Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1997
Chciałabym się dowiedzieć na czym polega regulacja zaworów, gdyż juz z trzech znajomych mowilo mi ze powinnam je wyregulowac. Po co ? dlaczego?
druga sprawa wyglada tak : chcialabym wymienic filtr pylkowy. Filtr powietrza jest latwo wymienic, ale ten kabinowy doprowadza mnie do szalu. wiem ze gdzies kolo schowka jest ale jak to wszystko z tamtad zdemontowac?
o tylniej wycieraczce to juz nawet nie wspomne
Ostatnio zmieniony przez szoso Pią Sty 18, 2013 15:54, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 11:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 11:39
W tym silniku zawory sa regulowane hydraulicznie wiec niewiele mozna w tym temacie zrobic.
Trzeba by rozkrecic i posprawdzac wszystkie popychacze w jakim sa stanie nim od razu kupowac nowe bo koszta beda nie małe a tym bardziej jesli to 16tka
tryska napisał/a:
ale ten kabinowy doprowadza mnie do szalu. wiem ze gdzies kolo schowka jest ale jak to wszystko z tamtad zdemontowac?
trzeba odkrecic schowek(u dolu dwie srubki od metalowej listwy i wtedy wyjdzie schowek
Potem juz jest w miare mozliwy dostep do filtra kabinowego
Chciałabym się dowiedzieć na czym polega regulacja zaworów, gdyż juz z trzech znajomych mowilo mi ze powinnam je wyregulowac. Po co ? dlaczego?
w tym modelu sie nie reguluje. Po co sie reguluje? Dzięki poprawnej regulacji mieszanka lepiej sie dostaje do komory spalania i lepiej z niej jest usuwana wszystko w odpowiednim czasie
kilku znjomych co slyszalo auto doradzilo mi abym wyregulowala zawory bo podobno slychac. nie nie mam 16v zwykle 1,4 Si a jesli sa hydrauliczne to fakt nie wiele da sie zrobic.
a z filtrem dzieki jutro na pewno sie z tym pomecze, gdyz nie wiem czy od tego to zalezy ale nawiew dopiero cos daje na poziomie 3 na 1 i 2 praktycznie nic.
kilku znjomych co slyszalo auto doradzilo mi abym wyregulowala zawory bo podobno slychac. nie nie mam 16v zwykle 1,4 Si a jesli sa hydrauliczne to fakt nie wiele da sie zrobic.
a z filtrem dzieki jutro na pewno sie z tym pomecze, gdyz nie wiem czy od tego to zalezy ale nawiew dopiero cos daje na poziomie 3 na 1 i 2 praktycznie nic.
Pewnie drucik oporowy poszedl sie kochac. Gdzies tu widzialem temat o tym jak to wymienic gdzie to jest itd. Sam musialem zkrecic drucik od 1 biegu ale to rozwiazanie chwilowe i warto kupic nowe i wlutowac duzo roboty z tym nie ma.
olej był wymieniany na jesień jakoś, a jaki jest nie mam pojęcia, jest tam napisane ale nie zwrocilam uwagi, ale poziom oleju jest ok. nie wiem jak to okreslic jak on chodzi, hmm najlepsze określenie to chyba ze chodzi (halasuje )jak diesel jakiś starszy a przecież to benzyniak
olej był wymieniany na jesień jakoś, a jaki jest nie mam pojęcia, jest tam napisane ale nie zwrocilam uwagi, ale poziom oleju jest ok. nie wiem jak to okreslic jak on chodzi, hmm najlepsze określenie to chyba ze chodzi (halasuje )jak diesel jakiś starszy a przecież to benzyniak
Dowiedz się jakiej dokładnie firmy jaki w ogóle jest wlany czy 10w50, 5w40, czy 15w40.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum