Wysłany: Sob Lis 10, 2012 16:38 [620Ti] Nawiew widmo
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Jak w temacie, raz mam nawiew ciepły, raz go nie mam. Razem z tym objawem występuje brak grzania reduktora od gazu i dławienie się samochodu na tymże paliwie. Kolega w innym poscie pisał, ze jest to zapowietrzony układ chłodzenia, a mechanik rzucił luźno, ze to moze być nagrzewnica. Z drugiej strony czasem mam skoki temperaturowe na wskaźniku, w strone maxa
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 10, 2012 16:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ten roverek ma trzymać ciśnienie i to ma być 1 bar w ukaldzie chłodzenia bo jest turbo chłodzone po za tym umnie teraz po wymiania płynu chładzącego układ się odpowietrzył po przejechaniu 20 km
[ Dodano: Nie Lis 11, 2012 13:50 ]
niestety jak nie wymienisz uszczelki pod głowicą to nic ci nie pomorze miałem to samo wymieniłem uszczelkę i mam święty spokuj rano przy 0st gaz przełancza się po 2 minutach max a temperatura parownika jest 60st teraz w zimne dni w czasie jazdy ten roverek szybko się nagrzewa po przejechaniu 4km jusz ma 90st
[ Dodano: Nie Lis 11, 2012 14:07 ]
tez mam roverka ti kupiłem go w maju kupiłem go w cenie złomu po małym remoncie niesamowity samochud po za tym gazu pali od 12-15 po miescie to jest niezły wynik jak mam cięzką nogę tymbardziej za pod machą 200km siedzi
opisze wszystkie objawy, brak ciepłego nawiewu od czasu do czasu, straszny smród gazu w kabinie po takim 'blokowaniu' (samochod jedzie do 3 tyś, a później nawet na trójce z pedałem wciśniętym w podłoge nie rpzekracza wartości 50km/h), skoki na wskaźniku temp po przełączeniu nawiewu na V i okresowe skoki temperatury do wartości maksymalnej przy pracy na biegu jałowym(wystarczy przeciagnac go 2 razy do 5tys i sytuacja wraca do normy). Co do uszczelki pod głowicą to była robiona zdaje sie 8-9 miesiecy temu. Mogło ją tak szybko wydmuchac?
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Nie Lis 11, 2012 19:18 Re: [620Ti] Nawiew widmo
Chudeck napisał/a:
Jak w temacie, raz mam nawiew ciepły, raz go nie mam. Razem z tym objawem występuje brak grzania reduktora od gazu i dławienie się samochodu na tymże paliwie. Kolega w innym poscie pisał, ze jest to zapowietrzony układ chłodzenia, a mechanik rzucił luźno, ze to moze być nagrzewnica. Z drugiej strony czasem mam skoki temperaturowe na wskaźniku, w strone maxa
Jesli chodzi o mnie to równiez przerabiam temat (jeszcze nie doszedlem czego to wina)
uszczelka napewno to nie jest ,bowiem wszystko jest ok tylko własnie problemy sa z nawiewem.
Nagrzewnica raczej to nie jest bowiem jesli to ona by siedział to nigdy nie miałbys ciepłego powietrza .To samo jest u mnie .Zreszta łatwo moze to ocenic w momecie ciepłego i zimnego nawiewu dotnij przewody idace z nagrzewnicy bedziesz czuł ze raz sa zimniejsze a raz cieplesze ,wiec ja bym wykluczył.
pompa wody była robiona razem z rozrzadem w tym samym czasie co uszczelka pod głowicą. Reduktor sprawdze jutro. Gazownik mówił, ze gaz jest zrobiony 'na powrocie' cokolwiek to znaczy i że w innych furach nie ma to prawa działać, a u mnie działa
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Nie Lis 11, 2012 20:03
Rowniez jestem zdania gdyby pompa siedziała to silnik raczej by sie przegrzewal. a jesli niedomaganie jest jedynie w nagrzewnicy to musi byc cos innego
Panowie, kolejny objaw, byc może ułatwiający diagnoze na odległośc, mianowicie- temperatura na czujniku rośnie dziwnie, wcześniej w miare upływu czasu wskazówka sie powolutku podnosiła do poziomu pomiedyz niebieskim i czerwonym polem, teraz wskazówka leży po kilkuset metrach i za chwile robi rajd na środek wskaźnika, takie szybkie wachnięcie. Kolejny objaw to - mimo właściwej temperatury samochod nie jedzie na gazie, tzn komputer nie przełącza paliwa na LPG. Mogłoby to oznaczać całkowity brak grzania reduktora
nie ubywa Ci płyny chłodzącego ?
na jakiej wysokości zamontowany reduktor gazu ?
jest w chłodnicy pełny swobodny przepływ ?
czujnik temp do wskazówki wymieniałeś ?
reduktor jest na wysokości zbiorniczka od płynu, w zbiorniczku jest spore ciśnienie, bo po odkręceniu go wybija przez korek. Co do reszty to samochod stoi u mechanika, on tez szuka przyczyny
[ Dodano: Sro Lis 21, 2012 20:14 ] thorm, miałeś racje, mechanik zdiagnozował uszczelke pod głowicą. Da rade samemu to wymienic? bo Pan mi zaśpiewał 600-700zł za robocizne, wiem że sama część jest stosunkowo niedroga. Wymieniałem już maglownice,przeguby i jakąś drobnice z tyłu. Da rade?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum