Wysłany: Sob Lut 16, 2013 01:09 [R45] szarpie, gasnie i trzesie silnikiem
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Witam wszyskich mam problem z autkiem mianowicie dwa tygodnie temu byla wymieniana uszczelka pod glowica wszystko chodzilo dobrze , oprócz ogrzewania w kabinie.juz mialem jechac do warsztatu a tu cud ogrzewanie zaczelo chodzic po paru dniach. szczescie jednak nie trwalo dlugo , po paru kilometrach przy predkosci okolo 30 km zacza strasznie szarpac , nierowna praca silnika a ze wracalem juz do domu myslalem ze dojade i kolejna niespodzianka wciskam gaz a on wchodzi na obrory tylko do 3000 i dalej nic ,utrata mocy i dalej szarpie i sie dusi (nawet z jedynki rusz jak bym mial czolg na holu),dotego na obrotach od 2000 do 3000 slychac ciche szybkie klekotanie i zaczyna mrugac kontrolka silnika , po puszczeniu gazu obroty spadaja do okolo 500 faluja chwile i gasnie skonczylo sie na tym ze kolega mnie sholowal .po spedzeniu ladnych paru godzin na roznych forach nie znalazlem wszystkich tych objawow na raz i juz mam wode z mozgu moze forumowicze mi pomoga bo juz zalamuje rece prosze o pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 16, 2013 01:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tak zagladalem i niebardzo wiem czego szukac ,zauwazylem tylko ze chyba nie pali na jeden gar i przewody WN byly cieple no i po scholowaniu czylem zapach jakby sie jakies kable sie przypalily
Jak najbardziej. Jeśli silnik nie pracuje tak jak dawniej i stwierdziłeś, że nie działa jeden cylinder, to można podążać tym tropem...
Wskazówki:
Zdejmij osłonę kabli, odpal samochód i kombinerkami zdejmuj po kolei każdy przewód ze świec. Jeśli po zdjęciu któregoś nie będzie słychać zmian w sposobie pracy silnika, to znaczy, że z tym cylindrem jest coś nie tak...
wlasnie sprawdzilem ... ciekawa sprawa odlaczalem pokolei jak pisales ,po odlaczeniu drugiego i czwartego silnik pracowal tak samo , silnik moze nadal chodzic na dwoch cylindrach?
zaraz lece po swiece moze dostane tez kable , a mozesz mi powiedziec jaki klucz do swiec potrzebuje ... wielkie dzieki
[ Dodano: Sob Lut 16, 2013 12:34 ]
juz mialem leciec tylko nie wiem jakie swiece potrzebuje prosze o podpowiedz
przepraszm z tego wszystkiego sie pomylilem , wiec nie pali na drugi i trzeci...drugi i trzeci sa polaczone jakas kostka ze stalowa nasadka na trzeciej swiecy i nie idzie iskra na oby dwa tak samo sa polaczone pierwszy i czwarty ale tam widac iskre przy odlaczaniu...jakies pomysly?
[ Dodano: Sob Lut 16, 2013 13:02 ]
podmienic przewody 1 i 4?
Podmień przewód na ten który łączy cylindry 1 i 4. Jak to nic nie zmieni to cewka do wymiany. Tutaj masz rysunek: http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003193 Cewka to numer 1 na nim
jeszcze jedno pytanko bo jak odpiolem kostke z tej cewki to zaczol sie dlawic i zgasl czy to mozliwe ze cewka przekazuje iskre tylko na jeden cylinder?
[ Dodano: Sob Lut 16, 2013 13:35 ]
przepraszm ze zadaje takie glupie pytania ale jestem zielony w tych sprawach
wielkie dzieki jak juz wymienie ta nieszczesna cewke to napisze co ija z autkiem
[ Dodano: Sro Lut 27, 2013 22:52 ]
witam ponownie , cewka wymieniona i jest jakby lepiej ale nadal szarpie i sie dusi jak jest zimny i obroty dochodza tylko do 2500 jak temperatura dochodzi do 1/3 wskaznika momentalnie dostaje obrotow i az wciska w fotel. dodam ze silnik nadal nie chodi rowno
jakies pomysly panowie? bo mi juz rece opadaja , w sieci znalazlem tyle potencjalnych przyczyn ze chyba latwiej wymienic silnik
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum