Zobacz czy nie masz "złodzieja" prądu w aucie. Może coś pobiera prad i rozładowuje akumulator. Często tunery TV maja taka przypadłość że kradną prąd.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pią Gru 21, 2012 13:47
Być może masz jakiś "lewy" pobór prądu,ale obstawiałbym też akumulator jako taki. Miewałem do czynienia z akumulatorami które padały po kilku miesiącach, np. W fiacie ducato wymieniałem na gwarancji- nie kręcił rozrusznikiem po siedmiu miesiącach od zakupu auta,chociaż napięcie miał prawidłowe,ale pod obciążeniem wymiękał.
Może być jeszcze sklejony przekaźnik świec żarowych
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 208 Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: Pią Gru 21, 2012 17:17
Najprościej będzie jak wepniesz między akumulator a kabel + miernik (amperomierz) i zobaczysz jaki masz pobór prądu kiedy jest wszystko wyłączone. Jeżeli, pobór będzie mały, to najlepiej jechać do elektryka. Fachowiec powinien mieć miernik, który pokaże stan techniczny akumulatora. (Mi elektryk zrobił szczegółowy wydruk stanu zużycia baterii) Natomiast gdy masz duży pobór prądu, no to trzeba szukać... np wypinając bezpieczniki po kolei.
_________________ teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular...
moj akumulator ma napięcie 12,5 V oltomierz pokazuje drenaż 0,38 ampera , wiem, że dla większości samochodów powinien wynosić około 0,05 (50 miliamperów) mój odczyt jest około 8 razy wiekszy, chyba że 0,38 ampera dla '99 cdt bez telewizora nawigacji, webasto wyciagniety bezpiecznik to normalka?
sprawdzalem odlanczajac klemre minusowa, do klemry dociskajac czerwony przewod z woltomierza a czarny do akumulatora minusa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum