Wysłany: Pon Lis 05, 2012 18:24 [rover 75] Ciśnienie w układzie chłodzenia
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam wszystkich jestem tu nowy i szukam szukam i nigdzie nie ma rozwiązania mojego problemu a mianowicie. Jak tylko mi się trochę rozgrzeje autko to jak odkręcę korek od wlewu płynu chłodniczego to wypływa płyn na włączonym silniku lub nie. dodam ze przewody nie są twarde nie dymi na biało nie skacze temperatura z autem jest wszystko ok ale niepokoj mnie to ze ten płyn wywala . Nie ma problemu z jazda robie nim codziennie 200 km. czego to może być wina czy ktoś miał podobny problem? zauważyłem jeszcze 1 rzecz jak rano i odkrece ten korek to w zbiorniku jest tak jak by minimum płyny ale jak trochę przejadę i odkręcę to jest prawie max (o ile nie zacznie się wylewać. gdzieś przeczytałem ze moze jest zapowietrzony ale nigdzie nie ma na forum (albo nie umiem szukać ) jak go odpowietrzyć. pomocy może to coś innego a ja nie wiem co
Ostatnio zmieniony przez tupak20 Pon Lis 05, 2012 21:01, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 05, 2012 18:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Lis 06, 2012 10:30
wszystko masz w porządku , przecież w układzie jest ciśnienie podczas pracy silnika.Sprawdzaj tylko czy dno zbiorniczka jest zakryte płynem na zimnym silniku.
tupak20 napisał/a:
nigdzie nie ma na forum (albo nie umiem szukać ) jak go odpowietrzyć.
nic nie leci żadne bąbelki. płyn rano na zimnym silniku jest ok. dzięki koledzy za pomoc tak myślałem ze wszystko z tym ok ale nie za bardzo rozumiałem jak działa układ ciśnieniowy, teraz juz wiem ze to normalne. jeszcze raz dzieki i pzodrawiam
sorki kolego ale nie znalazłem żadnej odp w mailu a nie wiem zabrakło jak się po tym forum poruszać. ale mam nadzieje ze z czasem sie nauczę. dzięki jeszcze raz pozdrawiam
jakby ktoś mniał problemy z układem chłodzenia, typu właśnie, że się wylewa przez zbiorniczek, i w konsekwencji się grzeje to radzę zaczynać od sprawdzenia korka zbiorniczka wyrównawczego.
U mnie właśnie takie problemy były i w warsztacie już mi chcieli wymieniać uszczelkę pod głowicą. A wiadomo w V6 są dwie głowice i sporo roboty, nawet nie chce myśleć ile by mnie to kosztowało. Na szczęście jest internet i forum.
Skończyło się na wymianie wadliwego korka (uszczelki popękane+ogólnie nie trzymał ciśnienia), koszt 20 zł (notabene zamiennik od BMW, Roverowy kosztuje ok 70 zł) zamiast nawet 1500+ za wymianę uszczelki pod głowicą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum