U mnie zawsze była otwarta a według mnie powinna się otwierać przy wyższych obrotach któreś ścigacze miały podobny patent na wydechu,a co do tego co napisał Bumelant to potwierdzam,sam kupiłem w Anglii wydech przelotowy Janspeeda i po jakimś czasie wspawałem zwężkę taką jak w oryginale.Po tym zabiegu wreszcie się pojawił moment od dołu a góra jakoś drastycznie nie ucierpiała
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Wto Mar 27, 2012 17:44
Ja również jeździłem na końcowym z Janspeeda - odczucia były takie jak pisałem. Moim zdaniem to fajnie wcale nie robi... Klapka powinna się pewnie płynnie otwierać wraz z obrotami ale nigdy jej nie widziałem w akcji. Poczytajcie angielskie fora na pewno coś jest o tym. Wracając jeszcze do Janka - angole wychwalają jak nie wiadomo co. Ja przywiozłem auto z francjj - był już zestaw wpakowany - rozpadło się to jak każdy inny tłumik po 3 latach w Polsce Inna sprawa, że nie wiem jak długo był na aucie. Ogólnie żadna rewelacja. Nie polecam tej firmy. Pozdr!
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 297 Skąd: kolbuszowa
Wysłany: Czw Mar 29, 2012 18:19
kurcze fajny jest ten bajer z ta przepustnica musze sobie cos takiego zrobic:)ja mam tłumik ultera ale rdza go nie rusza:)
_________________ ekipa.rzeszow.pl
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Czw Mar 29, 2012 19:06
Jest to fajne rozwiązanie - nie tracimy doły przy niskich obrotach i uwalnia się góra przy ogniu. Nigdy tego nie osiągniesz na żadnym wydechu jak fabryka przewidziała. Tylko zakup orginalnej dwururki końcowej obecnie z takim "devicem" to nie lada wyczyn. Jakiego masz ultera? Średnica wejściowa?
Kolego Scorpion - chyba nie rozumiesz o czym rozmawiamy. Przeczytaj ze zrozumieniem o co chodziło mi w średnicach wydechu. Jeżeli masz 60 mm to masz zbyt luźny wydech i cały przebieg momentu obrotowego jest słaby na dole nie przy 1100 tylko od samego dołu do gdzieś 5000-6000 tyś obr. natomiast masz ciutkę lepszą górę mocowo od 6500 do odcinki. O to chodzi.
ps.
1100 to złe obroty jałowe na ciepłym silniku co może sugerować, że masz przestawione vvc Masz mieć 900-950 na jałowym a nie 1100. Większość naprawianych w szopie aut z vvc, które miałem okazje widzieć po uszczelkach tak właśnie chodzi. Sprawdź bo może wałki masz rozjechane.
Ja u siebie ostatnio w garażu wymieniałem uszczelkę pod głowicą z VVC i mam wolne obroty po pełnym rozgrzaniu wg. odczytu przez interfejs na komputerze w okolicach 790-820
BTW. Po ilu kilometrach mam sprawdzić dokręcenie śrub głowicy? 1000km?
Ja u siebie ostatnio w garażu wymieniałem uszczelkę pod głowicą z VVC i mam wolne obroty po pełnym rozgrzaniu wg. odczytu przez interfejs na komputerze w okolicach 790-820
Ja mam podobnie, dobrze jest ale 1100-1200 to tryb awaryjny
radekgks1971 napisał/a:
BTW. Po ilu kilometrach mam sprawdzić dokręcenie śrub głowicy? 1000km?
Jak dobrze dokręciłeś, zgodnie z zasadami to Ci się nie odkręci
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 04, 2012 12:14
Na ELM tyle jest wiadomo - na blacie ok. 900-950. 1100 to tryb awaryjny - przyczyn wiele może być. Nie potrzeba nic dokręcać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum