- tylna wycieraczka nie działa albo nie wiem jak ją włączyć.
Skoro nie wiesz jak włączyć to skąd wiesz że nie działa a jak próbowałeś do tej pory to zrobić ?
Cytat:
- centralny zamek - to cudo jest dla mnie czarną magią! W momencie kupna musiałem nacisnąć 2x aby otworzyć, po kilku dniach tylko 1x naciskałem a teraz znowu wróciło do 2 kliknięć zastanawia mnie czy mogłem jakoś to przeprogramować (zaznaczam że nigdy nie otwierałem drzwi za pomocą kluczyka). Jeszcze jedno pytanie czy gdy będę chciał wymienić baterię w pilocie centralki to czy może się przeprogramować?
Masz ori pilot czy dorabiany jakiś ?
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 10, 2012 14:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W momencie kupna musiałem nacisnąć 2x aby otworzyć, po kilku dniach tylko 1x naciskałem a teraz znowu wróciło do 2 kliknięć zastanawia mnie czy mogłem jakoś to przeprogramować (zaznaczam że nigdy nie otwierałem drzwi za pomocą kluczyka). Jeszcze jedno pytanie czy gdy będę chciał wymienić baterię w pilocie centralki to czy może się przeprogramować?
- strasznie denerwujący jest ten hałas w środku ale moje autko chyba było składane widać to po "wkrętach w boczkach drzwi i ten insert zapięcia źle zamontowany w pasach bezpieczeństwa i chyba brakuje tam maty wygłuszającej takie jest moje zdanie
Te auta generalnie są słabo wygłuszone. Przy okazji to lekki samochodzik, więc drgania są jeszcze bardziej odczuwalne. Co nie znaczy, że w twoim egzemplarzu ktoś nie połamał czegoś przy demontażu okładzin. O jaki hałaś dokładnie chodzi?
marekp90 - z chęcią się spotkam np. w sobotę do 13stej albo w piątek po 15stej. Napisz pw to się umówimy!
Pilot centralki mam Lucas Rover jeżeli to dobrze napisałem.
Hałas to od trzęsień tapicerki po prawie każde nierówności drogi ciężko mi to stwierdzić może marekp90 sam oceni i coś doradzi/oceni.
Sobota 20.10.2012
Edit3: Więc tak wymieniłem opony na zimówki i wyważyłem przy okazji się dowiedziałem że mam felgi od VW i jest minimalny luz. Auto zaczęło znosić na prawą stronę a nie jak wcześniej lekko na lewą. Teraz pytanie czy przed zbieżnością mam wymienić gumy drążka reakcyjnego czy po zbieżności - ma to jakiś wpływ na siebie?
Wymieniłem tarcze i klocki więc auto przestało latać we wszystkie strony (razem ze ściąganiem) przy hamowaniu.
Poniedziałek 15.10.2012
Edit2: Dzisiaj zaczęły się stuki w prawym przednim kole (słychać "jakby uderzać młotkiem w wahacz" im szybciej jadę tym szybciej uderza) wydaje mi się że może to być wina tarczy lub klocków, bo to właśnie w nich ostatnio grzebałem i testowałem hamowanie w celu wyczyszczenia tarczy (140 i hamowanie do podłogi) a może coś innego.
Sobota 13.10.2012
Edit:
Wspominałem o skręcaniu auta i że przy hamowaniu trzęsie i wydłużony czas hamowania więc zacząłem dobierać się do klocków i tarcz okazało się że są tak zapieczone że nie miały prawa w ogóle hamować, jeden z klocków się rozkruszył a że jest dzisiaj sobota musiałem na takim wrócić do domu. Po wyczyszczeniu i rozpędzeniu się do 140 przy hamowaniu z piskiem opon byłem zdziwiony iż moje auto potrafi tak hamować. Wiadomo trzeba wymienić tarcze bo były źle "zbierane" przez klocki i klocki ale mam pytanie - czy są wentylowane tarcze do roverka? I gdzie można je kupić?
Przy okazji przyjrzałem się dużo bliżej spryskiwaczom - rozkręciłem cały zbiorniczek aby dostać się do silniczków, podpiąłem do kabli i każdy z osobna ładnie działa jednak gdy podłącze je do auta nagle działa tylko jeden silniczek niezależnie od tego co włączę (tył/przód) zawsze tryska na przód.
Do tego kolejny problem.
http://imageshack.us/a/img41/9884/rover214si03.jpg
Zaznaczyłem w kółko taki "grzybek" co to jest i jak się nazywa ewentualnie ile kosztuje i czy jego końcówkę która wchodzi do silnika można dostać osobno czy kupić komplet ponieważ zaciąga tam powietrze bo jest pęknięty a końcówka jest luźna. Za obroty na jałowym biegu wiem że jest odpowiedzialny silniczek krokowy więc muszę go też wymienić a może lepiej wyczyścić? Bo znów pojawił się problem samoistnego "dodawania gazu"
:old:
Piątek 12.10.2012
A więc tak po spotkaniu z forumowiczem można już wykluczyć te hałasy w aucie bo ten rover już tak ma. Łożysko jednak huczy, mam do wymiany gumy drążka reakcyjnego i podobno można to zamówić tylko w serwisie a to koszt 106zl (teraz pytanie komplet przednich czy tylko gumy jednego drążka) przynajmniej te gumy pokazywali na stacji diagnostycznej.
Do spryskiwaczy potrzeba nowego przewodu najlepiej całego i od razu pociągnąć na tył bo tam o dziwo nie ma. Wycieraczka tylna nie działa chociaż słychać że próbuje ją uruchomić.
[ Dodano: Nie Paź 28, 2012 18:40 ]
Nie wiem czy można postować pod swoim postem dlatego proszę najwyżej wkleić do poprzedniej mojej odpowiedzi.
Dzisiaj mam kolejny problem a mianowicie - nie chce odpalić.
Wczoraj kiedy padał deszcz ze śniegiem wracałem do domu z pracy i zostawiłem na noc na parkingu. Rano przyszedłem odśnieżyć i przy okazji go rozgrzać. Przekręcam kluczykiem (po odczekaniu chwili) a następnie usłyszałem tylko "CYK CYK CYK" i jak pompka paliwa pracuje. Gdy przytrzymałem chwile dłużej po kilku minutach przerwy to było "CYK CYK CYK" a następnie z większą prędkością "CYKCYKCYK" aż widziałem że kontrolki zaczynają powolutku gasnąć. Wiadomo aku, wyczyściłem klimy wysuszyłem, wkładam dalej to samo. Pokusiło mnie włączyć światła aby sprawdzić jak mocny aku jeszcze jest ale było OK. Wziąłem go do domu i aku ma 12.12 czyli pełny(tak?) Muszę zaznaczyć że autko jest na rezerwie (ale nie tej głębokiej) Czy zatankowanie go coś da? Czy nagrzewnica działa tylko jak silnik jest w ruchu?
Dzisiaj mam kolejny problem a mianowicie - nie chce odpalić.
Wczoraj kiedy padał deszcz ze śniegiem wracałem do domu z pracy i zostawiłem na noc na parkingu. Rano przyszedłem odśnieżyć i przy okazji go rozgrzać. Przekręcam kluczykiem (po odczekaniu chwili) a następnie usłyszałem tylko "CYK CYK CYK" i jak pompka paliwa pracuje. Gdy przytrzymałem chwile dłużej po kilku minutach przerwy to było "CYK CYK CYK" a następnie z większą prędkością "CYKCYKCYK" aż widziałem że kontrolki zaczynają powolutku gasnąć. Wiadomo aku, wyczyściłem klimy wysuszyłem, wkładam dalej to samo. Pokusiło mnie włączyć światła aby sprawdzić jak mocny aku jeszcze jest ale było OK. Wziąłem go do domu i aku ma 12.12 czyli pełny(tak?) Muszę zaznaczyć że autko jest na rezerwie (ale nie tej głębokiej) Czy zatankowanie go coś da? Czy nagrzewnica działa tylko jak silnik jest w ruchu?
Elektromagnes w rozruszniku wydaje taki dźwięk. Weź coś i popukaj w niego, a odpalisz. Możliwe, że zwiesił się jednorazowo. Jeśli sytuacja się powtórzy - wymień elektromagnes na nowy.
Nagrzewnica działa tylko wtedy gdy silnik pracuje, gdyż wtedy jest rozgrzewany płyn chłodniczy i jest w ciągłym obiegu.
Miałem problem mianowicie po jeździe 20min w poniedziałek wjechałem autem na halę gdzie było ciepło. Woda skapła następnie chciałem po 8h odpalić samochód i nie chciał się wkręcić po czym zgasł. Następnie nie mogłem go uruchomić, kręciłem kręciłem aż po 15min po dłuższym przytrzymaniu kluczyka w pozycji rozruchu zaczął zagadywać i się uruchomił.
Od tamtej pory gdy auto stało dłużej po odpaleniu o ile nie dostaje "czkawki" po ruszeniu przyciśniecie sprzęgła skutkuje wzrostem obrotów. Jakieś propozycje?
Edit: Wymiana aku pomogła odpalił z małym problem ale jest.
PS. Jeżeli ktoś chciałby mi pomóc to kilka postów wyżej są opisane problemy których nadal nie wyeliminowałem - z góry dzięki!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum