Jest niestety jeden problem którego nie potrafię na razie zdiagnozować.
Wyskoczył błąd silnika, i nie wiem dlaczego, BOV był podłączony pod przewód oryginalny zaworu DV, nic poza zmianą urządzenia które w końcu nie jest elektryczne sie nie zmieniło, to jednak jest błąd.
Obecnie jest podłączony bezpośrednio pod kolektor ssący, myślałem że błąd może powodować regulator ciśnienia, ponieważ potrzebuje on z tego co widziałem podciśnienia i nad ciśnienia, aby wyregulowując ciśnienie paliwa.
Pytanie co daję błąd?
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
Ostatnio zmieniony przez davidlive Pią Lut 15, 2013 22:06, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 15, 2013 21:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mi nie podoba się długość przewodu podciśnienia.
Ogólnie zasada jest taka że BOV instalujemy jak najbliżej przepustnicy i dajemy jak najkrótsze podciśnienie. W 2.0Ti jest podciśnienie brane z przepustnicy (zaraz za motylkiem). Wiem że dostać przepustnicę z Ti to masakra ale spróbuj może wpiąć się gdzieś bliżej.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Sob Lut 16, 2013 09:32
Wiem o tym Grzesiu ale chciałem na początek podłączyć wszystko jak w oryginale, i ku*** świeci teraz silnik po oczach.
Nie czaje dlaczego .
A podciśnienie poleci jak wyjmę kolektor ssący bo chyba wydmuchało uszczelkę więc zrobię nowe wyjście i będzie dobrze.
[ Dodano: Sob Lut 16, 2013 09:32 ]
greg-si napisał/a:
Wiem że dostać przepustnicę z Ti to masakra .
Ja mam 620 ti na placu bo mam dwa roverki turbo.
Myślałem kiedyś nad przekładka przepustnicy, ale bez zrobienia całego dolotu nie ma to sensu ponieważ oryginalny dolot ma tylko 43mm średnicy w środku.
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
Myślałem kiedyś nad przekładka przepustnicy, ale bez zrobienia całego dolotu nie ma to sensu ponieważ oryginalny dolot ma tylko 43mm średnicy w środku.
No właśnie widziałem foty. Mało strasznie, mało też jest miejsca pod maską. Coś tam musisz ogarnąć bo nawet jak dasz większą średnicę rur to już wogóle będzie ciasno.
Rób coś rób z tym silnikiem
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Dlaczego lipny? Co się dzieje?
Jeśli w DV w tej gumce nie ma dziury to jest ok. Jak miałem chwilę Ti kumpla to tam w tej membranie była dziurka. DV nie działało wogóle.
Wskoczył Blow off properfekta który normalnie chodził a w 2.0Ti w serii doładowanie też nie jest zbyt wysokie.
Markzo chyba wrzucał filmik jak działa DV w 2.0Ti i nie powiem, dla mnie dla laika w turbo chodziło fajnie
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
widze ze na temacie się znacz, ja nie ale znalazłem coś takiego, może przeoczyłeś, może w R nie ma przepływki nie wiem, ale może pomogę
Cytat:
Owszem da się zamontować,ale nie w każdym. Choćby np. takie Audi A4 1.8T, które to wyposażone jest w przepływomierz i jak jest zamontowany bov to podaje błędne info. do kompa , dając za dużą dawkę paliwa, co może doprowadzić nie dość, że do zniszczenia katalizatora to i całego silnika, ponieważ nastąpi jego zalanie. Dlatego w A4-ach stosuje się tzw. zawór recyrkulacyjny. Można też kupić jak ktoś chce usłyszeć syyk(nie duży, ale zawsze coś) recyrkulacyjny z funkcją bov, tzn. powietrze tylko częściowo wypuszczane w atmosferę.
Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Sob Lut 16, 2013 14:22
audi a4 z tym silnikiem znam, bo już 3 razy montowałem do tego wozu BOV tzw hybrydowy.
Sprawa z moim błędem już jest rozwiązana, byłem go podłączyć pod kompa i okazało sie że przy demontażu kata źle wpiąłem wtyczkę od sondy, podwinęła się gumka na wtyczce. A że akurat wczoraj nim wyjechałem w czasie roztopów i deszcze poszła woda i wywaliło błąd. Tak więc sprawa błędu zamknięta.
greg-si napisał/a:
Dlaczego lipny? Co się dzieje?
słabo sycy
W 620 ti pod doładowaniem 0.6 czyli takim samym jak w 75 walił po uszach ostro, i wygłuszenie nic tu nie ma bo tam tez miałem.
Przepinałem już wężyk od BOV'a w inne miejsce i dałem krótszy, nadal słabo działa i bardzo krótko, co jest dość dziwnym objawem.
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
Witam nie widać fotek same errory też mam chęć założyć bov do silnika 20 sd czy jest tam zawor DV jeśli tak to w ktorym miejscu się znajduje i czy można zastąpić go zaworem Bov i jakie ćiśnienie ustawić prosił bym o jakiś schemat lub fotki jeśli ktoś posiada
Remigiusz, sa teraz blow offy do diesli na alledrogo.. Głownie do wszemocarnych TDi takze jak chlopak bedzie miał długą bezsenna noc to sobie rozkmini jak to wszystko zmontowac i bedzie robić kle kle kle pss
co innego.. dziala na innej zasadzie ale oba maja ta sama funkcje.. spuscic cisnienie z ukladu po puszczeniu gazu
tylko jedno masz na turbinie a drugie na dolocie .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum