Typ: SDi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999
Witam,
W miniony weekend wraz z pierwszym śniegiem pojawił się w moim roverku skumulowany problem wydaje się ze że wszystkim co możliwe.
Po pierwsze nie chciał odpalić, przy pomocy innego samochodu udało się go odpalić przy użyciu kabli. Niemniej jednak po odpaleniu na luzie trzymał 2000 obrotów przy przezuc3eniu na bieg 1,2.3,4,5 wydawało się że działa normalnie. Stwierdziłem więc ze konieczna będzie wizyta u mechanika udało mi się przejechać 5 km i obroty na luzie doszły do 3000 tysięcy. W miedzy czasie padł całkowicie nawiew, więc 5 km trzeba było jechać z otwartymi szybami.bbbbrrrrrrrr Udało się dojechać do mechanika i w tym momencie spod maski pojawił się biały dym okazało się ze złamał sie zawór chłodnicy ten górny na który wchodzi wąż. I moje pytanie czy jest szansa że przy okazji bede miał jeszcze HGF po tym co mnie spotkało ???i czy w jego przypadku były by widoczne jakieś wycieki spod głowicy???
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 29, 2012 14:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
- akumulator do wymiany
- zawiesza Ci się przepustnica bo pewnie masz plastikową, znany objaw
- jak mogło się samo złamać wejście na wąż? i chodzi o ten gruby czy cienki który idzie do zbiorniczka wyrównawczego?
- jeśli silnik się nie przegrzał to powinno być ok. Po naprawie jeśli nie pojawi się olej w zbiorniczku ani majonez zamiast oleju to jest w porządku
- co do nawiew mógł paść bezpiecznik. Sprawdź czy dmucha na 4 biegu, jeśli tak to padły rezystory w dmuchawie
- akumulator do wymiany
- zawiesza Ci się przepustnica bo pewnie masz plastikową, znany objaw
- jak mogło się samo złamać wejście na wąż? i chodzi o ten gruby czy cienki który idzie do zbiorniczka wyrównawczego?
- jeśli silnik się nie przegrzał to powinno być ok. Po naprawie jeśli nie pojawi się olej w zbiorniczku ani majonez zamiast oleju to jest w porządku
- co do nawiew mógł paść bezpiecznik. Sprawdź czy dmucha na 4 biegu, jeśli tak to padły rezystory w dmuchawie
- akumulator mam na 45ah planuje zakup jakiegoś większego
-przepustnica tak plastikowa
-złamał się ten gruby , i też mnie to zastanawia bo żadanego mechanicznego uszkodzenia nie doszło
-o bserwowqłem wskaźnik temperatury był cały czas na połowie a jak pojawiła się biała chmura to wyłonczyłem silnik więc jest szansa
- nawiew działa mi na każdym biegu ale problem jest taki że raz działa a raz nie wieć rezystory i bezpiecznik odpadają
Może wtyczka przy samym wentylatorze coś niedomaga.
Chłodnicę w takim przypadku lepiej wymienić na nową (chyba jakieś 140zł kosztuje wersja bez klimy).
Przepustnicę najlepiej wymienić na metalową. Czasem pomaga czyszczenie plastikowej, ale to półśrodki, w zimę będzie się przywieszać.
Akumulator może być po prostu stary i nie trzymać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum