Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160] Elektrozawór przepustnicy w tłumiku końcowym
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 160] Elektrozawór przepustnicy w tłumiku końcowym
Autor Wiadomość
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pon Mar 26, 2012 09:47   

Tutaj nie pomogę - ja tej klapki już dawno nie mam - pozostał tylko "osprzęt elektryczny" :mrgreen:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 26, 2012 09:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dzwiedziu 



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: Wołomin



Wysłany: Pon Mar 26, 2012 22:37   

radekgks1971 jeśli byś się dowiedział jak to powinno prawidłowo działać to daj znać bo właśnie wróciłem z garażu i się nad tym mocno zastanawiałem :wink:
 
 
doktor_who 



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 29
Skąd: kraków



Wysłany: Wto Mar 27, 2012 17:38   

U mnie zawsze była otwarta a według mnie powinna się otwierać przy wyższych obrotach któreś ścigacze miały podobny patent na wydechu,a co do tego co napisał Bumelant to potwierdzam,sam kupiłem w Anglii wydech przelotowy Janspeeda i po jakimś czasie wspawałem zwężkę taką jak w oryginale.Po tym zabiegu wreszcie się pojawił moment od dołu a góra jakoś drastycznie nie ucierpiała
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Wto Mar 27, 2012 17:44   

Ja również jeździłem na końcowym z Janspeeda - odczucia były takie jak pisałem. Moim zdaniem to fajnie wcale nie robi... Klapka powinna się pewnie płynnie otwierać wraz z obrotami ale nigdy jej nie widziałem w akcji. Poczytajcie angielskie fora na pewno coś jest o tym. Wracając jeszcze do Janka - angole wychwalają jak nie wiadomo co. Ja przywiozłem auto z francjj - był już zestaw wpakowany - rozpadło się to jak każdy inny tłumik po 3 latach w Polsce :rotfl: Inna sprawa, że nie wiem jak długo był na aucie. Ogólnie żadna rewelacja. Nie polecam tej firmy. Pozdr!
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Czw Mar 29, 2012 18:19   

kurcze fajny jest ten bajer z ta przepustnica musze sobie cos takiego zrobic:)ja mam tłumik ultera ale rdza go nie rusza:)
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 29, 2012 19:06   

Jest to fajne rozwiązanie - nie tracimy doły przy niskich obrotach i uwalnia się góra przy ogniu. Nigdy tego nie osiągniesz na żadnym wydechu jak fabryka przewidziała. Tylko zakup orginalnej dwururki końcowej obecnie z takim "devicem" to nie lada wyczyn. Jakiego masz ultera? Średnica wejściowa?
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Pią Mar 30, 2012 18:58   

55 lub 60 fajnie słychac od 4 tys ale tak to to buczy chyba ze kupic zamiennik jaki jest na alegro i dołaczyc sterowanie od turba?
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sob Mar 31, 2012 19:35   

55 troszkę zmuli górkę - 60 zepsuje dół - fajnie tak pomiędzy coś jak ja mam. Natomiast mieć płynnie to regulowane z obrotami 57 - 60 - ideał.
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 16:30   

witam zmierzyłem no i 60 a u mnie krokowy ustwaia obr na 1100 wiec nie jest zle z ruszaniem itp
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 18:38   

scorpion napisał/a:
u mnie krokowy ustwaia obr na 1100

Cały czas masz 1100 obrotów ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 08:14   

Kolego Scorpion - chyba nie rozumiesz o czym rozmawiamy. Przeczytaj ze zrozumieniem o co chodziło mi w średnicach wydechu. Jeżeli masz 60 mm to masz zbyt luźny wydech i cały przebieg momentu obrotowego jest słaby na dole nie przy 1100 tylko od samego dołu do gdzieś 5000-6000 tyś obr. natomiast masz ciutkę lepszą górę mocowo od 6500 do odcinki. O to chodzi.

ps.
1100 to złe obroty jałowe na ciepłym silniku co może sugerować, że masz przestawione vvc :( Masz mieć 900-950 na jałowym a nie 1100. Większość naprawianych w szopie aut z vvc, które miałem okazje widzieć po uszczelkach tak właśnie chodzi. Sprawdź bo może wałki masz rozjechane.
 
 
radekgks1971 




Dołączył: 31 Gru 2011
Posty: 19

MG ZR

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 20:54   

Bumelant napisał/a:
...Masz mieć 900-950 na jałowym...

Ja u siebie ostatnio w garażu wymieniałem uszczelkę pod głowicą z VVC i mam wolne obroty po pełnym rozgrzaniu wg. odczytu przez interfejs na komputerze w okolicach 790-820 ;)

BTW. Po ilu kilometrach mam sprawdzić dokręcenie śrub głowicy? 1000km? :)
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 21:07   

radekgks1971 napisał/a:
Ja u siebie ostatnio w garażu wymieniałem uszczelkę pod głowicą z VVC i mam wolne obroty po pełnym rozgrzaniu wg. odczytu przez interfejs na komputerze w okolicach 790-820 ;)
Ja mam podobnie, dobrze jest :) ale 1100-1200 to tryb awaryjny
radekgks1971 napisał/a:
BTW. Po ilu kilometrach mam sprawdzić dokręcenie śrub głowicy? 1000km? :)
Jak dobrze dokręciłeś, zgodnie z zasadami to Ci się nie odkręci ;)
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sro Kwi 04, 2012 12:14   

Na ELM tyle jest wiadomo - na blacie ok. 900-950. 1100 to tryb awaryjny - przyczyn wiele może być. Nie potrzeba nic dokręcać.
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Nie Lis 25, 2012 16:50   

http://moto.allegro.pl/tl...2812219725.html jak myslicie bedzie pasował do MG ZR???
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 25, 2012 17:40   

Nie da rady. :neutral:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Nie Lis 25, 2012 19:23   

kurcze bo chciałem wkońcu uruchomic ta przepustnice wydechu
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Mg ZR] elektrozawór, klapka w wydechu końcowym
smolar121 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Kwi 09, 2015 11:33
spider666
Brak nowych postów [MG ZR 160 1.8 VVC 2002r.] check engine+woda w tłumiku
WOOCASH Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Sro Paź 27, 2010 10:04
marcinmarcin
Brak nowych postów [R214i 1997r] białe plamy w tłumiku
wojzel Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Kwi 15, 2010 13:17
colin1983
Brak nowych postów [MG ZR 160] Elektrozawór - położenie sterownika?
Kolec Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Lis 20, 2015 11:44
Kolec
Brak nowych postów [241si +lpg] Gaśnie po przełączeniu na LPG. Elektrozawór ?
ruszti Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Maj 24, 2015 16:05
ruszti



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink