Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam.Muszę wymienić przekładnie kierowniczą bo zaczyn już przeciekać i teraz mam pytanie,czy oddawać ją do regeneracji(koszt ok.1000zł) i odstawka auta na 2-3 dni,czy lepij kupić nową,czy używaną,co radzicie?
Mile widziane jakieś linki.
Znalazłem coś takiego,pisze LHD czyli powinna być do auta z kierownicą po lewej,ale ze zdjęcia to raczej widać że jest do anglika
http://cgi.ebay.co.uk/Bra...id=p3286.c0.m14
Czy jest różnica między tą cześcią do diesla a do benzyny?Czy jest to ta sama przekładnia?
_________________ "jedyna"po reinkarnacji
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 06, 2010 23:06, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 14:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 15:25
Ta ze zdjęcia to przekładnia do anglika.
Ja swoją regenerowałem w Nagengast w Gdańsku. Koszt 900zł - uszczelnienie jednej strony, kasowanie luzów, naprawa trzpienia wchodzącego do ślimaka, montaż/demontaż oraz ustawienie zbieżności.
Całkiem nowej nigdzie nie kupisz ponieważ wszystkie są regenerowane. Kupując nawet TRW koszt ok. 2200zł i obowiązkowemu zdaniu starej dostajesz przekładnię po regeneracji tyle że w TRW. Wszystkie przekładnie na rynku są po regeneracji, a na angielskich www możesz znaleźć przekładnie oddane przez klientów z jakiś powodów koszt chyba 1400zł.
Ja bym na Twoim miejscu bym regenerował, a tym bardziej mówisz że tylko cieknie więc jak się nie boisz to możesz zrobić to sam. Zestaw regeneracyjny kosztuje ok.170zł.
Sam to raczej się tego nie podejmę,ale mechanik powinien sobie chyba poradzić,prawda?
A co tam za różne numery tej części są na tej stronce?
SIMERING 19,05-34,6-4,4/5,9 1X 0030 SIMERING 28-47-4,2/5 1X 0113 AS12009 SIMERING 24,97-37,54-6,35 2X 0014 AS10417 0038
numery oryginalne
ROVER -> GSR1195
ROVER -> QAB102452
Muszę podać którąś numercję przy zamównieniu?
hey,ja umówiłem sie 13.10 na regeneracje magla,mam duży luz,gościu powiedział zależy co bedą robić cena od 500zł ,jak przyjade rano to w jeden dzień mi to zrobią
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 17:10
To są na pewno wymiary simeringów. Jak zadzwonisz do nich to na pewno pracujące tam Miłe Panie wszystko powiedzą. Oznaczenia Roverovskie są chyba zamienne. Do któregoś roku były jedne potem chyba drugie, ale mogę się mylić.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 18:19
Sprawdź sam może czy masz luzy. Z tymi diagnozami jak już się przekonałem może być różnie.
Może masz stuki na drążku osiowy, który jak wiemy jest nie do zdobycia do R75 ale będę pasować od Alhambry, a może tak jak u mnie też i niestety krzyżaki i łożyska na kolumnie kierowniczej mają luz i przenosi się to na przekładnie. Jak pokazałem to "mechanikom" po regeneracji to ich zatkało, ale i tak musiałem regenerować.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Paź 23, 2009 19:50
OK. Myślałem że może wymienili i może wiecie, albo byście potwierdzili czy wymiary są takie jak mi podał mój fachowiec od przekładni. Nie daje mi cały czas spokoju od czego podpasować. Na Allegro się pojawiły niby oryginały do R75, ale cena za sztukę 200zł!
Odświeżę temat. Mam do regeneracji przekładnię kierowniczą (luzy i przecieki). Czy zna ktoś dobry zakład w woj. wielkopolskim lub dolnośląskim (Wrocław Kalisz). Za pomoc z góry dziękuję.
I ja odświeżę temacik.
Co prawda jeszcze nie jest to pewna diagnoza, ale na wszelki wypadek chcę się zorientować czy znacie jakiś warsztat który regeneruje maglownice w Gorzowie Wlkp. lub okolicach (lubuskie).
Wymieniłem wahacz, miałem jeszcze (moja diagnoza) do wymiany końcówkę drążka bo jakoś tak lekko można było ręka poruszać, ale zabrakło mi czasu i została stara.
Od kilku dni słyszę lekkie puknięcia.
Podjadę na diagnostykę i dokładnie to sprawdzę, jeżeli końcówka to ok, jeżeli maglownica to .
Jak znacie jakiś warsztacik to proszę o namiary.
Ciagle mam luz na kierownicy zwlaszcza na nierownosciach oraz przy hamowaniu jakby sciaga trzeba trzymac mocna kierownicy zeby kierunek był dobry na rownym asfalcie jest w porzadku co było juz robione
1. wymienione silentbloki wahacza x2
2. wymieniony prawy wahacz
3. regenerowana maglownica oraz drazki
4. wymienone lacznik stabilizatora x2
5. zbieznosc
Nie wiem zostaje mi tylko chyba lewy wahacz oraz koncowki drazkow
choc przy rozkladaniu układu podczas regeneracji nic ni mowili ze sa do wymiany
jakies pomysly?
teoretycznie moge wymienic te dwie rzeczy dla swietego spokoju ale chcialbym miec pewnosc czy cos jeszcze moze powodowac problem
Mam pytanie. U mnie już są duże luzy w przekładni (maglownicy). Wiem bo byłem na stacji. Gdy jadę po dziurawej drodze stuka jakby ktoś młotkiem walił no i na postoju gdy szarpie kierownicą lewo prawo to słychać stukanie.
Powiedzcie mi czym skutkuje jeżdżenie z czymś takim? Posypie się całkiem? Stracę wspomaganie? A może w ogóle nie będę mógł skręcać..
No i czy jazda po dziurawych drogach może szybciej ją dobić?
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Nie Gru 02, 2012 11:58
Alex_Tom napisał/a:
Powiedzcie mi czym skutkuje jeżdżenie z czymś takim?
jak już naprawde zacznie napierdzielać to pewnie uszczelnienia puszczą i bedzie wyciek płynu wspomagania,u mnie też już ładnie waliło na dziurach lub np na przejazdach kolejowych,dałem do regeneracji i cisza jak makiem zasiał
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
domel-x, Sprawdzałem jakoś ponad miesiąc temu bo robiłem całe przednie zawieszenie.
Zresztą to widać, że przekładnia bo z kanału widać, jak koła w miejscu a ta półoś czy jak jej co jest między końcówką a przegubem w przekładni rusza się i stuka i wszystko.
Dobra, dzięki, chodziło mi głównie o to czy podczas jazdy np. nie zniknie mi skręcanie.
Chociaż jak olej poleci to i pompe zatrze i też nieciekawie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum