Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220SDI]Luzy zaworowe,popychacze oraz wałek rozrzadu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220SDI]Luzy zaworowe,popychacze oraz wałek rozrzadu
Autor Wiadomość
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Gru 19, 2012 16:11   [R220SDI]Luzy zaworowe,popychacze oraz wałek rozrzadu
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam
Moj problem polega na tym ze na 2 cylindrach nie było kompresji ,po zdjeciu wałka rozrzadu zawory domkniete i kompresja powróciła .Niektóre szklanki po nacisnieciu lekko sprezynuja (wydechy 1 i 4 cyl) reszta po nacisnieciu siedzi sztywno.
Czy tak powinno byc ? czy wszystkie te regulatory pod szklankami powinny sprezynowac
Mam wrazenie ze tak jakby były pozawieszane .(skoro po zdemontowaniu walka kompresja znów jest na wszystkich) :neutral:


Up
Kolega powiedział mi ze sprawny hydro-popychacz po jego nacisnieciu powinien byc twardy,a jesli minimalnie sprezynuje to jest do wymiany ,wiec chyba sprawa po czesci jasna :roll:


Jeszcze jedno pytanko jakie powinny byc wysokosci krzywek na wałku rozrzadu w L serii?
(chodzi mi o ich wysokosci,bowiem chciałbym prownac z moim czy czasem tez nie jest juz zbytnio wydarty)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 19, 2012 16:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kapussta23 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 109
Skąd: Białe Błota



Wysłany: Pią Gru 21, 2012 16:24   

Dokładnie Jak Ci kolega powiedział.Wszystkie popychacze powinny być twarde.Jeżeli są miękkie to świadczy to o tym że schodzi z nich olej.jeżeli będziesz je wymieniał to wymień wszystkie.Ja tak nie zrobiłem w swoim i pół dnia poszło na marne.

[ Dodano: Pią Gru 21, 2012 16:24 ]
kadzaf napisał/a:


Jeszcze jedno pytanko jakie powinny byc wysokosci krzywek na wałku rozrzadu w L serii?
(chodzi mi o ich wysokosci,bowiem chciałbym prownac z moim czy czasem tez nie jest juz zbytnio wydarty)


Jak dorwie aparat to zrobię ci zdjęcie wałka rozrządu bo mam akurat jeden wyjęty
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Gru 21, 2012 16:26   

Kapussta23 napisał/a:
Jak dorwie aparat to zrobię ci zdjęcie wałka rozrządu bo mam akurat jeden wyjęty

Jak byś mogł to kolego bardziej by mi zalezało abys pomierzył wysokosci krzywek.wtedy bedzie jasnosc :wink:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Kapussta23 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 109
Skąd: Białe Błota



Wysłany: Pią Gru 21, 2012 16:28   

Nie mam nigdzie suwmiarki pod ręką ale spróbuje zwykłą jak nie da rady to najwyżej pójde do sąsiada.za 15.20 min Ci napisze co i jak

A więc tak pomierzyłem wartości.Teraz nie wiem która krzywka odpowiada za wydech a która za dolot.Pierwsza krzywka od lewej ma 43 mm.natomiast druga ma 42 mm.Mierzona suwmiarką cała wysokość krzywki razem z wałkiem.Wszystkie mają takie same wartości.Wałek po przebiegu 200 000
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Gru 21, 2012 20:16   

Dzieki wielkie kolego teraz mam jasność,pomierze swoje to dam znac ile u mnie maja :wink:

[ Dodano: Pią Gru 21, 2012 20:16 ]
Moj jest zjechany po 0,5mm u mnie nie ma :mad:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Kapussta23 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 109
Skąd: Białe Błota



Wysłany: Pią Gru 21, 2012 20:28   

Teraz pytanie czy opłaca się wymieniać cały wałek rozrządu.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Gru 21, 2012 20:55   

Musze poszukac czy cos sie znajdzie w rozsadnych pieniadzach.
Szklanki bynajmniej musze wymienic napewno wiekoszosc puszcza.(miekkie)

[ Dodano: Pią Gru 21, 2012 20:55 ]
nie wiem tylko jaka jest granica zuzycia kwalifikujaca go do wymiany
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Kapussta23 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 109
Skąd: Białe Błota



  Wysłany: Sob Gru 22, 2012 02:37   

kadzaf napisał/a:

nie wiem tylko jaka jest granica zuzycia kwalifikujaca go do wymiany


Właśnie.Musisz dać poprawkę że mój też ma nakulane 200k więc na pewno coś się przytarły porównując je do fabryki

A Byłbym zapomniał.Mojego HGF dopadł już jakieś 1.5 roku temu.Więc chyba byłem pierwszy na forum z tą dolegliwością. :grin:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SOLVED [R200 SDI] Luzy zaworowe
Nilbul Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Lip 29, 2008 20:46
Nilbul
Brak nowych postów [R 220 SD] Zblokowany wałek rozrządu
zywy30 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Lis 11, 2010 07:06
zywy30
Brak nowych postów [214 8V '99] stukanie w silniku, wałek rozrządu?
kris132 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Maj 31, 2010 14:26
kris132
Brak nowych postów [214i] Wałek rozrządu do wymiany.
Fancy Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sro Kwi 15, 2015 13:45
Fancy
Brak nowych postów [R220SDi 98] Gdzie wymiana rozrzadu?
walter1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Sie 16, 2007 11:22
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink