Można również wziąść od bezpiecznika nr 7 który odpowiada za dmuchawę wentylatora.
On jest we wnętrzu ? Jeżeli tak to odpada - nie będę ciągnął kolejnych kabli do środka. Silniczek regulacji wydaje się ok - jego wiązka jest niedaleko wiązki ECU...
Niestety przeróbki na diesla nie planuję przynajmniej w najbliższym czasie
leszczu, napięcie na silniczek do regulacji poziomu lamp jest podawane od świateł pozycyjnych. Można się podpiąć pod zasilanie pompy paliwa.
To ta puszka z przekaźnikami czarna przed skrzynką bezpieczników ? Który to przewód/pin ? Szukałem tam, ale nic nie znalazłem. Czy to napięcie jest stałe po kluczyku ? - bo pompa po włączeniu zapłony włącza się na 2 sek, ponownie włącza się dopiero w momencie odpalenia samochodu...
W jaki sposób jest sterowane ECU ? Wg. AutoDaty pin 11 to + po kluczyku - ale sprawdzając go jest na nim stały plus
Zrób tak jak podpowieda kolega Brt. Łatwiej znajdziesz ten przewód. Odnośnie przekażników to jest ta czarna puszka.Napięcie jest stale po stacyjce bo przekażnikiem steruje ECU, ale to jest inny obwód. Szukaj na dużych pinach. Nie pamiętam który to przewód.
Dzięki PTE - przewód zielony z żółtym paskiem, miejsce idealne, bo blisko wiązki silnika - plus pojawia się po przekręceniu kluczyka w poz. 2. Działa idealnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum