Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Witam. Dzisiaj rano sobie pomyślalem ze sprawdze sobie poziom plynu chłodniczego w zbiorniku i zauwazyłem że go ubyło co mnie zaniepokoiło i patrze czy nie ma gdzieś czasem wycieków i ku mojemu zaskoczeniu niestety ale ukazaly się wycieki z pod głowicy a przeciez dopiero w tamtym roku robilem uszczelke na nowo i znowu by poszła? dodam że jezdze delikatnie nie przegrzewam silnika. Temperatura jest w porzadku w aucie cały czas utrzymuje się poniżej polowy i przez 30km nic sie nie dzieje tzn. nie wzrasta ani nie spada. Powiedzcie mi czy jest konieczność robienia znowu wymiany uszczelki? i czy nie obejdzie sie bez tego. Dodam ze auto w miare dobrze grzeje chociaż w te dni co przywaliło mrozem ponad -10'C do grzało ale nie rewelacyjnie bo z nawiewu leciało cieple powietrze ale nie gorace. Jeśli bedzie potrzeba wymiany uszczelki to prosze powiedzcie mi jaka mam wybrać bo teraz mialem ta całą metalowa wielowarstwową która dla mnie jest dosyć dziwna pierwszy raz widzialem taką uszczelkę
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 18, 2012 13:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niestety jest to HGF. Tak własnie te uszczelki nowego typu puszczają, że płyn leje się po bloku od strony kolektora wydechowego. Teraz wstawiaj stary typ, ale wzmacniany, bo ten nowy typ to szit.
yhy czyli ta z tym czerwonym sylikonowym uszczelnieniem tak?
Na kolor nie patrz, bo chyba są rożne. Widziałem niebieski i zielony jak i czerwone ścieżki silikonowe na takiej uszczelce. Ważne, aby to był typ wzmacniany.
A powiedz mi jeszcze czy do tamtej uszczelki zmieniałeś również magistrale
nie wiem za bardzo o jaką magistrale chodzi ale jeśli ona jest w uszczelce to nic nie zmieniałem zalożyłem taką uszczelke jak wyciągłem z opakowania. Uszczelka z firym Victora Reinza
Magistrala jest pod miska oleju i do niej przykręca się śruby głowicy. Ogólnie Land Rover do tej uszczelki zalecał wymianę również tej magistrali która ponoć była sztywniejsza. Nie wymieniłeś jej, dlatego może puściła.
do starego typu nie , tylko jak bedziesz nowy typ zakładał to wtedy (zalecane jest wymienic magistrale ) ja teraz tez bede w 1.6 robił uszczelke i zakładam erlinga starego typu wzmacniania , poniewaz 1,5 roku temu mój silnik jak jeszcze siedział w r45 miał robioną uszczelke w Angli za ponad 3000 zł. i znów padła bo zamontowana jest nowego typu
grzegorz1652, z allegro kupuje , tylko musisz koniecznie miec pewnosc ze stary typ i wzmacniana , bo duzo sprzedaja nowego typu ... ceny od 80-120 zł. jest widziałem za 108 zł. Victora reinza wzmacniana .
no wlasnie a mi zależy na czasie... a i cena też pewnie wysoka bo jak serwis... a powiedzcie mi gdzie można znaleźć te uszczelki do kupienia bo na allegro nie widze a najlepiej było by szukać po nr. czy symbolu to jakbym mógł prosić żebyście mi napisali symbol lub nr. katalogowy uszczelki taką jak mam kupić to bede wdzięczny
a nie byłaby lepsza ta z elringa? bo tamta to widać ze ma ten silikon i pisze ze wzmocniony. a o tej z reinza nic nie pisze. i jeszcze jedno jakie śruby najlepiej kupić? z corecto czy jakoś tak za 135zł będą dobre?
grzegorz1652, nie podkupuj mi tych śrub sam na nie poluje a ja bede brał własnie ta erlinga ma 2 sztuki takze jedna moja druga twoja
e tam sprawdziłem ma 4 kpl. takze mozesz kupować , co do jakości to nie wiem , ja chybe je zakupie bo i tak teraz w rovera wsadziłem ok 3500 zł. czy nawet juz 4 tyś . to musze przystopować , dla mnie wazne ze nowe .
Witam. Panów ponownie i powiem tak że na jakiś czas teraz się uspokoil ten wyciek, jednak dzisiaj popatrzyłem a tu az się lało po bloku silnika , ale temperatura jest w porzadku ani nie rośnie ani nic jest taka jak ma być. Więc proszę o opinie czy najlepiej już teraz z tym zrobić czy moge tak narazie jezdzic?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum