Wysłany: Sro Sty 23, 2013 14:44 [r25] jaki przepływomierz??
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Padł mi przepływomierz i musiałem na szybko coś założyć. Otóż kupiłem używany także Bosch, ale miał inne numery czyli zapewne inny typ, jednak idealnie pasuje do tego samochodu.
I tutaj mam pytanie: samochód jeździ i pali teraz idealnie - czy mogę na takim innym jeździć??? jakie ewentualnie mogą być konsekwencje??? Czy może jak już praktycznie przetestowałem, że jest OK - to nie ma to znaczenia, że jest inny????
Jeśli ktoś ciekawy za ile to 80 zł.
_________________ wk
Ostatnio zmieniony przez Adrian Czw Sty 24, 2013 12:42, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 23, 2013 14:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
czy jest róznica w przepływomierzach Bosch oznaczonych : F 00C 2G2 030 i F 00C 2G2 030
Wiem, że logika mówi, że jest różnica, ale jaka??? założyłem teraz do moejgo roverka ten drugi i niby wszystko OK - ale jaka jest prawda??
czy gdzieś można znaleśc jakiś katalog z danymi tych przepływomierzy, aby porównać ich parametry?
wacek, Jeżeli auto się kręci pow. 4 tys/obr nie wywala Ci checka na desce to się nie martw.
Może jakąś literówkę zrobiłeś, aczkolwiek numery które podałeś są identyczne.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 29 Skąd: SWINOUJSCIE
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 21:39
D R25 2.0 iTD, są dwa rodzaje przepływek Bosha , numery są tłoczone na obudowie, najlepiej dobrać taki sam, ale możesz jeździć bez przepływomierza wystarczy wypiąć wtyczkę, sygnalizacji żadnej nie będzie, może niewiele zwiększyć się paliwożerność i więcej jak 160 km. nie pojedziesz chć byś gaz cisnął do asfaltu, ja tak jeździłem przez półtora roku dopóki nie kupiłem zamiennika.
wacek, Juz tobie pisałem trzeba było do mnie podjechać byś mi tobie zapodali chipy i byś mógł przeplwyke na zawsze wywalić do kosza Nawet jak masz uzwyke to daje tobie nie więcej niż pol do roku i tak znów padnie. Mi nówka wytrzymała nie cale 1,5roku
A druga sprawa jest taka ze stopniowo upada moc przez psująca się przeplwyke i tego nie czuć z dnia na dzień
Jak chcesz zapraszam do mnie na diagnostykę przy kawce czy herbacie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2011 Posty: 74 Skąd: Knurów
Wysłany: Pon Sie 19, 2013 07:11
Temat przepływki dotknął i mnie. Auto zrobiło się mułowate kopcące, po odpięciu prezpływomierza jest lepiej, niestety zapaliła się kontrolka check.
Teraz mam dylemat, kupować nową przepływkę, czy szukać na allegro sterownika od starszej wersji i wkładać mapy Remiego, które leża u mnie juz ponad rok.
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2011 Posty: 74 Skąd: Knurów
Wysłany: Pon Sie 19, 2013 10:21
też tak myslałem, rozumiem jednak, że po wymianie sterownika będzie mi na stałe świeciła druga kontrolka check na tablicy i będę mógł ja wyłączyć tylko poprzez wyjęcie żarówki?
Pytanie jeszcze czy ktoś z Was ma zgrana zawartość kosci immo, kupując sterownik będę musiał go odblokować
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum