Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Soft po Tuningu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Soft po Tuningu
Autor Wiadomość
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Sro Gru 05, 2012 18:09   

troche moze nie na temat ale czy wie ktoś ile kosztuje przeprogramowanie v6 ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 05, 2012 18:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Gru 06, 2012 08:26   

do v6 nie ma programów podnoszących moc, jedynie mozesz sobie wgrac nowy program z najnowszego rocznika moc ta sama ale dynamika lepsza. Ja wgrywałem u PHJOWI w Nowym Mieście nad Wartą

[ Dodano: Czw Gru 06, 2012 08:26 ]
Koszt standardowego podłączenia pod kompa T4
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 06, 2012 17:23   

Czyli nie można samochodu oddać do jakiegoś zakładu który tuningu samochody?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Czw Gru 06, 2012 17:46   

sknerko napisał/a:
do v6 nie ma programów podnoszących moc, jedynie mozesz sobie wgrac nowy program z najnowszego rocznika moc ta sama ale dynamika lepsza.


Można przeprogramować ale trzeba indywidualnie na hamowni
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Gru 07, 2012 13:45   

samym programem nasze V6 mało co wyciśniesz. Można dać do firmy tuningującej auta ale o ile się orientuję to oni najpierw mechanicznie ogarną (ostrzejsze wałki rozrzadu itp.) a potem to wystroja i raczej jakichś mega przyrostów bym sie nie spodziewał. To jest wolnossąca "fałka" a nie turbo potwór :mrgreen:
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 07, 2012 16:49   

A to prawda, że na rynek azjatycki nasze v6 były wypuszcza o mocy 230km?? Czy tylko mi się przyszło, zecro gdzieś słyszałem??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Pią Gru 07, 2012 23:14   

sknerko napisał/a:
samym programem nasze V6 mało co wyciśniesz. Można dać do firmy tuningującej auta ale o ile się orientuję to oni najpierw mechanicznie ogarną (ostrzejsze wałki rozrzadu itp.) a potem to wystroja i raczej jakichś mega przyrostów bym sie nie spodziewał. To jest wolnossąca "fałka" a nie turbo potwór :mrgreen:


dużo nie ale ponad 200 z tłumnikiem i filtrem powietrza bez rozbierania silnika,

co do mocniejszej wersji z tego co wiem była to MG ZT 220, jednostka ta miała zamontowane supercharge firmy Sprintex i była przeznaczona na rynek australijski, niestety duże kłopoty z żywotnością tej jednostki w takim zestawieniu, sprawiły iż zaniechano produkcji tego modelu a firmy tuningowe przestały sprowadzać ten układ do przeróbki wersji 190 na 220
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Gru 08, 2012 17:17   

zedziczek napisał/a:
dużo nie ale ponad 200 z tłumnikiem i filtrem powietrza bez rozbierania silnika,
bzdury gadasz poczytaj o walce Markzo o każdy konik mocy. One mimo że mają nazwę 190 to mocy mają sto osiemdziesiąt kilka koni a ponad 200 żeby osiągnąć to musisz go dmuchnąć kompresorem jak robił Sprintex i jak sam piszesz z tego było pożytku niewiele.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Sob Gru 08, 2012 17:52   

sknerko napisał/a:
zedziczek napisał/a:
dużo nie ale ponad 200 z tłumnikiem i filtrem powietrza bez rozbierania silnika,
bzdury gadasz poczytaj o walce Markzo o każdy konik mocy. One mimo że mają nazwę 190 to mocy mają sto osiemdziesiąt kilka koni a ponad 200 żeby osiągnąć to musisz go dmuchnąć kompresorem jak robił Sprintex i jak sam piszesz z tego było pożytku niewiele.


http://www.superchips.co....79&variant=1081

http://i18.photobucket.co...ts/IMG_0001.jpg

przykładów jest sporo ale większość w języku angielskim na forach można poczytać, dodatkowo po wymianie układu wydechowego i filtra powietrza wychodzi powyżej 200bhp ja swojego nie robilem bo 200 funtow za 12 koni to troche sporo, jedynie układ wydechowy od kata zmienilem bo orginalny musiałem zmienic i tak a cena podobna tyle że z nierdzewki ma dożywotnią gwarancje, filter także zmieniłem bo wychodzi taniej ponieważ jest wielokrotnego użytku, zdecydowałem sie na filter podobny do orginalnego więc dużo nie zmieni, stożkowy jest wydajniejszy ale bym musiał zgłosic do ubezpieczenia co zwiększa opłate
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Gru 08, 2012 20:39   

Dla v6 modyfikacja silnika również jest. Mam nawet kilka plików, ale nie mam żadnych kalek dla ECU i nie mogę jej podejrzeć :D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Nie Gru 09, 2012 00:50   

W kilku serwisach tuningowych pytałem o przeprogramowanie, odpowiedź zawsze taka sama aby mieć gwarancje maksymalnego wzrostu mocy przez modifikacje softu trzeba podstawić auto na hamownie szczególnie jeśli już ktoś wcześniej dokonał modyfikacji jak układ wydechowy i filtr powietrza lub zakup nowych visow czy naprawa starych, nawet wiek katalizatora ma wpływ a raczej jego stan, dlatego trzeba raczej to robić pod każdy samochód z osobna. Z kolei kilka serwisów które to robią zdalnie tzn: przyjeżdża koleś kopiuje mapę, wysyła na serwer do firmy gdzie dopasowują mape do modelu i jego softu, mapa jest odsyłana a ten sam koleś kopiuje ją do komputera w samochodzie, tekie firmy nie chciały podjąć się zmiany softu w kv6 a raczej mówili że nie są wstanie zrobić tego z tym ecu.
 
 
HarryVip 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 632
Skąd: Zakopane

MG ZT-T

Wysłany: Nie Gru 09, 2012 12:50   

No niby remapują te nasze V6 2.5.
Kod:

ECU Remapping Model Search
Rover MG ZT 2.5 V6 190 ECU Remapping Car Chip Tuning
Rover MG ZT 2.5 V6 190 Chip Tuning And Remapping

ROVER Tuning

Please feel free to Contact Us...

If you wish to increase your Rover MG ZT 2.5 V6 190 engines performance, power and efficiency.

To find out more Rover MG ZT 2.5 V6 190 chip tuning information.

If your ROVER vehicle is not shown.
Rover MG ZT 2.5 V6 190 Chip Tuning And Remapping Facts

Model : Rover MG ZT 2.5 V6 190

Series : MG

Manufacturer : ROVER

Rover MG ZT 2.5 V6 190 Original HP : 190 HP

ProTune HP : 207 HP

Increase in HP : 17 HP

Percentage Increase in HP : 9 %

Rover MG ZT 2.5 V6 190 Original NM : 210 NM

ProTune NM : 235 NM

Increase in NM Torque : 25 NM

Percentage Increase in NM Torque : 12 %

Rover MG ZT 2.5 V6 190 Tuning Cost : From £ 245 RRP

Ale ile w tym prawdy...?

==>tutaj adres źródła<==
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Gru 10, 2012 14:01   

zedziczek nie chce mi się z tobą kłócić, na wyspach pewnie chipują tylko, że na naszym forum sprawdzono już wiele patentów z UK i większość to niestety ściema. Markzo zmieniał i wydech i dolot i wiele nie ugrał, wszystko mierzył na hamowni a ty mi tu wykresy ładujesz które sam mogę sfabrykować w 15 min. Jak będziesz miał jakieś pewne rzeczy z wykresami przed i po to OK ale obiecanek mocy z V6 jest pełno u nas na Allegro i jakoś mało tych potworów jeździ po naszym asfalcie.
http://allegro.pl/chip-tu...2815402067.html
http://allegro.pl/chip-tu...2815402292.html
http://allegro.pl/chip-tu...2851906424.html
Zapewne wrócą ci kasę jak obiecanych koni nie będzie albo zachipuj swojego tylko go najpierw pomierz na hamowni i trzaśnij nam tu wykresami bo dupochamownia mi mówi, że mój ma grubo ponad 200KM :mrgreen:
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Pon Gru 10, 2012 17:32   

sknerko napisał/a:
zedziczek nie chce mi się z tobą kłócić, na wyspach pewnie chipują tylko, że na naszym forum sprawdzono już wiele patentów z UK i większość to niestety ściema. Markzo zmieniał i wydech i dolot i wiele nie ugrał, wszystko mierzył na hamowni a ty mi tu wykresy ładujesz które sam mogę sfabrykować w 15 min. Jak będziesz miał jakieś pewne rzeczy z wykresami przed i po to OK ale obiecanek mocy z V6 jest pełno u nas na Allegro i jakoś mało tych potworów jeździ po naszym asfalcie.
http://allegro.pl/chip-tu...2815402067.html
http://allegro.pl/chip-tu...2815402292.html
http://allegro.pl/chip-tu...2851906424.html
Zapewne wrócą ci kasę jak obiecanych koni nie będzie albo zachipuj swojego tylko go najpierw pomierz na hamowni i trzaśnij nam tu wykresami bo dupochamownia mi mówi, że mój ma grubo ponad 200KM :mrgreen:


Widze że masz problem z tłumaczeniem lub czytaniem ze zrozumieniem, Superchip to nie urządzenie a nazwa firmy, jakbyś przeczytał to co napisałem ze zrozumieniem nawet nie musiałbyś spamować linkami z allegro

Co do wykresu to można mu wierzyć lub nie tak samo jak tobie gdyż wykres przekleiłem z innego forum a nie ze strony firmy. Co do gwarancji to niektórym z tych firm nie opłacałoby się tracić reputacji wklejając bzdury na stronach klubowych danego modelu, niemniej jednak wykres pochodził od innego członka klubu, a szukając można znaleść więcej takich informacji. Ekspertem nie jestem poprostu mówie jakie inni mieli doświadczenia podobnie jak ty, z tą małą różnica że ja nie zarzucam tobie pisania bzdur.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 10, 2012 18:48   

Robiłem wg porad z angielskich for ;) rezultat? spadek mocy na 173KM i 217Nm ;) dopiero po poradach chlopaków z PL udało się ugrać 180KM i chyba 227Nm. Na prawdziwej hamowni ;) mam na to stos wykresów, auto hamowałem 16-17razy. Chcesz to wierz w te ichnie prawidła, ja odpuściłem. Po założeniu wydechu janspeeda, którym się tak podniecają, moc wzrosła o 1KM (mam wykres, choc auto nie moje) więc na prawde, nie ma się co podniecać. Zrobić w Polsce dobry policzony wydech, dolot i wtedy próbować remapa, ale o ile urosnie... ciężko stwerdzić, a są to koszta około 5-6tyś pln.
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Gru 10, 2012 20:00   

zedziczek to ty masz przed oczami angielskie fora i nikomu nie wierzysz poza nimi i nie dociera do ciebie że V6 jeżeli się da zachipować to przyrost mocy jest minimalny, wierzysz w wykresy które bodajże Remigiusz weryfikował, że mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. Zrozum wreszcie, że z tak wysilonego silnika wolnossącego jak nasz już niewiele idzie wycisnąć a wycięcie katalizatora czy rozluźnienie wydechu w silniku bez turbiny daje skutek odwrotny niż ci się wydaje, i można sie tego dowiedzieć bez trudu tylko trzeba trochę poczytać ze zrozumieniem i nie tylko forum rovera. Podobne eksperymenty przeprowadzał mój szwagier w audi z V6 i nic poza wzrostem zużycia paliwa z tego nie wynikło, Markzo też nakombinował i jak napisał tyle zysku co w pysku więc jeżeli masz taka firmę co ci chip założy i trzaśniesz nam tu fotkę wydruku z kompa przed i po to wszystkie V6 z forum tam polecą jeżeli chip będzie w rozsądnych pieniądzach. Wiesz mam V6 już ponad 3 lata i nie jedno już próbowałem się dowiedzieć co by dało się zrobić żeby za rozsądny pieniądz trochę koni ugrać i nawet renomowane firmy tuningowe mówią zgodnie "rozebrać silnik i zmodyfikować, softem nie ma co dłubać bo zysk niewielki i nie warty pieniędzy które by trzeba wydać". Podzwoń sobie po firmach tuningowych u nas i popytaj a potem wal do mnie z tekstami, że cie nie rozumiem bo ja tam jednak trochę mechanikę ogarniam. No chyba, że sądzisz, że nasi mechanicy to dupy wołowe które już nic nie umieją i tylko angole umieją auta szykować. Ewentualnie położysz 2000-3000pln za 8-10KM których w żaden sposób nie odczujesz w aucie i to jest to o co tobie chodzi.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Pon Gru 10, 2012 20:35   

Nigdy nie pisałem o podłączaniu chipa to po pierwsze wręcz przeciwnie , po drugie wykres jest od kolesia który odradzał remapowania bo cena jaką trzeba ponieść jest za wysoka i dlatego nie warto, no i po któreś nie oceniałem kogo kolwiek ani jego umiejętności.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Gru 10, 2012 22:12   

Chipowanie auta to jest właśnie remaping, wkładasz chip z nowa mapą do kompa i tyle lub wgrywasz nowe mapy do oryginalnego chipa. Jeżeli koles odradza remapowanie to napisz mi jak on chce chipować auto bo chyba nie bardzo wie o czym pisze. Podłączane z zewnątrz chipy podałem bo takie wpadły mi na allegro pierwsze z brzegu by pokazać że firmy obiecują gruszki na wierzbie a jak przychodzi co do czego to kasy ci nie zwrócą, więc proszę cie zanim następny raz uprzesz się że coś można bo gdzieś to wyczytałeś to spróbuj chociaż te informacje jakoś zweryfikować bo w necie bzdur nie brakuje.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Jaki soft do diagnostyki
tazOR Rover serii 75, MG ZT 2 Wto Maj 06, 2014 17:07
apples
Brak nowych postów [R75] Komfortblinker,soft indicator,komfortowy kierunkowskaz
wellman Rover serii 75, MG ZT 3 Czw Kwi 30, 2015 21:59
MaReK
Brak nowych postów [MG ZT] Nowe mapy silnika i soft na język polski
Krzysztof_89 Rover serii 75, MG ZT 55 Nie Kwi 07, 2013 20:18
Krzysztof_89



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink