Wysłany: Pią Lut 15, 2013 09:42 [R45 1.8] Cichy tłumik końcowy - co polecacie i jakieś wady?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2005
Witam
Po wyjeździe na snowboard do Kielc i z powrotem tłumik końcowy zaczął dogorywać...
Więc przyszła na niego powoli pora i tutaj pytanie: Co wziąć?
Przepatrzyłem forum ale wszyscy szukają sportowych albo normalnych, ja zaś poszukuje cichego.
I co byście polecili? Są wady stosowania cichszych tłumików? (np. ze względu na ich budowę czy dławią wydech)
Ogólnie na CKPL ludzie polecają proex. Jednak tam większość bierze przelotowe.
Ja bym osobiście radził Ci pójść w coś markowego, Bosal, Walker.
Stanowczo odradzam Polmostrów. Tanie ale spasowanie i wykonanie to żenada. Mam go w 1.4 i najgorzej wydane prawie 200zł. Lepiej dołożyć i kupić coś co wygląda i zachowuje się ok.
W 2.0 mam Walker`a i jest cicho, tłumika nie słychać wogóle. Bardziej hałasuje silnik
Nie wiem czemu uparłeś się na cichy tłumik, normalne OEM są ciche, bardziej słychać silnik i inne rzeczy podczas jazdy.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Jak wiadomo roverki troszkę "głośno" pracują. Ja miałem poprzedni (chyba) fabryczny. Po rozsypce wymieniłem na wcześniej polecany tłumik z firmy muffler (muffler.pl).
Mieszkam daleko więc wybrałem przesyłkę kurierską, ceny są przystępne (ok 145zł zapłaciłem), tłumik "zrobiony" pod model i BARDZO DOBRE spasowanie.
Z OBSERWACJI- BARDZO BARDZO ładnie wycisza pracę. Spełnił moje oczekiwania w 100%. Na plus jest to, że od razu jest chromowana końcówka więc prezentuje się ślicznie. Wykonanie bardzo porządne.
A z jakiej blachy jest zrobionej? Aluminium czy jakaś zwykła?
[ Dodano: Pią Lut 15, 2013 14:12 ]
Już tak tego walker patrzę, trafiają się podróbki czy może to faktycznie oryginał?
http://allegro.pl/tlumik-...3010625562.html
Cena jest dość przystępna moim zdaniem.
Hmm, ja płaciłem 280 zł w 2011r., ale kupowałem w sklepie internetowym, więc ta cena jest całkiem realna, i z tego co pamiętam do 1.8 było mało tłumików
Z tego co się orientowałem, w 2009, jak wymieniałem tłumik środkowy to nikt po za Walkerem nie miał w swojej ofercie tłumików do 1.8
http://www.taec.nl/walker/
zamówiłem taki tylko do diesla. puszkę robią trochę mniejszą niz orginał. nie ma wieszaków i rure do mocowania musisz sobie dorobic sam. Plus jest taki że wyciszą go jak sobie zazyczysz ( zrobią dzwięk pod Ciebie). Nie montowałem go i leży sobie w gazrażu. Ale musze przyznac ze wygląda solidnie.
Spotkałem się już z tym przy doborze chłodnic, i w sumie żadnej różnicy nie było, wątpię aby to miało wpływ na tłumik. W polskich katalogach są tylko dwa oznaczenia tłumika Walkera, jeden do sedana, drugi do hatchbacka.
[ Dodano: Sob Lut 23, 2013 10:08 ]
Walker jest jakoś podpisany? Żeby mi się jakaś podróbka nie trafiła.
Może jakiś nr mają na obudowie aby przypadkiem do 1.6 nie przyszedł tłumik?
Mógł by ktoś to sprawdzić kto ma albo napisać ktoś kto wie? Jutro zamierzam zamówić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum