Dzisiaj udało mi się w końcu połączyć z moim freelandlerem, visa nie dawała mu rady, a elm327 bez problemu ale tylko silnik tak jak piszą na necie.
Elm327 jest v3.0 1.4b z nową płytą bez błędów druku jak poprzednie wersje, więcej na forach forda.
Silnik 1.8l 2000r po liftingu czyli już jako 2001r, na kompie pisze EOBD.
Trochę sciągam sprzetu diagnostycznego dla siebie i paru firm w Polsce i testowałem interfejsy i testery ogolnie wiekszość kiepsko działa.
Co do roverków bardzo dobrze radzi sobie Autocom CDP Pro, soft jest w języku polskim, diagnozuje wiekszosc modułów tj silnik, abs, airbag, klimatyzacje, immo, licznik i cos tam jeszcze w zalezności od modelu, czyta kod immo, koduje tez piloty.
Jezeli ktoś chciałby zdiagnozować swojego roverka lub kupić w dobrej cenie ten fejs to zapraszam.
Mam taki, ponoć działa, ale jeszcze go nie sprawdzałem, pewnie dopiero w lecie się uda.
Poza tym interfejs jest bez wtyczki, trzeba wiedzieć jak go podpiać pod roverkowe gniazdo.
I wymaga komputera z dwoma portami COM, czyli żaden nowy komputer raczej się nie nadaje,
witam państwa! mam komputer z wbudowanym na płycie głównej portem com oraz możliwością podłączenia do płyty głównej jeszcze jednego portu com za pomocą śledzia jest to coś takiego http://allegro.pl/sledz-r...2703687733.html znalazłem dzisiaj u siebie w klamotach śledzia z com i podłączyłem i mam 2 porty com działające sprawdzałem to podłączając starą myszkę teraz mając porty com chcę zakupić ten interfejs http://allegro.pl/interfe...2673978357.html i podłączyć go do roverka 214i posiadam zainstalowany Windows xp czy coś jeszcze trzeba zrobić/przerobić lub zainstalować aby taki zestaw działał czy po podłączeniu już będzie wszystko działać?
Jeżeli nie pójdzie pod XP, można spróbować ustawić zgodność ze starszym system,
a jeżeli i to nie pomoże to w najgorszym przypadku. Bootowalny pendrive lub CD z dosem
i programem do euroscana. Zrobienie takiego obrazu nie jest trudne.
ok do końca roku może ogarnę temat (ostatnio nie mam za dużo czasu) z zamówieniem interfejsu i konfiguracją ma ktoś może szczegółową instrukcje jak to odpalić i z skąd ściągnąć odpowiednie programy?
Ja mam własnie Autocom w wersji Pro i komunikuje się bardzo ładnie.
Koledze wykryłem że alarm świrował przez silniczek w zamku dzwi kierownika.
"Błąd- Położenie krańcówki dzwi - Za niski sygnał" mi pokazał.
Trochę sciągam sprzetu diagnostycznego dla siebie i paru firm w Polsce i testowałem interfejsy i testery ogolnie wiekszość kiepsko działa.
Co do roverków bardzo dobrze radzi sobie Autocom CDP Pro, soft jest w języku polskim, diagnozuje wiekszosc modułów tj silnik, abs, airbag, klimatyzacje, immo, licznik i cos tam jeszcze w zalezności od modelu, czyta kod immo, koduje tez piloty.
Jezeli ktoś chciałby zdiagnozować swojego roverka lub kupić w dobrej cenie ten fejs to zapraszam.
Od kilku dni czaje sie na Autocom CDP+ 2012.3 .
Napisze do ciebie PW w tej sprawie jestem powaznie zainteresowany .
Ja dzisiaj byłem w Łodzi na Piotrkowskiej 276 - Wjazd od ul. Milionowej.
Zakład specjalizuje się w Wulkanizacji i Klimatyzacji oraz autach grupy VAG.
Maja jednak super kompa o nazwie CIS.
Pięknie mi się połączył i ma nawet więcej funkcji jak fabryczny T4.
Jak ktoś jest z Łodzi to polecam.
CIS ma jedną super funkcję.
Można wejść do programowania układów.
T4 tez to ma ale tylko ta nowsza wersja.
Można tak ustawić kompa w aucie by pokazywał kod błędu na wyświetlaczu od przebiegu.
Poniżej fotki.
U mnie wyszło uszkodzenie przepływomierza.
Inector balance wyszedł idealnie - 0,3%
Auto jest przelewane paliwem podawanym pod zbyt wysokim ciśnieniem, ale jest to związane z uszkodzeniem przepływomierza.
Przy okazji wyszło też że VCU nieco klei bo można to sprawdzić na podstawie odczytów z czujników ABS.
Z testerów do dnia dzisiejszego co sprawdzałem bo trochę tym handluję jak wyżej autocom, tylko że cdp pro i np. starsze roczniki np. 97-99rok na sofcie starszym tj. 2011, silnik, abs, immo łacznie z kodowaniem plipa i czyta kod immo.
Na nowym sofcie już braki komunikacji na abs, immo, tylko diagnoza silnika.
Na tych wynalazkach cdp+ czy już widać że tcs interfejs obojętnie jaka wersja softu w starszych rocznikach tylko i wyłącznie silnik lub wogóle brak diagnozy, czasami może ale nie musi połączy się z immo.
Po szynie can zachowują się identycznie, tylko ze cdp+ bardziej awaryjne siada przetwornica.
Z innych zabawek niestety tylko elm i inne wynalazki.
Diagun nie daje sobie za bardzo rady szczegolnie z silnikami benzynowymi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum