Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam, przymierzam się do wymiany rozrządu w tym modelu. Nie wiem jaki rozrząd wybrać. Czytałem wiele opinii o paskach Dayco, że są słabe a o Gates'ie, że jest bardzo dużo podróbek. Jaki kompletny rozrząd polecacie ? Znalazłem coś takiego z paskami Contitech http://www.rozrzad.pl/pl/...T950-CT954/1955 . Czy przy wymianie rozrządu należy również wymienić pasek napędzający alternator i rolkę od tego paska ? ? Co należałoby przy okazji jeszcze sprawdzić / wymienić mając już rozebrany rozrząd ? Sprawdzając stan silnika na co jeszcze trzeba zwrócić uwagę?
Z góry dzięki za informację.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 18:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A warto kupić kompletny rozrząd czy lepiej osobno paski i rolki ? Opłaca się zamawiać z Allegro ? Czy może znacie jakieś sklepy internetowe sprzedające te paski Contitech i rolki INA ?
I wszystko pasowalo. Bodajze Raptile tez u niego kupowal.
Myślałem nad tą aukcją tylko zastanawiało mnie czy te paski są oryginalne? Możecie się wypowiedzieć ?
[ Dodano: Czw Sty 17, 2013 22:38 ]
kadzaf napisał/a:
silnoreki2000 napisał/a:
A warto kupić kompletny rozrząd czy lepiej osobno paski i rolki ?
Kwestia w jakim obecnie masz stanie swoje rolki ,jesli nie ma zbytnich luzów mozesz smialo zmienic jedynie same paski i dalej bedzie smigac ,
Roverka mam od 8msc i zrobiłem nim prawie 30tyś bez żadnego wkładu, nie licząc filtrów i oleju. Dlatego chciałbym mu za sponsorować nowy, kompletny rozrząd
Pomógł: 9 razy Dołączył: 24 Sie 2010 Posty: 335 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 23:17
Cytat:
pistolet, piszesz głupoty
Tak mi powiedział mechanik przy wymianie rozrządu 2 lata temu i miałem wymieniane razem z pompą wody tylko, że ja mam PB, nie popatrzyłem że chodzi o silnik Diesla.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Sty 17, 2013 23:35
pistolet napisał/a:
Cytat:
pistolet, piszesz głupoty
Tak mi powiedział mechanik przy wymianie rozrządu 2 lata temu i miałem wymieniane razem z pompą wody tylko, że ja mam PB, nie popatrzyłem że chodzi o silnik Diesla.
Wszystko zgadza sie
silnoreki2000 napisał/a:
Roverka mam od 8msc i zrobiłem nim prawie 30tyś bez żadnego wkładu, nie licząc filtrów i oleju. Dlatego chciałbym mu za sponsorować nowy, kompletny rozrząd
Nic nie stoi na przeszkodzie ,kupuj kompletny zestawik i montuj
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 06:51
silnoreki2000 napisał/a:
Myślałem nad tą aukcją tylko zastanawiało mnie czy te paski są oryginalne? Możecie się wypowiedzieć ?
Nie, gosc je sam w stodole wyrabia (oczywiscie ze szwagrem) z gumy ze starych stopionych opon. Piszemy ci, ze tam kupowalismy to czego jeszcze potrzebujesz?
Myślałem nad tą aukcją tylko zastanawiało mnie czy te paski są oryginalne? Możecie się wypowiedzieć ?
Nie, gosc je sam w stodole wyrabia (oczywiscie ze szwagrem) z gumy ze starych stopionych opon. Piszemy ci, ze tam kupowalismy to czego jeszcze potrzebujesz?
Posłuchaj, to że kupiłeś to jedna sprawa, a to czy są oryginalne to druga. Wole się dopytać niż później ładować w silnik nie wiadomo ile kasy bo przecież tu nie o to chodzi. Jak już wcześniej pisałem- znalazłem jakieś informacje o podróbkach tych pasków, więc wole się upewnić, czy aby na pewno można je śmiało zakładać(dotyczy pasków z tej aukcji http://allegro.pl/rozrzad...2905799760.html )
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 10:28
silnoreki2000 napisał/a:
xtek napisał/a:
silnoreki2000 napisał/a:
Myślałem nad tą aukcją tylko zastanawiało mnie czy te paski są oryginalne? Możecie się wypowiedzieć ?
Nie, gosc je sam w stodole wyrabia (oczywiscie ze szwagrem) z gumy ze starych stopionych opon. Piszemy ci, ze tam kupowalismy to czego jeszcze potrzebujesz?
Posłuchaj, to że kupiłeś to jedna sprawa, a to czy są oryginalne to druga. Wole się dopytać niż później ładować w silnik nie wiadomo ile kasy bo przecież tu nie o to chodzi. Jak już wcześniej pisałem- znalazłem jakieś informacje o podróbkach tych pasków, więc wole się upewnić, czy aby na pewno można je śmiało zakładać(dotyczy pasków z tej aukcji http://allegro.pl/rozrzad...2905799760.html )
Na aukcji podane ze jest to oryginał wiec bedziesz musiał uwierzyc na słowo.
Nikt Ci nie da 100% pewności ze towar naprawde jest oryginalny.
Sprzedawca kazdy bedzie zachwalał swoj towar,takie prawo handlu.
Jesli kilka osób montowało ten zestaw i nie było żadnych uwag na jego temat,wiec
mozesz je śmiało rówież zakładać .
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 15:55
silnoreki2000, że się wtrącę na paskach Contitech jest nadruk z datą produkcji i i przydatnością do użytku i na to warto zwrócić uwagę przy zakupie. Natomiast na tych z innych firm jakoś nigdy nie zauważyłem, więc ja zakładam paski Contitech
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
podłącze się pod temat tyle ze rover 25 i silnik 2.0 IDT 101km http://allegro.pl/rozrzad...2920498852.html
paski Gates wiec ok a te rolki NSK mozecie cos o nich powiedziec?
dzieki za odp;p a jak z szerokoscia paskow bo w sumie mozna zalozyc 28mm ale ponoc slaba tego zywotnosc;p na tej aukcji koles w tym zestawie ma pasek 30mm i 24mm bedzie spoko?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum