Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam .Mam R. 2000 itd . Do połowy stycznia nie miałem większych problemów .Nawet jak cały dzień stał pod chmurką to po krótkim kręceniu odpalał .Ostatnio przy dużym mrozie kręciłem aż aku padł a i tak nie odpalił .Po doładowaniu aku i polaniu gorącą wodą filtra i pompy odpalił ,ale z początku falowały obroty tak ze dwie minuty ,potem już dobrze.Przed zimą wymieniłem filtr .Jak trochę pochodził to palił od strzała. Tak jest do dzisiaj .Trzeba się nakręcić ,żeby odpalić .Był jeden dzień ,że jak odpalił to nie chciał chodzić .Gaz do dechy i ciągnął tak ze 100m i raptem przerywał i potem znowu ciągnął i w ten dzień to tylko chmura dymu z tyłu białego. Ostatnio od kilku dni zauważyłem ,że przy odpalaniu dymi z tyłu silnika tam od strony turbiny . Jak już odpali to z początku obroty falują ale potem się normuje i chodzi jak zegarek i ciepły pali za dotknięciem .Szukałem na forum ,ale takiego czegoś nie znalazłem .byłem u kilku mechaników ,ale rozkładają ręce .Proszę ,pomóżcie bo już jestem wykończony nerwowo
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 17:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
zawsze troszke pochodzi na pusto a dopiero potem jadę i nie mam zwyczaju deptać mu na maxa
[ Dodano: Sro Sty 30, 2013 20:25 ]
no więc tak .zlałem paliwo ze zbiornika i zalałem Werwę .zaczął lepiej chodzić i już nie dymi .dzieki Bizon za podpowiedż . no i zacząłem jeżdzić bardziej dynamicznie ,choć nie bardzo mam mozliwość w drodze do pracy ciągnę więcej na turbinie i jest lepiej .silnik sie lepiej nagrzewa i w ogóle jest poprawa ,a może to przez to że ciepło .zobaczę jeszcze jak będzie zimno ,ale najważniejsze ,że już nie dymi .ile kłopotu może narobić nieodpowiednie paliwo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum