Wysłany: Czw Sie 02, 2012 17:42 [MG ZR 160] Układ wydechowy
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004
Witam
Chciałbym wymienić układ wydechowy zaczynając od tłumika środkowego kończąc na tłumiku tylnym. Problem polega na tym, że u mnie w mieście nie bardzo mam jak zdobyć te części a chciałbym je kupić nowe. Czy znacie może jakiś sklep internetowy czy jakikolwiek gdzie mógłbym takowy zestaw zakupić. I nie wiecie ile to może kosztować?
Z góry dziękuję
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 02, 2012 17:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W polsce raczej trudno, ostatnio to przerabialem z moim. Niestety wg fachowca to raczej rzezba w gównie bo jakis tam dedykowany koncowy plus spawanie a ze srodkiem to nie wiem co moze od innego silnika, ale ogolnie koles mi powiedzial ze to bedzie ostra rzeź.
Na alegro masz koncowy dedykowany firmy bodajze proex za 450 zl wiem ze pare osob ma i nie narzekaja o ile dobrze kojarze to marcinmarcin ma cos od niego a na pewno aliciamg ma.
U mnie skocznylo sie: ebay.co.uk i kompletnym zestawie na zamiennikach jakiejs tam blizej nieokreslonej firmy razem wyszlo mnie to jakies 130,98 funtow czyli 727,02 zl. Plus montaz 132 zl poniewaz z lewarka nie dalo rady hehe
Ogolnie chodzi prawie identycznie jak oryginal wiec jestem zadowolony. Generalnie zwyciezyla u mnie logika gdyz jedyny dedykowany jaki znalazlem to ten za 450 plus jakis srodek ze 130-150 to juz masz 600 plus spawanie mysle ze 200 najbidniej a tu masz plug&play jak masz kanal to sam zalozysz a na przyszlosc mozesz zmienic bez wiekszych problemow, ciecia itp
Pozdro600
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Interesuje mnie jakie ślady zużycia widać po jakim czasie? Czy końcówka jest faktycznie z nierdzewki? Czy farba obłazi i wychodzi rdza? Wreszcie czy nie było problemów z montażem? Czy jest za głośny, za cichy i inne cenne uwagi mile widziane
Interesuje mnie jakie ślady zużycia widać po jakim czasie? Czy końcówka jest faktycznie z nierdzewki? Czy farba obłazi i wychodzi rdza? Wreszcie czy nie było problemów z montażem? Czy jest za głośny, za cichy i inne cenne uwagi mile widziane
Tak z dwiema oryginalny. Jest w nim już dziura ewidentnie, ale tylko w zewnętrznym poszyciu, bo tam w środku jest jeszcze widoczny drugi i nie wiem właśnie czy go wymienić czy nie. Wydaje się jakby tak "charczał" co mi się nie podoba. Nie mam pewności czy takie powinien wydawać dźwięki.
A co ona daje? Lub co powinna dawać? Bo rozumiem, że jak sama nazwa mówi powinna "przepuszczać" mniej lub więcej. tylko po co? A ona chyba jest ciągle w takim samym położeniu
czy nie ?
Może on przez nią tak właśnie mi "charczy" ...
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 297 Skąd: kolbuszowa
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 12:54
powinna byc zamknieta a powyzej 4 tys obrotów sie otwierac służy do tego zeby lepiej ciagnał na niskich obrotach a jak trzeba na wysokich obrotach otwiera sie co powoduje szybsze pozbywanie sie spalin czyli lepiej dla silnika i kucy:) i dzieki temu spełnia normy hałasu
ale jak to sprawdzić jak ona się zamyka czy otwiera ... chyba w masce przeciwgazowej
... już nie mówiąc, że ktoś tam się wypowiadał, że na jałowym ona jest otwarta zawsze ... no to szukam odważnego co się położy w bagażniku z głową na dół i będzie obserwował jej zachowanie na wysokich obrotach na 5 tym biegu np
kolega radekgks1971 napisał w tamtym temacie, że próbował tak zrobić na postoju :
Cytat:
Czyli działa to tylko wtedy gdy auto jedzie i silnik ma obciążenie u mnie na parkingu klapka jest otwarta niezależnie od tego czy mam niskie czy wysokie obroty
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum