do v6 nie ma programów podnoszących moc, jedynie mozesz sobie wgrac nowy program z najnowszego rocznika moc ta sama ale dynamika lepsza. Ja wgrywałem u PHJOWI w Nowym Mieście nad Wartą
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
samym programem nasze V6 mało co wyciśniesz. Można dać do firmy tuningującej auta ale o ile się orientuję to oni najpierw mechanicznie ogarną (ostrzejsze wałki rozrzadu itp.) a potem to wystroja i raczej jakichś mega przyrostów bym sie nie spodziewał. To jest wolnossąca "fałka" a nie turbo potwór
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
samym programem nasze V6 mało co wyciśniesz. Można dać do firmy tuningującej auta ale o ile się orientuję to oni najpierw mechanicznie ogarną (ostrzejsze wałki rozrzadu itp.) a potem to wystroja i raczej jakichś mega przyrostów bym sie nie spodziewał. To jest wolnossąca "fałka" a nie turbo potwór
dużo nie ale ponad 200 z tłumnikiem i filtrem powietrza bez rozbierania silnika,
co do mocniejszej wersji z tego co wiem była to MG ZT 220, jednostka ta miała zamontowane supercharge firmy Sprintex i była przeznaczona na rynek australijski, niestety duże kłopoty z żywotnością tej jednostki w takim zestawieniu, sprawiły iż zaniechano produkcji tego modelu a firmy tuningowe przestały sprowadzać ten układ do przeróbki wersji 190 na 220
dużo nie ale ponad 200 z tłumnikiem i filtrem powietrza bez rozbierania silnika,
bzdury gadasz poczytaj o walce Markzo o każdy konik mocy. One mimo że mają nazwę 190 to mocy mają sto osiemdziesiąt kilka koni a ponad 200 żeby osiągnąć to musisz go dmuchnąć kompresorem jak robił Sprintex i jak sam piszesz z tego było pożytku niewiele.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
dużo nie ale ponad 200 z tłumnikiem i filtrem powietrza bez rozbierania silnika,
bzdury gadasz poczytaj o walce Markzo o każdy konik mocy. One mimo że mają nazwę 190 to mocy mają sto osiemdziesiąt kilka koni a ponad 200 żeby osiągnąć to musisz go dmuchnąć kompresorem jak robił Sprintex i jak sam piszesz z tego było pożytku niewiele.
przykładów jest sporo ale większość w języku angielskim na forach można poczytać, dodatkowo po wymianie układu wydechowego i filtra powietrza wychodzi powyżej 200bhp ja swojego nie robilem bo 200 funtow za 12 koni to troche sporo, jedynie układ wydechowy od kata zmienilem bo orginalny musiałem zmienic i tak a cena podobna tyle że z nierdzewki ma dożywotnią gwarancje, filter także zmieniłem bo wychodzi taniej ponieważ jest wielokrotnego użytku, zdecydowałem sie na filter podobny do orginalnego więc dużo nie zmieni, stożkowy jest wydajniejszy ale bym musiał zgłosic do ubezpieczenia co zwiększa opłate
W kilku serwisach tuningowych pytałem o przeprogramowanie, odpowiedź zawsze taka sama aby mieć gwarancje maksymalnego wzrostu mocy przez modifikacje softu trzeba podstawić auto na hamownie szczególnie jeśli już ktoś wcześniej dokonał modyfikacji jak układ wydechowy i filtr powietrza lub zakup nowych visow czy naprawa starych, nawet wiek katalizatora ma wpływ a raczej jego stan, dlatego trzeba raczej to robić pod każdy samochód z osobna. Z kolei kilka serwisów które to robią zdalnie tzn: przyjeżdża koleś kopiuje mapę, wysyła na serwer do firmy gdzie dopasowują mape do modelu i jego softu, mapa jest odsyłana a ten sam koleś kopiuje ją do komputera w samochodzie, tekie firmy nie chciały podjąć się zmiany softu w kv6 a raczej mówili że nie są wstanie zrobić tego z tym ecu.
zedziczek nie chce mi się z tobą kłócić, na wyspach pewnie chipują tylko, że na naszym forum sprawdzono już wiele patentów z UK i większość to niestety ściema. Markzo zmieniał i wydech i dolot i wiele nie ugrał, wszystko mierzył na hamowni a ty mi tu wykresy ładujesz które sam mogę sfabrykować w 15 min. Jak będziesz miał jakieś pewne rzeczy z wykresami przed i po to OK ale obiecanek mocy z V6 jest pełno u nas na Allegro i jakoś mało tych potworów jeździ po naszym asfalcie.
http://allegro.pl/chip-tu...2815402067.html http://allegro.pl/chip-tu...2815402292.html http://allegro.pl/chip-tu...2851906424.html
Zapewne wrócą ci kasę jak obiecanych koni nie będzie albo zachipuj swojego tylko go najpierw pomierz na hamowni i trzaśnij nam tu wykresami bo dupochamownia mi mówi, że mój ma grubo ponad 200KM
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
zedziczek nie chce mi się z tobą kłócić, na wyspach pewnie chipują tylko, że na naszym forum sprawdzono już wiele patentów z UK i większość to niestety ściema. Markzo zmieniał i wydech i dolot i wiele nie ugrał, wszystko mierzył na hamowni a ty mi tu wykresy ładujesz które sam mogę sfabrykować w 15 min. Jak będziesz miał jakieś pewne rzeczy z wykresami przed i po to OK ale obiecanek mocy z V6 jest pełno u nas na Allegro i jakoś mało tych potworów jeździ po naszym asfalcie.
http://allegro.pl/chip-tu...2815402067.html http://allegro.pl/chip-tu...2815402292.html http://allegro.pl/chip-tu...2851906424.html
Zapewne wrócą ci kasę jak obiecanych koni nie będzie albo zachipuj swojego tylko go najpierw pomierz na hamowni i trzaśnij nam tu wykresami bo dupochamownia mi mówi, że mój ma grubo ponad 200KM
Widze że masz problem z tłumaczeniem lub czytaniem ze zrozumieniem, Superchip to nie urządzenie a nazwa firmy, jakbyś przeczytał to co napisałem ze zrozumieniem nawet nie musiałbyś spamować linkami z allegro
Co do wykresu to można mu wierzyć lub nie tak samo jak tobie gdyż wykres przekleiłem z innego forum a nie ze strony firmy. Co do gwarancji to niektórym z tych firm nie opłacałoby się tracić reputacji wklejając bzdury na stronach klubowych danego modelu, niemniej jednak wykres pochodził od innego członka klubu, a szukając można znaleść więcej takich informacji. Ekspertem nie jestem poprostu mówie jakie inni mieli doświadczenia podobnie jak ty, z tą małą różnica że ja nie zarzucam tobie pisania bzdur.
Robiłem wg porad z angielskich for rezultat? spadek mocy na 173KM i 217Nm dopiero po poradach chlopaków z PL udało się ugrać 180KM i chyba 227Nm. Na prawdziwej hamowni mam na to stos wykresów, auto hamowałem 16-17razy. Chcesz to wierz w te ichnie prawidła, ja odpuściłem. Po założeniu wydechu janspeeda, którym się tak podniecają, moc wzrosła o 1KM (mam wykres, choc auto nie moje) więc na prawde, nie ma się co podniecać. Zrobić w Polsce dobry policzony wydech, dolot i wtedy próbować remapa, ale o ile urosnie... ciężko stwerdzić, a są to koszta około 5-6tyś pln.
zedziczek to ty masz przed oczami angielskie fora i nikomu nie wierzysz poza nimi i nie dociera do ciebie że V6 jeżeli się da zachipować to przyrost mocy jest minimalny, wierzysz w wykresy które bodajże Remigiusz weryfikował, że mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. Zrozum wreszcie, że z tak wysilonego silnika wolnossącego jak nasz już niewiele idzie wycisnąć a wycięcie katalizatora czy rozluźnienie wydechu w silniku bez turbiny daje skutek odwrotny niż ci się wydaje, i można sie tego dowiedzieć bez trudu tylko trzeba trochę poczytać ze zrozumieniem i nie tylko forum rovera. Podobne eksperymenty przeprowadzał mój szwagier w audi z V6 i nic poza wzrostem zużycia paliwa z tego nie wynikło, Markzo też nakombinował i jak napisał tyle zysku co w pysku więc jeżeli masz taka firmę co ci chip założy i trzaśniesz nam tu fotkę wydruku z kompa przed i po to wszystkie V6 z forum tam polecą jeżeli chip będzie w rozsądnych pieniądzach. Wiesz mam V6 już ponad 3 lata i nie jedno już próbowałem się dowiedzieć co by dało się zrobić żeby za rozsądny pieniądz trochę koni ugrać i nawet renomowane firmy tuningowe mówią zgodnie "rozebrać silnik i zmodyfikować, softem nie ma co dłubać bo zysk niewielki i nie warty pieniędzy które by trzeba wydać". Podzwoń sobie po firmach tuningowych u nas i popytaj a potem wal do mnie z tekstami, że cie nie rozumiem bo ja tam jednak trochę mechanikę ogarniam. No chyba, że sądzisz, że nasi mechanicy to dupy wołowe które już nic nie umieją i tylko angole umieją auta szykować. Ewentualnie położysz 2000-3000pln za 8-10KM których w żaden sposób nie odczujesz w aucie i to jest to o co tobie chodzi.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nigdy nie pisałem o podłączaniu chipa to po pierwsze wręcz przeciwnie , po drugie wykres jest od kolesia który odradzał remapowania bo cena jaką trzeba ponieść jest za wysoka i dlatego nie warto, no i po któreś nie oceniałem kogo kolwiek ani jego umiejętności.
Chipowanie auta to jest właśnie remaping, wkładasz chip z nowa mapą do kompa i tyle lub wgrywasz nowe mapy do oryginalnego chipa. Jeżeli koles odradza remapowanie to napisz mi jak on chce chipować auto bo chyba nie bardzo wie o czym pisze. Podłączane z zewnątrz chipy podałem bo takie wpadły mi na allegro pierwsze z brzegu by pokazać że firmy obiecują gruszki na wierzbie a jak przychodzi co do czego to kasy ci nie zwrócą, więc proszę cie zanim następny raz uprzesz się że coś można bo gdzieś to wyczytałeś to spróbuj chociaż te informacje jakoś zweryfikować bo w necie bzdur nie brakuje.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum