Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Swap... czyli coś knujemy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tronsek
Czw Gru 27, 2012 23:59
[R416] Swap... czyli coś knujemy
Autor Wiadomość
Maxioo 



Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 2



Wysłany: Czw Gru 27, 2012 23:46   [R416] Swap... czyli coś knujemy

cześć. ogólnie powoli zaczynam sie zastanawiam czy lekko nie zgrzeszyć i nie przeswapować silnika do mojej 416-tki z prelude 2.2 vti h22a. co uwazacie o tym pomyśle czy moze jakiś inny silnik. słucham porad:)
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pią Gru 28, 2012 09:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 27, 2012 23:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Gru 28, 2012 00:17   

koszt takiego swapa to 4-5 takie 400-etki , takze mysle ze nie warto ;) Wszystko trzeba by rozproc , cala elektronika mocowania , i w wuj innych rzeczy. Moja rada ?

Sprzedac i kupic prelude z h22 ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Gru 28, 2012 08:34   

Honda kreci sie w druga strone więc musisz wszystko przewalić silnik, skrzynię, elektrykę, cholera wie jak wydech czy by pasowała araczej i tak by trzeba inny wrzucić, tak jak Raptile napisał nie opłacalny pomysł chyba ze masz prelude za friko na podwórku i sam jesteś mechanikiem ale moim zdaniem przerost formy nad treścią.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 28, 2012 09:10   

Maxioo, a ja bym swapował :) W kasę i czy warto nie wnikam.
Wszystko zależy od tego jaki masz cel na to auto. H22A to już jednak ciężar. Osobiście wolałbym coś innego tzn. D16Z6T lub coś podobnego :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 28, 2012 10:34   

Mysle, ze za koszt h22 i budy 400 raczej ciężko bedzie znalezc cos rownie szybkiego na prostej ;) bo w zakretach to pewnie bedzie dzik ryjący ryjkiem za truflami ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Gru 28, 2012 16:32   

Markzo napisał/a:
bedzie dzik ryjący ryjkiem za truflami


padlem :lol:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Gru 28, 2012 18:11   

Nie lepiej zapakować 2.0T z rovera 620ti ? mniej babrania, koszt ciut mniejszy, dużo więcej momentu i fabryczna szpera... W dodatku 20T4G T16 pali mniej niż H22 (tak wiem bo miałem prele)
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 28, 2012 18:31   

Vito_, jak ma 1.6 to babrania będzie w ciul na 2.0T. Jakby tak nie było dawno bym miał 2.0T :P
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Gru 28, 2012 21:40   

Markzo napisał/a:
Mysle, ze za koszt h22 i budy 400 raczej ciężko bedzie znalezc cos rownie szybkiego na prostej ;)


Tak patrzę i 4kzł trzeba położyć za kompletny silnik, a sam wiesz jak to bywa z silnikami na palecie. Nigdy do konca nie wiesz co kupujesz. Nie wiem ile warta jest zdrowa buda R400 bez rudej ale myśle, ze też zdrowej za grosze nie kupimy, a dziurawą bez sensu swapować. Do tego koszta swapu i już sie robi spora sumka. Gdyby pogonił R i dorzucił te całe koszta pewnie kupi samą Prelude, Golfa VR6, Corrado VR6, Rovera 220 Turbo, Nissana 200SX, BMW 328, Alfa Romeo GTV, Fiat Coupe, Fiat Stilo Abarth, Peugeot 406 Coupe. Pewnie jak bym pomyślał dłużej lista byłaby większa bo jest sporo ciekawych fur w okolicach 200KM za przystępną kase wystarczy wychylić nosa po za podwórko ;) Nie każde z w.w. będzie szybsze na prostej ale każde ma czym jechać, możemy sprawdzić jak się będzie zachowywało w zakretach i pomijamy etap wielotygodniowej rzeźby.

Z resztą Panowie o czym mowa. Jak ktoś jest poważnie zainteresowany swapem zdaje sobie sparwę z kosztów to zaczyna od czytania, a nie zadawania pytań :)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 28, 2012 22:40   

Wiem, że takie 200 konne 2,2 idzie kupić w okolicać 2,5k pln - kolega kupił i włożył do budy 216 Coupe. 400 w ładnym stanie idzie wyrwać koło 2,5k pln - niedawno widziałem takiego 400 w bardzo ładnym stanie blacharskim z dobrym wypasem za 2500zl. Czy warto rzeźbić czy lepiej kupić coś szybszego od 1,6 w serii? To juz kwestia założyciela tematu :) Na pewno łatwiej jest kupic seryjnie szybsze auto, ale nie koniecznie fajniej ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Maxioo 



Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 2



Wysłany: Sob Gru 29, 2012 00:52   

mechanikiem jestem:) 400 mam w ładnym stanie chwilowo tylko przegub sięposypałale już w pon mam nowy przegubik :) fakt nie pomyślałem że hundy w lewo kręcą... ;/ no nic pozostaje mi myśleć dalej :) a chodzi oto że ma to być samochód który nie wygląda abiere preludy:) mieliśmy corse 2.0 dohc 180km:) fajnie leczy ludzi taka corsa:)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 29, 2012 09:15   

no to może faktycznie 2,0Turbo od rovera?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 29, 2012 09:38   

Perez sprzedaje swoje R600 2.0T za 3,5k z tym że skrzyni można powiedzieć że nie ma ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R416] swap na 2.0 ?????
wrobcio Tuning mechaniczny 1 Sro Mar 06, 2013 20:19
greg-si
Brak nowych postów [R416] Swap silnika z 1,4 na 1,8 - Problem .
kondzio508 Tuning mechaniczny 7 Czw Kwi 03, 2014 20:17
polofix
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R416] swap na D16B2 z civica ????
wrobcio Tuning mechaniczny 4 Sro Mar 13, 2013 06:35
Adrian
Brak nowych postów [R416] Parę pytań w sprawie SWAP'a 2.0 Ti
sowa1993 Tuning mechaniczny 10 Wto Sty 20, 2015 17:21
greg-si



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink