Ja widzę w tej sytuacji 2 rozwiązania:
1. Wstawić skrzynkę bezpieczników nowszą
2. Dosztukować przekaźnik
Ale najpierw bym się upewnił czy na pewno były tylko wersje z nowymi skrzynkami, bo może i wychodziły jakieś ze starymi. Druga sprawa to czym różnią się skrzynki bezpieczników, może wystarczy jedynie je przełożyć, wtyczki pasują.
Wtedy prosta sprawa, bo wszystko plug&play.
Ale to ktoś jeszcze musi się wypowiedzieć.
P.S.
Na pewno pod kierownicą nie masz takiej skrzynki?
pod kierownicą czy za schowkiem kierowcy po lewej stronie?
Adi patrząc na Twoją skrzynkę to przekaźniki są po lewej i w środku a bezpieczniki po prawej stronie?
MFU podaje masę na przekaźnik R139 (pod kierownica go szukaj gdzieś
No właśnie tego przekaźnika szukam kojarzysz gdzie on jest? bo pewnie ten przekaźnik padł lub go nie ma. A i rozumiem, że to taka kostka z 3 nogami wsuwanymi? jak się zorientować, że to ten właściwy?
Dobra, wg tego:
http://www.aronline.co.uk/downloads/drive_15.pdf
Power wash Relay jest w skrzynce bezpieczników w kabinie. Nie jestem w stanie znależć opisu górnej części tej skrzynki (dolną mam), bo pewnie któryś z nich nie robi.
redcloud, Nie wiem który to jest ale odkręć sobie ten plastik nad kierownica i poszukaj tam bo tak to tego nigdy nie znajdziesz tam czasem te przekaźniki tez luzem wiszą z tylu za skrzynka wiec trzeba się tam wczołgać i poszukać tego.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum