Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam jak w temacie ma problem z roverkiem na ciepłym silniku pyrka jakby brakowało mu iskry i delikatnie faluje na obrotach... Miał ktoś coś takiego jak rozwiązać problem?? Kupiłem już nowe cewki, przewody, świece ale dalej nic się nie poprawiło... Auto jest na gazie ale przerywa i na gazie i na benzynie:(
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 10:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ech jak ja dobrze znam ten problem Już myślałam, że mam to za sobą, ale pewna nie jestem.
Tak na start możesz zobaczyć, czy kolektor ssący jest równy i uszczelka kolaktora ok. A i dla wszystkiego - sprawdź kompresję, u mnie objawy falowania i szarpania ustały po wymianie uszczelki pod głowicą i regulacji silniczka krokowego i TPS-u na T4.
Uszczelka pod głowicą jest nowa, kolektor równy i również nowa uszczelka, kompresja też dobra już nie mam pojęcia co to może być... A i jeszcze zmieniłem czujnik taki zielony w kolektorze ssącym i zastanawiam się nad wymianą czujnika ciśnienia tego czarnego ale nie wiem czy to ma sens:(
Czujnik ten w kolektorze ciśnienia powietrza też wymieniałam. Ale jak on był padnięty to nie dało się jeździć, przy przyspieszaniu, na ciepłym silniku niesamowicie szarpało i zdarzało mu się zgasnąć.
U mnie jeszcze komputer wywalał błąd sondy lambdy za katalizatorem, ale okazało się, że w moim aucie z 2000 r. jeszcze tam tej sondy nie wstawiali. Ten błąd też został usunięty na T4. Wymieniałam sondę przed katalizatorem, bo miałam kupioną.
Każda kolejna wymiana nieco polepszała sytuację, ale to ciągle nie było to.
[ Dodano: Pią Lis 30, 2012 11:16 ]
Myślę, że powinieneś podpiąć się na początek po komputer, niekoniecznie T4, jeżeli coś jest zepute to się dowiesz. Jeżeli nie będzie błędów, to wtedy szukałabym T4.
Sprzedam R 75 tanio czy to jest jakiś ból tego modelu...
[ Dodano: Pią Lis 30, 2012 11:26 ]
U mnie jest taki problem ze nie mogę się połączyć żadnym kompem sam mam osobiście 2 i z tymi od 2000r w górę się łącze a mój jest 99r i nie może się połączyć
Hehe to ja kupię na cześci
Ale żeby nie było, silnik wymieniałam nie dlatego, że obroty falowały. A z tego co wiem, to dosyć częsta bolączka R 75 z silnikiem K series.
Aaaa możesz jeszcze sprawdzić czujnik temperatury cieczy i czy falowanie nie jest związane z działaniem/wyłączeniem klimatyzacji.
[ Dodano: Pią Lis 30, 2012 11:28 ]
Puki66 napisał/a:
U mnie jest taki problem ze nie mogę się połączyć żadnym kompem sam mam osobiście 2 i z tymi od 2000r w górę się łącze a mój jest 99r i nie może się połączyć
Mój też jest niechętny, wielu próbowało, niewielu się udaje, łączy się tylko z Boshem i T4
No cóż, ja na Twoim miejscu szukałabym T4, ja z Białegostoku pojechałam do Wawy. T4 łączy się na pewno i można się wiele dowiedzieć o swoim aucie.
Lepiej trochę dojechać i wiedzieć na czym się stoi. Ja też wymieniałam wszystkie podejrzane elementy, ale z perspektywy czasu zaczęłabym od tej wycieczki. Koszt dojazdu i podłączenia byłby sporo niższy niż te wszystkie, być może bezpodstawne naprawy.
Ale rozejrzyj się w swojej okolicy, bliżej masz do Phjowi (http://forum.roverki.eu/profile.php?mode=viewprofile&u=7011), nie jestem pewna czy ma T4, ale na pewno będzie zorientowany w temacie.
Puki66, oprócz PHJOWI masz jeszcze w Poznaniu T4 niejaki Michał 602131443, jeszcze gdzieś we Wrocławiu ale to zapytaj ekipy wrocławskiej oni będą więcej wiedzieć
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum