Wysłany: Nie Sty 20, 2013 10:19 [r420] duzo pali na gazie
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
panowie auto na gazie pali mi ok 14l czy to normalne? byłem u gazownika a on powiedział ze wszystko ok lecz mi się wydaje ze za wiele... fakt jest zimno i jeździ się wolno no ale 14? Volvo z motorem 1,8 mieści się w 10/11l teraz
jakieś rady ?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 20, 2013 10:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak to jak po tankowaniu 100km i tankowanie do pełna to widzę ile pali
Pierwszy zatankowany gaz 300km zrobiłem na 32l więc wychodziło po 10z hakiem
no ale teraz wychodzi 14l niewiem przez te mrozy czy jak...
dodam ze termostat działa ok szybko się przełącza na gaz i rozgrzewa itp...
Mozę zatkam chłodnice całą bo coś może się nie dogrzewa ale to by wskazówka temperatury mi pokazała...
jak nie miarodajne skoro mam ful bak wyjeżdżam 100km i tankuje od nowa na tej samej stacji?
Jeśli chodzi ci o wyjeżdżone km na bynie to będzie możne z 5km bo większość rozgrzewam najpierw auto dopóki nie przełączy się na gaz to jest ok 3/4 min
Pomógł: 43 razy Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 310 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Sty 21, 2013 19:18
Ciesz się w takim razie, że tyle pali Ci gazu, mam ten sam motor i mi pali 12,5- 13l benzyny obecnie w mieście na krótkich odcinkach, takich do 6km. Możesz wymienić świece i filtr powietrza i jedź na regulacje, może spalanie spadnie.
Średnie spalanie benzyny w mieście podane przez producenta to 11,1 więc dołóż to że jest zima i auto spala więcej gazu o kilkanaście % i masz wynik ok 13-14l.
A panowie jak wam sie ten silnik sprawuje ? czy ma jakieś minus na który trzeba uważać ? Bo jeżdżę nim już od 4 miesięcy i na razie jest ok . Jakieś wskazówki może macie ?
Sam jeżdżę nim od 4-5 miesięcy i na razie jestem bardzo zadowolony wiadomo jak w każdym aucie rozrząd płyny filtry to podstawa ale przynajmniej nie grozi mu HGF tak jak w k-Seri Ale trochę sobie pali mógł by mniej ale nie jest najgorzej
Sam jeżdżę nim od 4-5 miesięcy i na razie jestem bardzo zadowolony wiadomo jak w każdym aucie rozrząd płyny filtry to podstawa ale przynajmniej nie grozi mu HGF tak jak w k-Seri Ale trochę sobie pali mógł by mniej ale nie jest najgorzej
Tak z tym HGF to porażka jakaś wole niech mi pali więcej niż co trochę uszczelce robić
Po za tym jestem bardzo zadowolony , wielu moich znajomych nie spodziewało się ze roverki były tak wspaniałymi autami... i ja tez bo nie miałem wcześniej z nią styczności
Bez przesady k-Seria nie jest też taka zła mam w domu jeszcze R 25 1.4 16v od ponad roku i odpukać na razie jest wszystko ok złego słowa nie powiem ale wole mojego
Ja mam K więc dokładnie Ci nie powiem, ale spróbuj kupić np gumowy wąż, w którym osadzony jest termostat.
Jeżeli chodzi o rozrząd to też szału z wyborem (przynajmniej na allegro) nie ma, przewody zapłonowe - też jedna oferta.
Sprzęgło na szczęście jest to samo co w K, to samo alternator
Ale już rozrusznika nie widzę. Czujnik położenia wału gdzie kupić - też nie wiem.
Da się pewnie kupić, ale to nie to samo co K gdzie ofert jest masa.
Choć oczywiście i tak mniejszy problem jest z T niż z KV6 w wersji montowanej w ZS180 gdzie bodajże czujnik położenia wału kosztuje majątek i tylko w UK Skutecznie mnie zniechęcił od tego auta i w ogóle od czegoś bardziej egzotycznego od K.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum