Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1995
Witam
Mam do wymiany silniczek krokowy, więc mam takie pytanie: Czy silniczek z nowszych roverków od 95r. i nowsze będzie pasował do mojego auta? Szukałem na aukcjach i tylko same nowsze modele roverów.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 14, 2013 19:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Czw Lut 14, 2013 19:43
Jeśli masz osprzęt typu MEMS 1.6 z krokowcem w korpusie przepustnicy, to ten z nowszych Roverów nie pasuje. Poszukaj sobie przepustnicy z Poloneza 1,4.
[ Dodano: Sro Lut 20, 2013 17:06 ]
koledzy, przy okazji dodam że świeci mi się kontrolka akumulatora na czerwono już od ok. 0,5 roku, wymieniłem wczoraj akumulator na nowy i dalej się świeci. Czy może to być spowodowane tym że silniczek krokowy jest niesprawny? Może chodzi o regulator ewentualnie alternator?
tylko że gość w warsztacie który mi zakładał nowy akumulator mierzył ładowanie i powiedział że jest w normie (chyba 14V). Dzisiaj jeszcze dodatkowo zauważyłem że po przekręceniu kluczyka w pozycji II nie zawsze załącza się pompa paliwa-nie wiem czy to może mieć coś z tym wspólnego
Dzisiaj jeszcze dodatkowo zauważyłem że po przekręceniu kluczyka w pozycji II nie zawsze załącza się pompa paliwa-nie wiem czy to może mieć coś z tym wspólnego
To zależy kiedy przekręcasz. Za pierwszym razem jak przekręcisz kluczyk to się załączy, ale później aby się włączyła musisz odczekać z 30 sekund i wtedy po ponownym przekręceniu powinieneś ją usłyszeć.
nasz kanciak 214Si z 95 roku mial juz ten nowszy silniczek (przepustnica inna niz w poldoroverze)
dlaczego chcesz wymieniac silnik krokowy
co do kontrolki aku to najprawdopodobniej diody wzbudzenia do wymiany, a najlepiej regeneracja z wymiana calego mostka diodowego i regulatora napiecia w aternatorze
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
silniczek krokowy już wymieniony, elektronik powiedział że jest do wymiany. A jeśli chodzi o kontrolkę akumulatora to twierdzi że jest do roboty alternator, ale póki co ładuję to nie ma go co robić, przynajmniej on tak twierdzi. Hmm jeszcze tylko poszukuję linki prędkościomierza do roverka, orientuje się ktoś jaki jest nr. katalogowy? Ewentualnie jaka długość- może też będzie pasowała z nowszej serii 200
kolego poradziłeś sobie z ta kontrolka akumulatora ? tez lądowanie mam a czerwona kontrolka się pali . jeszcze pytanie co do krokowego , jakie miałeś objawy uszkodzonego silniczka krokowego , co sie działo ? tez falują mi obroty i auto gaśnie czasami nie schodzi z obrotów
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 208 Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: Pon Lip 08, 2013 17:50
daglas922, ja kiedyś też tak miałem. Okazało się, że wężyk od przepustnicy do czujnika podciśnienia (wewnątrz obudowy komputera) był zalany olejem. Po przedmuchaniu autko odżyło.
_________________ teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum