Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
witam prosba o rade . silnik 105 km 2.0 tdi. rano jak zimny pali bez problemu dzis podczas jazdy czyli jak ciepły to zgasł 2 razy i zeby zapalił trzeba długo krecic .dolny waz chłodnicy sie NIE nagrzewa silnik pracuje normalnie . auto mam od niedawna i pytanie ;czy przy tym silniku powinien byc obieg spowrotem do zbiorniczka wyrównawczego?
Ostatnio zmieniony przez darek3200 Czw Sty 24, 2013 16:49, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 24, 2013 16:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak Ci zgaśnie, spróbuj odłączyć wtyczkę od czujnika temp.
Kolega miał taki problem w VW golfie 4 TDi, i coś tam na komputerze poprzestawiali magicy i było ok
Ale sprawdź czy na odpiętej wtyczce zapali lepiej na ciepłym.
Jak Ci zgaśnie, spróbuj odłączyć wtyczkę od czujnika temp.
Kolega miał taki problem w VW golfie 4 TDi, i coś tam na komputerze poprzestawiali magicy i było ok
Ale sprawdź czy na odpiętej wtyczce zapali lepiej na ciepłym.
własnie na odpietym pali od kopa czyli czujnik do wymiany i termostat bo ten dolny waz sie nie nagrzewa. a płyn powinien wracac do zbiorniczka? w tym modelu ? bo wiem ze nie wkazdym przepływa
na dolny wąż od chłodnicy to nie patrz ... ten silnik ma duży deficyt ciepła w zimie i dojście do temperatury pracy czasem trwa kilkanaście km, szczególnie jak mocno grzejesz wnetrze. Jesli silnik po nagrzaniu prawidłowo trzyma temperaturę to termostatu nie ruszaj i się nie przejmuj tym, że dolny wąż od chłodnicy do silnika masz zimny.
na dolny wąż od chłodnicy to nie patrz ... ten silnik ma duży deficyt ciepła w zimie i dojście do temperatury pracy czasem trwa kilkanaście km, szczególnie jak mocno grzejesz wnetrze. Jesli silnik po nagrzaniu prawidłowo trzyma temperaturę to termostatu nie ruszaj i się nie przejmuj tym, że dolny wąż od chłodnicy do silnika masz zimny.
wiec co robic jak gasnie na ciepłym ? i szybko sie nagrzewa po 3 km ma juz normalna temp a wczoraj było z -6 cały dzien to troche za szybko i ze srodkowego nawiewu gornego nie leci takie ciepłe powietrze jak z tych bocznych jak zagrzeje sie pod 1 kreske temp i zgasze go i po 10 minutacz bedzie krecił a nie zapali gdy ostygnie wskazówka opadnie to od kopa pali . porazka nie ma nigdzie komp do niego to masakra jest
witam prosba o rade . silnik 105 km 2.0 tdi. rano jak zimny pali bez problemu dzis podczas jazdy czyli jak ciepły to zgasł 2 razy i zeby zapalił trzeba długo krecic .dolny waz chłodnicy sie NIE nagrzewa silnik pracuje normalnie . auto mam od niedawna i pytanie ;czy przy tym silniku powinien byc obieg spowrotem do zbiorniczka wyrównawczego?
Obieg jest zrealizowany za pomocą czarnej plastikowej rurki ktróra poprowadzona jest wzdłuż pasa przedniego i przechodzi przez osłonę alternatora (w wersji z klimą )
Tak jak kolega powyżej podpowiedzał wybłyskaj błedy i prawdopodobnie bedzie coś wiecej wiadomo.
ps . napisz czy po zakupie coś wymienialeś (rozrząd) , miałeś wcześniej jakieś usterki
witam prosba o rade . silnik 105 km 2.0 tdi. rano jak zimny pali bez problemu dzis podczas jazdy czyli jak ciepły to zgasł 2 razy i zeby zapalił trzeba długo krecic .dolny waz chłodnicy sie NIE nagrzewa silnik pracuje normalnie . auto mam od niedawna i pytanie ;czy przy tym silniku powinien byc obieg spowrotem do zbiorniczka wyrównawczego?
Obieg jest zrealizowany za pomocą czarnej plastikowej rurki ktróra poprowadzona jest wzdłuż pasa przedniego i przechodzi przez osłonę alternatora (w wersji z klimą )
Tak jak kolega powyżej podpowiedzał wybłyskaj błedy i prawdopodobnie bedzie coś wiecej wiadomo.
ps . napisz czy po zakupie coś wymienialeś (rozrząd) , miałeś wcześniej jakieś usterki
wiec tak rorzrzad zerwany pasek podczas jazdy[ zrobiony ].1000zl]sprzegło tez robiłem i było w serwisie hondy bo po odpaleniu wchodził na 3000 obrotow i zaraz opadały nic nie zrobili samo mu przeszło. i teraz to ze gasnie i jak ciepły długo kreci .klima nie chodzi nieszczelna . i chociaz tyle ze jak na 105 koni i kombi silnik bardzo zwawy no i spalanie niskie teraz na zime 6 litra tylko .
[ Dodano: Pon Sty 28, 2013 12:54 ]
czesc a czy Mogłbys mi powiedziec czy u Ciebie przelewa zpowrotem płyn chłodniczy do zbiorniczka tym gornym wezykiem na zbiorniczku ? bo u mnie nie i nie wiem czy pompa wody nie poszla
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum