Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] silniczek krokowy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] silniczek krokowy
Autor Wiadomość
R400 



Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 76
Skąd: Stary Klukom

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 17, 2013 10:08   

wrócę do swojego tematu, otóż okazało się że w moim silniku poszły uszczelniacze a uszczelkę pod głowicą miałem metalową (co ciekawe na uszczelce było dużo takiej specyficznej mazi po oleju chyba), mało tego komuś wcześniej zapalił się kolektor ssący i od spodu jest przypalony i tak dziurawy jak ser szwajcarski, i stąd chyba brał lewe powietrze i może przez to te obroty się wieszały i skakały, tak czy inaczej zostaną wymienione uszczelniacze, uszczelka pod głowicą (na tą starego typu) i kolektor ssący, trochę kasy pójdzie niestety....

[ Dodano: Czw Sty 10, 2013 17:39 ]
niestety nie jest to prawdopodobnie wina krokowca (pozycja II na stacyjce i słychać jak krokowy się ustawia i czuć drgania lekkie, ustawiany komputerowo był ze 4 razy), dziś elektryk sprawdził wszystkie możliwe kombinacje, ustawił kąt położenia przepustnicy, nie bierze lewego powietrza, jego zdaniem może to być spowodowane że styki na kompie nie przewodzą dobrze prądu (jutro zakupie jakiś środek do czyszczenia styków) lub co gorsza uszkodzony jest sterownik w kompie i szykuje się wymiana kompa wraz z immo, ale kazał jeszcze jednego krokowca zakupić i wtedy potwierdzimy czy to napewno to

w sumie auto odpala od strzała, ale na zimnym ma 900obr a na ciepłym około 1200 czyli na odwrót, a no i jeszcze elektryk jak podpiął pod kompa roverka to powiedział że mam dwukrotnie za niski ciśnienie w kolektorze ssącym które wynosi rzędu około 40 kPa, o co chodzi?? nie wiadomo, może przez to że jest LPG?? ale i tak na LPG nie jeździ bo chyba komp LPG się zresetował, wstępnie rozmawiałem z gaziarzem (mówił że to pierdółka) ale dopiero jestem z nim umówiony po 20 stycznia i zobaczymy co i jak

[ Dodano: Nie Lut 17, 2013 10:08 ]
wymieniłem kolejny krokowy (to już chyba piąty używany), po adaptacji dwa dni ok wszystko było, potem się zaciął, więc był czyszczony, dwa dni ok i potem znowu zacięty i już nie mam pojęcia o co chodzi w tym roverku, ale to już nie moje zmartwienie bo go sprzedałem.
_________________
Pozdrawiam
Michał
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 17, 2013 10:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Silniczek krokowy zbyt wolno reaguje?
wpietruszewski Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Wto Lip 05, 2011 09:54
borsi
Brak nowych postów [R400]dziwne zgrzyty przy cofaniu w prawo, silniczek krokowy
shilus82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Kwi 10, 2010 13:53
shilus82
Brak nowych postów [r 414 Si 98r] silniczek krokowy
bolec0000 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Cze 25, 2009 17:58
sTERYD
Brak nowych postów [R45 1,8] Silniczek krokowy
Szarpie silnik no to co zrobić, chyba wyczyścić krokowca...próbuje ... ale mam pytanie
funia108 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Maj 11, 2010 23:32
slax
Brak nowych postów [R45]Silniczek krokowy
neo88 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 24 Sro Cze 06, 2018 13:11
tomekk_nt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink