Forum Klubu ROVERki.pl :: [honda civic 2.0itd] gasnie na ciepłym
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: szoso
Czw Sty 24, 2013 17:42
[honda civic 2.0itd] gasnie na ciepłym
Autor Wiadomość
darek3200 



Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 7



Wysłany: Czw Sty 24, 2013 16:13   [honda civic 2.0itd] gasnie na ciepłym
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

witam prosba o rade . silnik 105 km 2.0 tdi. rano jak zimny pali bez problemu dzis podczas jazdy czyli jak ciepły to zgasł 2 razy i zeby zapalił trzeba długo krecic .dolny waz chłodnicy sie NIE nagrzewa :cry: silnik pracuje normalnie . auto mam od niedawna i pytanie ;czy przy tym silniku powinien byc obieg spowrotem do zbiorniczka wyrównawczego?
Ostatnio zmieniony przez darek3200 Czw Sty 24, 2013 16:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 24, 2013 16:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 24, 2013 17:44   

darek3200 napisał/a:
;czy przy tym silniku powinien byc obieg spowrotem do zbiorniczka wyrównawczego?

to jest w każdym aucie
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 24, 2013 18:27   

to chyba sterownik pompy
 
 
 
michu027 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 125
Skąd: Piotrkowice

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 24, 2013 22:14   

Jak Ci zgaśnie, spróbuj odłączyć wtyczkę od czujnika temp.
Kolega miał taki problem w VW golfie 4 TDi, i coś tam na komputerze poprzestawiali magicy i było ok :)
Ale sprawdź czy na odpiętej wtyczce zapali lepiej na ciepłym.
 
 
darek3200 



Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 7



Wysłany: Pią Sty 25, 2013 10:00   

michu027 napisał/a:
Jak Ci zgaśnie, spróbuj odłączyć wtyczkę od czujnika temp.
Kolega miał taki problem w VW golfie 4 TDi, i coś tam na komputerze poprzestawiali magicy i było ok :)
Ale sprawdź czy na odpiętej wtyczce zapali lepiej na ciepłym.





własnie na odpietym pali od kopa czyli czujnik do wymiany i termostat bo ten dolny waz sie nie nagrzewa. a płyn powinien wracac do zbiorniczka? w tym modelu ? bo wiem ze nie wkazdym przepływa
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sty 25, 2013 10:26   

na dolny wąż od chłodnicy to nie patrz ... ten silnik ma duży deficyt ciepła w zimie i dojście do temperatury pracy czasem trwa kilkanaście km, szczególnie jak mocno grzejesz wnetrze. Jesli silnik po nagrzaniu prawidłowo trzyma temperaturę to termostatu nie ruszaj i się nie przejmuj tym, że dolny wąż od chłodnicy do silnika masz zimny.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 25, 2013 10:35   

Cytat:
to chyba sterownik pompy
W tych silnikach nie ma sterownika pompy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
darek3200 



Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 7



Wysłany: Pią Sty 25, 2013 13:59   

Brt napisał/a:
na dolny wąż od chłodnicy to nie patrz ... ten silnik ma duży deficyt ciepła w zimie i dojście do temperatury pracy czasem trwa kilkanaście km, szczególnie jak mocno grzejesz wnetrze. Jesli silnik po nagrzaniu prawidłowo trzyma temperaturę to termostatu nie ruszaj i się nie przejmuj tym, że dolny wąż od chłodnicy do silnika masz zimny.



wiec co robic jak gasnie na ciepłym ? i szybko sie nagrzewa po 3 km ma juz normalna temp a wczoraj było z -6 cały dzien to troche za szybko i ze srodkowego nawiewu gornego nie leci takie ciepłe powietrze jak z tych bocznych :cry: jak zagrzeje sie pod 1 kreske temp i zgasze go i po 10 minutacz bedzie krecił a nie zapali gdy ostygnie wskazówka opadnie to od kopa pali . porazka :evil: nie ma nigdzie komp do niego to masakra jest :mad:
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 25, 2013 14:24   

darek3200 napisał/a:
i ze srodkowego nawiewu gornego nie leci takie ciepłe powietrze jak z tych bocznych :cry:

o tym sporo tematow bylo, naloezy wyregulowac linke
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 25, 2013 16:35   

darek3200 napisał/a:
nie ma nigdzie komp do niego to masakra jest :mad:

spróbuj zrobić tak jak jest napisane tutaj, może uda ci się wybłyskać błędy http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic921241.html
 
 
Damian_Pietras 




Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pią Sty 25, 2013 19:23   Re: [honda civic 2.0itd] gasnie na ciepłym

darek3200 napisał/a:
witam prosba o rade . silnik 105 km 2.0 tdi. rano jak zimny pali bez problemu dzis podczas jazdy czyli jak ciepły to zgasł 2 razy i zeby zapalił trzeba długo krecic .dolny waz chłodnicy sie NIE nagrzewa :cry: silnik pracuje normalnie . auto mam od niedawna i pytanie ;czy przy tym silniku powinien byc obieg spowrotem do zbiorniczka wyrównawczego?


Obieg jest zrealizowany za pomocą czarnej plastikowej rurki ktróra poprowadzona jest wzdłuż pasa przedniego i przechodzi przez osłonę alternatora (w wersji z klimą )

Tak jak kolega powyżej podpowiedzał wybłyskaj błedy i prawdopodobnie bedzie coś wiecej wiadomo.

ps . napisz czy po zakupie coś wymienialeś (rozrząd) , miałeś wcześniej jakieś usterki ??
 
 
 
darek3200 



Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 7



Wysłany: Pon Sty 28, 2013 12:54   Re: [honda civic 2.0itd] gasnie na ciepłym

Damian_Pietras napisał/a:
darek3200 napisał/a:
witam prosba o rade . silnik 105 km 2.0 tdi. rano jak zimny pali bez problemu dzis podczas jazdy czyli jak ciepły to zgasł 2 razy i zeby zapalił trzeba długo krecic .dolny waz chłodnicy sie NIE nagrzewa :cry: silnik pracuje normalnie . auto mam od niedawna i pytanie ;czy przy tym silniku powinien byc obieg spowrotem do zbiorniczka wyrównawczego?


Obieg jest zrealizowany za pomocą czarnej plastikowej rurki ktróra poprowadzona jest wzdłuż pasa przedniego i przechodzi przez osłonę alternatora (w wersji z klimą )

Tak jak kolega powyżej podpowiedzał wybłyskaj błedy i prawdopodobnie bedzie coś wiecej wiadomo.

ps . napisz czy po zakupie coś wymienialeś (rozrząd) , miałeś wcześniej jakieś usterki ??





wiec tak rorzrzad zerwany pasek podczas jazdy[ zrobiony ].1000zl]sprzegło tez robiłem i było w serwisie hondy bo po odpaleniu wchodził na 3000 obrotow i zaraz opadały nic nie zrobili samo mu przeszło. i teraz to ze gasnie i jak ciepły długo kreci .klima nie chodzi nieszczelna . i chociaz tyle ze jak na 105 koni i kombi silnik bardzo zwawy :roll: no i spalanie niskie teraz na zime 6 litra tylko .

[ Dodano: Pon Sty 28, 2013 12:54 ]
czesc a czy Mogłbys mi powiedziec czy u Ciebie przelewa zpowrotem płyn chłodniczy do zbiorniczka tym gornym wezykiem na zbiorniczku ? bo u mnie nie i nie wiem czy pompa wody nie poszla :cry:
 
 
Damian_Pietras 




Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pon Sty 28, 2013 22:21   

jutro sprawdze ;-)
 
 
 
kurczak 




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 44
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Sty 29, 2013 01:36   

mam dizeka i przy tych temperaturach trzeba czasu żeby dolny przewód chłodnicy się nagrzał ,więc tu nie szukaj wady ,to normalne
 
 
Damian_Pietras 




Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sro Sty 30, 2013 09:55   

Sprawdziłem i u mnie płyn sie nie przelewa.
 
 
 
darek3200 



Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 7



Wysłany: Czw Sty 31, 2013 09:33   

dobra dzieki .spróbuje wybłyskac błedy i zobacze co wyjdzie.
 
 
Damian_Pietras 




Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pią Lut 08, 2013 19:44   

darek3200 napisał/a:
dobra dzieki .spróbuje wybłyskac błedy i zobacze co wyjdzie.


Czy coś się wyjaśnilo ??
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 09, 2013 11:34   

Damian_Pietras napisał/a:
dobra dzieki .spróbuje wybłyskac błedy i zobacze co wyjdzie.


Czy coś się wyjaśnilo ??


ale w temacie jest itd, w opisie tdi. w itd chyba nei idzie wyblyskac
 
 
 
Damian_Pietras 




Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sob Lut 09, 2013 11:52   

bizon napisał/a:
Damian_Pietras napisał/a:
dobra dzieki .spróbuje wybłyskac błedy i zobacze co wyjdzie.


Czy coś się wyjaśnilo ??


ale w temacie jest itd, w opisie tdi. w itd chyba nei idzie wyblyskac


w hondzie jest oznaczenie ITD (pompa VP37) = rover SDI
Honda nie miała wcale tej elektronicznej pompy VP30

Zreszta sam mam ten samochód i mozna wybłyskać
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 09, 2013 12:16   

Damian_Pietras napisał/a:
w hondzie jest oznaczenie ITD (pompa VP37) = rover SDI
Honda nie miała wcale tej elektronicznej pompy VP30

achaaaa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Civic 2.0iTD 99r] Awaria radia
Bartosz18041982 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sob Paź 02, 2010 16:19
Chris83
Brak nowych postów [Honda 2.0iTD] Gaśnie i nie odpala w upały
Bartosz18041982 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Wto Paź 11, 2016 19:34
Kam971
Brak nowych postów [honda civic] pytanie o alufelgi honda civic
Lewis Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pon Wrz 02, 2013 12:30
Lewis
Brak nowych postów [Honda Civic] Wskaźniki temperatury Honda Civic 2.0 tdi
Mateo19 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sro Sie 28, 2019 21:16
Mateo19
Brak nowych postów [honda civic]check engine w hondzie civic silnik 20T2N
dodmen Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Sie 26, 2014 08:47
wooy11



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink