Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 102 Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 01:29
Cisnienie przed Intercoolerem i za intercoolerem jest bardzo podobne (tetowane reka poprzez zatykanie wylotu) wiec wnioskuje ze on chyba nie jest dziurawy .
Witam SviRu czy może jesteś z Wrocławia jakiej dzielnicy?? bo znam gościa co regeneruje turbo i zna się na nich dobrze wiec powinien się określić czy to turbo czy nie. Miałem podobny problem co i Ty nawet pisałeś do mnie. U mnie doraźnie pomogło przeczyszczenie intercoolera ale problem powrócił. Brak mocy sam muszę do tego gościa podjechać żeby mi sprawdził turbo boo mam na nim olej ale ubytku nie zauważyłem z silnika jedyne co mi spierdziela to z wspomagania olej i chyba przez ten wąż co idzie kolo turbo bo jest cały zarzygany i tym samym cala turbinę ochlapaną mam
snikers86 [Usunięty]
Wysłany: Wto Maj 11, 2010 23:12
Witam . Mam ten sam problem identyczne objawy. Wymieniłem gruszke przy turbinie i dalej to samo. Pomocy
pomocy! mam to samo.. rozwiązał już ktoś może ten problem? bo widzę że jednak trzeba będzie się z nim trochę pobawić..
[ Dodano: Sob Cze 12, 2010 20:13 ]
a i jedna uwaga.. z tego co czytałem różne posty, to praktycznie zawsze ten brak mocy związany jest z wcześniejszym pęknięciem rury od IC. po wymianie rury - brak mocy, tak jakby turbina nie działała.. może to kogoś na coś naprowadzi..
[ Dodano: Sob Cze 12, 2010 20:47 ] snikers86, SviRu, czy udało Wam się rozwiązać ten problem? czy może posprzedawaliście roverki? bo ja zaczynam się nad tym grubo zastanawiać.. mam go czasami dosyć..
_________________ ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
Witam! po dość długim milczeniu, ale sprawa ma się następująco trzeba podejść do tematu, że tak powiem od innej strony od tyłu i zastanowić się tak jak kolega "damiansz" napisał i napomknął większość tego typu braku mocy jest związany z wystrzeleniem lub pęknięciem węża od intercoolera. A jak wiadomo wymiana takowego węża nie ogranicza się tylko do założenia nowego, ale trzeba się zastanowić co było przyczyną takiego zdarzenia. Podaję kilka możliwości - Turbina przecieka i olejem zapycha przeloty i robi się ciśnienie oraz zatyka intercooler, zatkany katalizator co było przyczyną u mnie. Problem został rozwiązany dzięki znajomemu któremu rozleciał się i całkowicie zatkał tłumik. Po tym zdarzeniu postanowiłem przebadać sprawę u siebie i się okazało ze problem w tym tkwił.
A i również polecam podjechać do jakiegoś turbiniarza lub samemu sprawdzić stopień doładowania. Oraz polecam dokładnie przejrzenie i przeczyszczenie całego układu warto!!
A tak przy okazji wkładkę katalizatora można sprzedać u złomiarza cena 60zł - zawsze coś
poza tematem
ROVER jest wyczesany uwielbiam go ROVER
ten brytyjski szpan
[ Dodano: Pon Cze 14, 2010 19:30 ]
Jak coś więcej się dowiem pozyskam informacji o rozwiązaniu problemu będę uzupełniał
Pozdrawiam
[ Dodano: Pon Cze 14, 2010 19:42 ]
SviRu może łopatki w turbo już masz wychłostane i temu masz problem z ciśnieniem bo innego wyjścia to już nie widzę. Skoro cały układ szczelny no to musi być wina turbinki ja bym wymienił na używkę albo ściągną tą twoją i obejrzał łopatki ( reperacyjni komplet można kupić w necie można zawsze samemu spróbować zregenerować )
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 16:09
I mnie to spotkało .
mam załozony zegar (wpiety trojnik) na przewodzie idacym do czujnika doładowania i przy przyspieszaniu max pokazuje 0,5-0,7bara wiec tez cos za mało .
Czy mozliwe,że spowodowane jest wkreceniem na maxa listwy od westegate ?
opowiedz po kolei.. co robiłeś.. co się stało.. czy po prostu nic nie robiłeś i stracił moc..
jeżeli tak, to najbardziej prawdopodobne przyczyny:
1) nieszczelność na wężach w układzie pomiędzy turbiną, IC a kolektorem dolotowym
2) problem z wtryskiem sterującym
_________________ ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Paź 11, 2012 19:21
damiansz napisał/a:
opowiedz po kolei.. co robiłeś.. co się stało.. czy po prostu nic nie robiłeś i stracił moc..
jeżeli tak, to najbardziej prawdopodobne przyczyny:
1) nieszczelność na wężach w układzie pomiędzy turbiną, IC a kolektorem dolotowym
2) problem z wtryskiem sterującym
W sumie to nic nie robilem,tylko zastanawia mnie czemu tak malo pompuje .(chyba ze wskaznik zle pokazuje ,ale watpie )
Przewod wychodzi bezposrednio z turbiny ,pod ktory wpiąłem zegar
Mozliwe ze to wtryskiem ,bowiem od czasu do czasu zaswieca sie check a po odpuszczeniu pedalu gazu monetalnie gasnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum