Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 1.8] Cichy tłumik końcowy - co polecacie i jakieś wady?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 1.8] Cichy tłumik końcowy - co polecacie i jakieś wady?
Autor Wiadomość
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 15, 2013 09:42   [R45 1.8] Cichy tłumik końcowy - co polecacie i jakieś wady?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2005

Witam

Po wyjeździe na snowboard do Kielc i z powrotem tłumik końcowy zaczął dogorywać...

Więc przyszła na niego powoli pora i tutaj pytanie: Co wziąć?
Przepatrzyłem forum ale wszyscy szukają sportowych albo normalnych, ja zaś poszukuje cichego.

I co byście polecili? Są wady stosowania cichszych tłumików? (np. ze względu na ich budowę czy dławią wydech)

Na aukcji znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/tlumik-...3003741887.html

Warte to coś? Czy więcej zachwalania?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 15, 2013 09:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 15, 2013 11:46   

Ogólnie na CKPL ludzie polecają proex. Jednak tam większość bierze przelotowe.
Ja bym osobiście radził Ci pójść w coś markowego, Bosal, Walker.
Stanowczo odradzam Polmostrów. Tanie ale spasowanie i wykonanie to żenada. Mam go w 1.4 i najgorzej wydane prawie 200zł. Lepiej dołożyć i kupić coś co wygląda i zachowuje się ok.
W 2.0 mam Walker`a i jest cicho, tłumika nie słychać wogóle. Bardziej hałasuje silnik ;)

Nie wiem czemu uparłeś się na cichy tłumik, normalne OEM są ciche, bardziej słychać silnik i inne rzeczy podczas jazdy.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 15, 2013 11:56   

zgadza się, OEM jest cichy ale mój kończy żywot... a chce właśnie aby było słychać silnik a nie gazu z rury =p
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 15, 2013 12:03   

Jeśli masz kasę to bierz Bosal, Walker. Ogólnie wydaje mi się że Walker jest cichszy od Bosal`a ale te tłumiki miałem w dwóch różnych silnikach.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
andrew0503 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 15, 2013 12:18   

Bierz Walkera, cichutko mruczy, głowa nie boli i można radia słuchać ;)
_________________
Andrzej
 
 
 
adamek.o2 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 143
Skąd: Zambrów/W-wa

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 15, 2013 13:55   

Jak wiadomo roverki troszkę "głośno" pracują. Ja miałem poprzedni (chyba) fabryczny. Po rozsypce wymieniłem na wcześniej polecany tłumik z firmy muffler (muffler.pl).
Mieszkam daleko więc wybrałem przesyłkę kurierską, ceny są przystępne (ok 145zł zapłaciłem), tłumik "zrobiony" pod model i BARDZO DOBRE spasowanie.
Z OBSERWACJI- BARDZO BARDZO ładnie wycisza pracę. Spełnił moje oczekiwania w 100%. Na plus jest to, że od razu jest chromowana końcówka więc prezentuje się ślicznie. Wykonanie bardzo porządne.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 15, 2013 14:12   

A z jakiej blachy jest zrobionej? Aluminium czy jakaś zwykła?

[ Dodano: Pią Lut 15, 2013 14:12 ]
Już tak tego walker patrzę, trafiają się podróbki czy może to faktycznie oryginał?
http://allegro.pl/tlumik-...3010625562.html
Cena jest dość przystępna moim zdaniem.
 
 
 
adamek.o2 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 143
Skąd: Zambrów/W-wa

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 15, 2013 14:27   

http://muffler.pl/1378-tl...ver-416-16.html
 
 
andrew0503 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 15, 2013 14:44   

ADI-mistrzu napisał/a:

Już tak tego walker patrzę, trafiają się podróbki czy może to faktycznie oryginał?
http://allegro.pl/tlumik-...3010625562.html
Cena jest dość przystępna moim zdaniem.

Hmm, ja płaciłem 280 zł w 2011r., ale kupowałem w sklepie internetowym, więc ta cena jest całkiem realna, i z tego co pamiętam do 1.8 było mało tłumików :)
_________________
Andrzej
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 15, 2013 15:07   

http://muffler.pl niema do R45 z silnikiem 1.8.

Z ciekawości wszedłem na stronę walker'a i okazało się że w ofercie brak tłumików do R :|
Chyba ze to inny walker.
 
 
 
andrew0503 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 15, 2013 15:13   

Z tego co się orientowałem, w 2009, jak wymieniałem tłumik środkowy to nikt po za Walkerem nie miał w swojej ofercie tłumików do 1.8
http://www.taec.nl/walker/
_________________
Andrzej
 
 
 
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Pią Lut 15, 2013 15:26   

ADI-mistrzu napisał/a:
Na aukcji znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/tlumik-...3003741887.html

zamówiłem taki tylko do diesla. puszkę robią trochę mniejszą niz orginał. nie ma wieszaków i rure do mocowania musisz sobie dorobic sam. Plus jest taki że wyciszą go jak sobie zazyczysz ( zrobią dzwięk pod Ciebie). Nie montowałem go i leży sobie w gazrażu. Ale musze przyznac ze wygląda solidnie.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 15, 2013 15:30   

Pytanie, co to jest za różnica między silnikami:
1. 18K4FL67
2. 18K4FL66

Różni się ostatnią cyfrą, co ona oznacza?
 
 
 
Marcin1642 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 126
Skąd: Zamość



Wysłany: Pią Lut 15, 2013 15:39   


Administracja forum ROVERki.pl informuje:

Niniejszy post został ukryty z powodu niezgodnśoci z regulaminem.
Ostatnio zmieniony przez Marcin1642 Nie Lut 24, 2013 10:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
andrew0503 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 15, 2013 15:45   

ADI-mistrzu napisał/a:
Różni się ostatnią cyfrą, co ona oznacza?

:bezradny:
Spotkałem się już z tym przy doborze chłodnic, i w sumie żadnej różnicy nie było, wątpię aby to miało wpływ na tłumik. W polskich katalogach są tylko dwa oznaczenia tłumika Walkera, jeden do sedana, drugi do hatchbacka.
_________________
Andrzej
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 09:34   

To pewnie walkera sobie pod koniec lutego sprawię :wink:

[ Dodano: Sob Lut 23, 2013 10:08 ]
Walker jest jakoś podpisany? Żeby mi się jakaś podróbka nie trafiła.
Może jakiś nr mają na obudowie aby przypadkiem do 1.6 nie przyszedł tłumik?
Mógł by ktoś to sprawdzić kto ma albo napisać ktoś kto wie? Jutro zamierzam zamówić.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 10:11   

Tłumik ma wytłoczony napis i wybite jakieś numery:

Nie będę schodził dziś do kanału więc tylko takie foto.
R420Si sedan.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Marcin1642 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 126
Skąd: Zamość



Wysłany: Nie Lut 24, 2013 10:48   

Tak wygląda oryginalny tłumik Walker do Rover 45 1.8 16V.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 25, 2013 07:11   

ja bym brał proexa ;) kolega ma i na prawde porzadnie wykonany ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 25, 2013 11:01   

Markzo napisał/a:
ja bym brał proexa ;) kolega ma i na prawde porzadnie wykonany ;)

Ja też się własnie nad nim zastanawiam. Opinie na necie są w większości pozytywne. Jak się odkuje finansowo to zaryzykuje i na wiosnę go kupie.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 45] tłumik końcowy
kojot1970 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Sob Sty 05, 2013 21:01
tronsek
Brak nowych postów [R45] tłumik końcowy 1.8 Hattchback
reeadon Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sob Wrz 02, 2017 12:15
reeadon
Brak nowych postów [R45/MG ZS] tłumik końcowy DIESEL
Markzo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Cze 04, 2014 20:57
marcinZG
Brak nowych postów [MG ZS/R45] Tłumik końcowy - co pasuje
Armandoo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Pią Paź 09, 2020 11:57
Jacek176
Brak nowych postów [R45] Tłumik rover 45 2.0 V6 Końcowy
jamajka12 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Lip 20, 2017 18:42
jamajka12



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink