Preston2009, wymień ten olej, on kompletnie nie nadaje się do tego silnika. Obstawiam, że to on jest przyczyna stukania. Zalej 10W40, Mobila valvoline, shella.
Preston2009, wymień ten olej, on kompletnie nie nadaje się do tego silnika. Obstawiam, że to on jest przyczyna stukania. Zalej 10W40, Mobila valvoline, shella.
leszczu z tego co się nie mylę to instrukcja od poldorovera pisała o olejach 15w50 i 15w60!?
leszczu napisał/a:
Preston2009, wymień ten olej, on kompletnie nie nadaje się do tego silnika. Obstawiam, że to on jest przyczyna stukania. Zalej 10W40, Mobila valvoline, shella.
leszczu z tego co się nie mylę to instrukcja od poldorovera pisała o olejach 15w50 i 15w60!?
Witam, mam nadzieję, że mimo iż (z braku czasu) nie pojawiam się na spotach to postaracie się mi pomóc Od jakiegoś tygodnia pilot do R coraz częściej mnie zawodził, musiałem kilkanaście razy naciskać. Przy otwieraniu zauważyłem, że dioda dłużej i szybciej mruga . Wymieniłem baterie, zrobiłem synchronizacje i 3dni było OK. Wczoraj po kilkunastokrotnej próbie otworzyłem go i po wyjeździe z garażu wyłączyłem. Od tamtej pory pilot nie działa, nie reaguje na nic, kolejna wymiana baterii nic nie dała a nie posiadam kodu immo Drugi pilot (żonki) działa Możliwe jest, że rozprogramował się? Gdzie można go naprawić w Lbn po godzinie 16-tej?
_________________ "bundylp" = " bandi "
Nie taki Rover straszny jak go malują
Bidi [Usunięty]
Wysłany: Nie Lis 11, 2012 17:51
Chrust koło Carefura na Witosa tam podjechać i pogadać napewno pomoże
bundylp, tak jak mowi Bidi, jedz do Chrusta. Budka (miedzy makro a carrefour) jest czynna do 19 lub 20. Ja u niego zawsze wymieniam baterie i przy okazji rozbierami pliota, cos dognie, cos przeczysci. Nigdy mi nie rozsynchronizowal. Miej przy sobie oba piloty. I umow sie kiedys z doktorem Mariuszem na zczytanie kodu.
jak nie boisz sie lutownicy to obejrzyj dokładnie płytke, moze masz gdzies zimny lut, wszystkie "blaszki" mikrostyku sa ok , być moze on wewnątrz sie zepsuł
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Pilota potrafią jeszcze zaprogramować pan który ma zakład na rogu Narutowicza i Głębokiej oraz pan z punktu znajdującego się w Biedronce za MediaMarktem.
Witam, troszkę wystraszyłem się ale... problem tkwił w "zimnych" lutach. Pojechałem do mechaniko-elektryka, włączył jakieś coś z wyświetlaczem (jak kalkulator) naciskał pilot i mówi "brak sygnału". Wyjął lutownicę z cieniutkim grotem i lutował Po 15 minutach i 10zł pilot działał Wcześniej dokładnie sprawdzałem płytkę ale nic nie widziałem, wszystkie przejścia były ok, sprawdzałem miernikiem. Teraz nawet zasięg mu się poprawił
Bardzo Wszystkim dziękuję za pomocne informacje i namiary magików.
sobrus napisał/a:
W razie czego Chrust potrafi zaprogramować pilota od nowa.
Ostatecznie możesz kupić używany pilot na allegro i tam podjechać.
Generalnie jak są problemy z pilotami w Lublinie to trzeba tam jechać, innego zakładu ogarniającego ten sprzęt nie znam.
A potrafią zczytać kod immo?
_________________ "bundylp" = " bandi "
Nie taki Rover straszny jak go malują
Gdzie w okolicach Lublina bądź Łęcznej warto oddać samochód do naprawy? Pacjent to Fiat Panda 1.3 Mutlijet. Wstępnie obstawiam uszczelkę pod głowicą bo w płynie pojawiają się rosołowe oka i kopci z rury na niebiesko... Od zauważenia awarii przejechałem może 10km. Płynu nie ubyło, natomiast oleju całkiem sporo bo z pół litra.
Przeglądając oferty warsztatów trafiłem na Auto Serwis Piotr Masicz w Ćmiłowie. Warto tam się udać z autkiem? A może jakieś inne propozycje?
A ja zapytam o klimatyzację. Gdzie w Lublinie można sprawdzić i nabić klimatyzację w przestępnej cenie i no żeby ludzie tam się trochę orientowali w klimach a nie że mają tylko sprzęt do nabijania a specjalizują się w czymś innym ?
Już minęło pewnie z pół roku odkąd pytałem o warsztat Auto Serwis Piotr Masicz w Ćmiłowie. Byłem tam z Pandą i mam mieszane uczucia. Niby dobre opinie w necie a wymienili kilka rzeczy bez żadnej konsultacji telefonicznej, w tym kilka filtrów założonych niecałe tysiąc km wcześniej...
Teraz szukam warsztatu gdzie wymienią mi końcówkę drążka kierowniczego i ustawią zbieżność. Możecie kogoś polecić?
Witam
Od roku nikt nic nie napisał więc ja napiszę
Czy ten kon-car w Wierzchowiskach to istnieje nadal bo nie mogę się do nich dodzwonić ?
Czy ktoś może mi polecić kogoś w Lublinie lub okolicy kto wymieni mi termostat i będzie wiedział co i jak. Rover 416 si
A ja zapytam o klimatyzację. Gdzie w Lublinie można sprawdzić i nabić klimatyzację w przestępnej cenie i no żeby ludzie tam się trochę orientowali w klimach a nie że mają tylko sprzęt do nabijania a specjalizują się w czymś innym ?
Temat trochę stary, ale przeglądam więc odpiszę
W Lublinie polecam Pana z ulicy Rzemieślniczej. Wspaniały, przystępny człowiek. Już trzecie autko tam zaprowadzałam i wierzcie, że nie będziecie rozczarowani. Jadąc Kraśnickimi w stronę Kraśnika, mija się Tesco i na światłach w prawo, potem znowu pierwsza w prawo. Dokładnego adresu nie pamiętam, ale wjeżdża się w bramę pomiędzy dwoma brzozami po lewej stronie. Na przeciwko jest chyba elektronika samochodowa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum