Wysłany: Pią Paź 26, 2012 13:41 [R214] Problem z odpaleniem
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1997
Witam,
mam problem z moim roverkiem. Pewnego dnia po prostu mi zgasł i musiałem go scholować:( Teraz po przekręceniu kluczyka na II wskazówki wariują i z pod maski słuchać dziwne odgłosy(dokładnie z modułu koło bezpieczników) Prosze o rade co to za moduł i czy to na pewno może być winne.
dodaje że autko nie ma modułu od centralki i od immobilaizera.
Z góry dzięki z pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 26, 2012 13:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomiędzy ujemną klemą na akumulatorze a karoserią powinien przebiegać przewód który łączy własnie karoserię aby i na niej była masa.
Sprawdź czy się nie urwała a jak nie to odkręć ją i dobrze wyczyść aby pewnie stykała.
Witam, mam podobny problem przy swoich roverku, tylko że mam silnik 2.0 SDi a do tego, przy przekręceniu zapłony kontrolka od świec żarowych wgl się nie zaświeci, powinna przynajmniej na chwilę żeby świece zagrzac i nic, noi auto nie chce odpalic...
panowie ja mam też podobny problem jak zimny nie odpala i to już jest coraz bardziej denerwujące bo wymieniłem i sprawdziłem wszystko co się dało. na początku to cewka kopułka kable, akumulator na nowy, rozrusznik i alternator także, ale nadal to samo może panowie jakaś mała podpowiedz bo nie wiem co robić, nie wiem co robić,
dziś kupie ten czujnik ale zdaje mi się ze to nie to bo mam takiego mechanika który zajmuje się audi na roverach za bardzo nie i pytałem się o czujnik zabrał go gdzieś i mówi że jest ok. a zaufany mechanik tylko ze problem że na audi się zna jak mało kto a rovery niby z wieszchu to samo to silnik i to też ale mówił że jest różnica.
ale kupie nowy i zobaczymy na nowym
a mam jeszcze jedno pytanko jak te cztery rurki przy odpalaniu kilku krotnym są zimne a dokładnie jedna pierwsza po prawej jak się stoi a kolejne zimne to coś możę oznaczać?
pytam się bo ja jestem tylko elektrykiem samochodowym a nie mechanikiem a silniki dla mnie jak czarna magia.
pytam się bo ja jestem tylko elektrykiem samochodowym
to nie mozesz zbadac rezystencji wczesniej ? przecież Ci podałem wartości
problem też może być w przewodach podciśnienia lub w samym czujniki w komputerze
Kisiel napisał/a:
mam jeszcze jedno pytanko jak te cztery rurki przy odpalaniu kilku krotnym są zimne a dokładnie jedna pierwsza po prawej jak się stoi a kolejne zimne to coś możę oznaczać?
jakie cztery rurki ? zrob zdjecie. będzie nam łatwiej Ci powiedzieć co to
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum