ale boje sie tej blaszki, nie wiem czy uda mi sie zrobic to mocowanie ..
[ Dodano: Sob Lis 17, 2012 14:59 ]
remi mozesz mi powiedziec jak to jest z tym mocowaniem? bo faktycznie wole twoj sposob niz placic tyle, bo wymienie pompe sprzegla a potem wysprzeglik to nie warto... jak mozesz to pomoz dziekuje:)
Jak ma być Trzeba dorobić Tam na tym zdjęciu w moim tematu jest to zrobione z blachy aluminium i na nitach sczepione, sam wysprzeglik jest jak by na takiej kostce aluminium przykręcony, który porusza się miedzy dwoma płytami tej blachy alu i w odpowiedniej odległości jest potem z czepiony
To wykonać nie jest wielki problem
[ Dodano: Sob Lis 17, 2012 15:19 ]
Dodałem foto do tematu jeszcze jedno
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
hmm no rozumiem, kawal blachy jest przykrecony do skrzyni, tylko do tej blachy trzeba jakos doczepic tak jak mowisz, te dwa pozostale kawalki jak gdyby szyny, i to mnie zastanawia jak to wszystko wykonac
[ Dodano: Sob Lis 17, 2012 15:23 ]
zaczynam kumac, szkoda ze nie ma wymiarow bo bym zlecil robote na warsztacie hehe no dobra moze tak zrobie, ale ciezko to widze
[ Dodano: Sob Lis 17, 2012 15:24 ]
a np. samej pompy sprzegla nie moge zalozyc od hondy?
Wymiarów nie ma bo angole i Niemcy to sprzedają jako KIT'y za ponad 140Funtow lub 300Euro
Mozna by to jeszcze całkiem inaczej wykonać, bo zamiast tych dwóch dać tylko jedna gruba i potem to miejsce gdzie się wyspezrglik mocuje dospawać blachę mala na literę T i do tej malej dokręcić wysprzeglik.
Jak zauważałeś na orig foto pompa Rovera ma zbiorniczek z integrowany razem z pompa, Honda ma osobno i możliwość przy wysprzegliku odpowietrzyć. W Roverku jest to układ zamknięty bez takiej możliwości. W ogole to mnie dziwi czemu R ma inny system niż Honda w 45 sprzęgła, jak Honda bardzo dobry patent miała. Ale pewnie Rovery chcieli kasę rzeźbić na serwisie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Gdzieś mi się obiło o oczy (trzeba przewertować forum), że ktoś zastosował komplet pompa+wysprzęglik z Land Rovera Freelandera. Cena takiego zestawu to 230,- PLN...
Bier ta od Landka jednak najtańsza opcja bo nie trzeba nic modzić tylko przewód podgrzać żeby dogiąć
Cytat:
witam,
ja zastąpiłem zestawem firmy AP z Land Rover Freelander( pompa z wysprzęglikiem), do zamontowania jest potrzebna opalarka ,żeby powyginać odpowiednio przewód.
cena około 200zł
a śmigam ponad rok i jest wporządku
rafeque tak szybko chyba nie odpowie--> Ostatnia wizyta: Sob Lis 10, 2012 09:47 (Minut: 11)
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum