Wysłany: Nie Sty 27, 2013 23:30 [r620] utrata mocy i kopcenie na czarno silnik zgasł
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam, sprawa wygląda następująco:
Auto jechało normalnie i nagle silnik stracił moc i zaczął strasznie przerywać. Chodził przez chwilę na wolnych obrotach i zgasł. Kręci normalnie ale nie odpala, na blok silnika wywaliło olej tak nad kolektorem wydechowym.
Proszę o jakieś wskazówki aby zdiagnozować problem.
Pękło tam w zaznaczonym miejscu i czy można to wymienić? i dlaczego wyciekł olej?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 23:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 13:35
odkrec rurke od wtryskiwacza i bedziesz widział czy podaje paliwo.
Chociaz jak pekła obudowa mocowania pompy to bedziesz miał troche roboty z jej wymiana.trzeba odkrecac skrzynie aby moc ja wyciagnac.
Paliwo podaje tylko co się stało z tym olejem dlaczego wyciekł? to się stało od strony pompy wody czy tam jest jakiś symering i np. po pęknięciu mocowania pompy zaczął przepuszczać? Raczej uszczelka pod głowicą nie poszła bo ani na bagnecie ani w zbiorniku płynu nie widać śladów oleju.
Sprawa wygląda następująco, zostało wymienione mocowanie pompy paliwa pompa ustawiona na znaki wszystko ok a auto nie odpala tylko na plaka czasem zatrybi ale na paliwie już chodzić nie chce.
Sprawa wygląda następująco, zostało wymienione mocowanie pompy paliwa pompa ustawiona na znaki wszystko ok a auto nie odpala tylko na plaka czasem zatrybi ale na paliwie już chodzić nie chce.
Pompa paliwa ustawiona na znaki? Była rozkręcana i skręcana? Możliwe jest zbyt duże przesunięcie nastawnika, zbyt mała dawka, opisz to dokładniej.
A więc tak pompa nie była rozkręcana ustawiona na znaki odpalił, nawet lepiej niż zwykle ale kopci trochę mocniej no i jak zawsze tak przy 2 tyś. obrotów miał jakby takiego lepszego kopa tak teraz przyspiesza jednostajnie a jak się nagrzeje to nawet gorzej
Czy może być tak że mimo znaków pasek i tak ustawiony jest np o jeden ząbek w jedną lub drugą stronę?
A więc tak pompa nie była rozkręcana ustawiona na znaki odpalił, nawet lepiej niż zwykle ale kopci trochę mocniej no i jak zawsze tak przy 2 tyś. obrotów miał jakby takiego lepszego kopa tak teraz przyspiesza jednostajnie a jak się nagrzeje to nawet gorzej
Czy może być tak że mimo znaków pasek i tak ustawiony jest np o jeden ząbek w jedną lub drugą stronę?
nie musi być o ząbek, wystarcza kilka mm aby były już problemy, najlepiej podjechać gdzieś na komputer i sprawdzić jaki pokazuje aktualny kąt.
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Czw Lut 07, 2013 09:57
skoro bylo wymieniane mocowanie pompy, to pewnie bylo sciagane kolo zebate- moze zostalo zalozone inaczej niz w ori? nie ma klina, wiec bardzo latwo o przesuniecie - wtedy znaki na nic sie nie przydadza...
Koło zaznaczone i założone tak samo. Auto pokopciło i mu przeszło teraz nawet na zimnym nie kopci i zaczęło przyspieszać normalnie ale czasami przy mocnym wciśnięciu gazu jakby się zblokowywało i znowu zamula;/ Po jakimś czasie chodzi normalnie i tak w kółko.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum