Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2004
Mam taki problem, mianowicie po wymianie bateri w pilocie nie moge zrobic synchro pilota.
Czy trzeba owierac fizycznie zamek kluczykiem czy mozna z drugiego pilota (zamek w dzwiach zablokowany prawdopodobnie, kluczyk wchodzi ale nie da sie przekrecic jak by cos sie zapieklo wd 40 nie pomoglo). To moje pierwsze auto wiec narazie nie zabralem sie za rozbieranie zamka.
Chcialem wymienic baterje w obu pilotach ale po braku reakcji w pierwszym obawiam sie wyjmowac z drugiego bo nie wiem czy bede w stanie dokonac poprawnej synchronizacji pilotow przy zablokowanym zamku dzwi.
Moze ktorys z forumowiczow mial juz podobny problem w r 25?
Ostatnio zmieniony przez seboo Sro Lis 14, 2012 09:54, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 13, 2012 15:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mam taki problem, mianowicie po wymianie bateri w pilocie nie moge zrobic synchro pilota.
Synchro zawsze robimy przy otwartych zamku w drzwiach.
Spróbuj wciskać, przynajmniej ze 4 razy przycisk zamykania na pilocie i w tym czasie obserwuj kontrolkę od immo która znajduje się na środku w liczniku.
Ok chcial bym dodac ze zamek w drzwiach zablokowany wiec auto mozna otworzyc tylko z pilota.Mialem ostatnio przygode kiedy aku padl po wlaczeniu sie alarmu i wyladowal aku do konca, do tego stopnia ze piloty nie reagowaly, po wlamaniu pod maske (co nie jest takie trudne)podlaczylem klemy z auta kolegi, zalaczyl sie alarm ale wylaczylem normalnie z pilota i udalo sie dostac do auta. Po tej przygodzie postanowilem wymienic baterie w pilotach do chwili gdy nie zrobie tego zamka w drzwiach. Zeby nie bylo watpliwosci przeczytalem wszystkie watki odnosnie synchro i wszedzie jest napisane zeby wpierw otworzyc auto z kluczyka przed wykonaniem synchronizacji. I tu moje pytanie czy przy zablokowanym zamku mozna wykonac synchronizacje otwierajac drzwi z drugiego pilota (oba orginalne i dzilajace przed wymiana baterji) kodu nie dostalem i raczej nie dostane.
Ostatnio zmieniony przez seboo Wto Lis 13, 2012 15:40, w całości zmieniany 1 raz
Do auta moge sie dostac z drugiego pilota i bezproblemowo odpalic. Ale drugi pilot po wymianie baterji przestal dzialac. Boje siewymienic baterje w drugim bo nieudalo ma mi sie synchronizacja w pierwszym a nie chce zostac w sytuacji gdzie nie bede mogl odpalic samochodu. Mam dwa pary (kluczyk, pilot) i zwalony zamek w drzwiach jeden przestal reagowac po wymianie baterji, dioda od imo nie reaguje po 10 krotnym wcisnieci pilota, reset napiecia na pilocie zrobiony, pilot dzialal na starej baterji cr 2032 panasonica i po wymianie na duracella przestal i nie chce sie synchronizowac.
Otwórz wszystkie zamki w aucie, wyjmij ta nowa baterie z pilota i włóż ponownie, pójdź do auta i wciskaj przycisk zamykania. Jeśli autko się nie zamknie to problem leży w pilocie lub w tym zamku który nie działa.
Chmmm. Coz moge powiedziec porada prosta i problem rozwiazany pilot zadziala po zmianie biegonow baterji (zwyczajnie zle ja wsadzilem) wielkie dzieki za rady i cierpliwosc. Jesli ktos bedzie mial problem z padnietym aku i niemoca z zamkiem pisac na priwa sposob dostania sie pod maske banalnie prosty i niekolizyjny.Jeszcze raz dzieki
Svirus [Usunięty]
Wysłany: Czw Lis 15, 2012 21:05
seboo napisał/a:
Ok chcial bym dodac ze zamek w drzwiach zablokowany (...).
może po czasie i tak całkiem na marginesie ale mam na zbyciu komplet wkładek (korek wlewu, stacyjka, zamek bagażnika, wkładka drzwi kierowcy + jeden kluczyk) komplet pochodzi z anglika więc konieczne będzie przełożenie wkładu zamka w drzwiach kierowcy ale z tym nie ma najmniejszego problemu Pozdrawiam
ja zmieniałem baterie 6 miesięcy temu, otwierało się auto po wymianie z 15 metrów teraz znowu z 1 metra. Tak słabo trzymają te baterie? z firmy Philips
ja zmieniałem baterie 6 miesięcy temu, otwierało się auto po wymianie z 15 metrów teraz znowu z 1 metra. Tak słabo trzymają te baterie? z firmy Philips
Ok chcial bym dodac ze zamek w drzwiach zablokowany (...).
może po czasie i tak całkiem na marginesie ale mam na zbyciu komplet wkładek (korek wlewu, stacyjka, zamek bagażnika, wkładka drzwi kierowcy + jeden kluczyk) komplet pochodzi z anglika więc konieczne będzie przełożenie wkładu zamka w drzwiach kierowcy ale z tym nie ma najmniejszego problemu Pozdrawiam
W moim przypadku raczej tylko ebay wchodzi w gre bo mieszkam w IE a komplet zamkow jest stosunkowo tani w okolicach 20-30 euro ale nie wiem czy pilotow nie trzeba wymieniac odrazu. Ewentualnie wymienie tylko wkladke w drzwiach tak na wszelki wypadek. Co do wymiany batyerji to u mnie z panasonikow wymienilem na duracela i jak lapalo z 2 metrow tak lapie dalej jakos zasieg sie nie powiekszyl (piloty jajkowe 3 przyciski) moze te piloty maja taki slaby zasieg. I jeszcze jedno wiecie moze czym rozni sie w oznaczeniach auta model produkowany po 2004 r ze zintegrowanymi przednimi swiatlami bo troche czesci sie roznia jednak od okular np wycieraczka tylna zamowilem i okazalo sie ze inna (bez rozwiercania otworu w ramieniu sie nie obeszlo) moze jeszcze czyms istotnym sie roznia jak na przyklad filty czy inne czesci ktore sie czesciej wymienia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum