa sprawa że we wszystkich katalogach dla wersji 2.0 CDTi 131km pokazuje wyłącznie pompy te pod maską. Jedyne pompy do baku są wskazywane jako pasujące do 2.0 CDT 115km. Rozmawiałem z ludźmi z dwóch sklepów i taka sama sytuacja więc podjąłem ryzyko. Jak nie będzie to samo co siedzi w moim koszu w baku to będę odsyłał
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum