Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam!
W moim aucie nie działają przyciski do sterowania radiem. Wiem, że można udać się do jakiegoś fachowca, ale sami wiecie, jak to bywa... Może ktoś jest w stanie mi pomóc? Co i gdzie trzeba sprawdzić? Dzięki z góry.
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 30, 2013 20:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
U mnie nie działa nawet przy rozgrzanym aucie. Rozebrać to by mi się chciało, tyle tylko, że zupełnie nie mam pojęcia od czego zacząć. Poza tym elektryk ze mnie żaden.
Pozdrawiam.
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sro Sty 30, 2013 21:43
U mnie była to wina wysuniętej kostki za radiem, wystarczyło bez wypinania pogmerać nią na boki i łączy
Radio jest fabryczne (Becker Traffic Pro High Speed). Próbowałem już z tymi kostkami, ale jak widać. Kolega zdjął poduszkę pow. kierowcy - tam (przy tych przyciskach) raczej nie ma się co wypiąć, lub też poluzować.
Pozdrawiam.
Myślę, że zacznę od czyszczenia wszystkiego, co się da. Największy problem może być z tymi "przyciskami" przy kierownicy. Tylko ten notoryczny brak czasu... Kol. haszczyc obiecał obejrzeć u siebie, więc może coś podpowie.
Pozdrawiam.
Próbowałem, a jakże! U mnie ta kostka z przyciskami jakoś inaczej wygląda - od strony wewnętrznej (pod poduszką) jest kilka szarych przewodów. Może spróbuję coś "psiknąć" do środka, a także w ten sam sposób "oczyścić" kostki w radiu. Nie wiem tylko, czego najlepiej użyć. Może jakaś sugestia?
Jeszcze jedno pytanie, jeżeli można: czy sterowanie radiem podłączone jest do skrzynki bezpiecznikowej? Jeżeli tak, to jest ono oddzielnie, czy z czymś innym?
Pozdrawiam.
Jeszcze jedno pytanie, jeżeli można: czy sterowanie radiem podłączone jest do skrzynki bezpiecznikowej? Jeżeli tak, to jest ono oddzielnie, czy z czymś innym?
Jeśli się nie mylę to pilot jest podłączony bezpośrednio z radiem
Jeśli masz do dyspozycji multimetr to możesz sprawdzić pilota przy kierownicy.
Podpinasz go jako omometr do kostki pilota i naciskasz przyciski. Jak rezystancja się zmienia to pilot OK, Jeśli rezystancja jest bez zmian to pilot ci padł.
Potem możesz sprawdzić czy masz przejęcie pomiędzy kierownicą a radiem.
Montujesz z powrotem pilota, a następnie musisz wyjąć radio i wpiąć się do przewodów o kolorach fioletowo niebieski i niebiesko fioletowy. Naciskasz pilota i jeśli rezystancja się zmienia to coś w radio ci padło, jeśli rezystancja pozostaje bez zmian to padłą ci taśma w kierownicy lub coś jest nie tak z kablami
Dziękuję za radę - z całą pewnością sprawdzę tak, jak kol. radzi. Na razie mam większe problemy z autem, więc kierownica musi poczekać. Wielkie dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum