Silnik 20T4H 2.0, plastikowa pokrywa, typowa usterka...
I tak będzie ciekło po paru m-cach, góra po roku wymieniałem obydwie na czarny silikon do 300st, druga ponownie uszczelniana, a i tak zaczęło się lać. Pokrywa plastikowa, odkształca się.
uszczelki FAI i AJUSA
od strony grodziowej
FAI - LVP100320FAI
od frontu
AJUSA 11064900
Teraz zauważyłem: jesteście pewni, że w 620Ti druga jest pełna?? U mnie obydwie gumowe obwodowe. Wydaje mi się, że w katalogu jest błąd i nie ma tam pełnej, ja pełną odsyłałem z powrotem do sklepu, a założyłem takie jak powyżej.
nie polecam bo zamiennik jest jak by papierowy... oryginalna jest powlekana czymś w rodzaju plastiku jest grubsza i lepiej uszczelnia... a jak wiadomo z pod pokrywy lubi się ten silnik pocić olejem.
A może lepiej zrobić myk z uszczelnieniem pokrywy jakimś mazidłem? Zalać rowek po całym owbodzie pokrywy pastą uszczelniająca i docisnąć w to uszczelkę a później po samym brzegu pod uszczelką?
A może lepiej zrobić myk z uszczelnieniem pokrywy jakimś mazidłem? Zalać rowek po całym owbodzie pokrywy pastą uszczelniająca i docisnąć w to uszczelkę a później po samym brzegu pod uszczelką?
Może to coś dać, może nie dać. Spróbować zawsze można. Tym bardziej że niektóre auta są tak zrobione i są suche. Także chyba warto spróbować.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Odtlusc bardzo dokladnie to bedzie sie trzymac lepiej niz moze sie zdawac. Grunt to przygotowanie podloza do ktorego ma przylegac szczeliwo. Sa srodki usuwajace oleje ale moze to tez byc najzwyklejsza benzyna ekstrakcyjna. Trzeba tez uwazac zeby zmywacz nie uszkodzil uszczelniacza w stosowaniu np. moncniejszych rozpuszczalnikow np. nitro bo nie wyklucza sie, ze moze rozpuscic tworzywo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum