Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420 SDI] Mała moc na 4 biegu , muli i hałasuje
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420 SDI] Mała moc na 4 biegu , muli i hałasuje
Autor Wiadomość
nowy880 




Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 52
Skąd: Toruń

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 24, 2013 13:17   

bizon napisał/a:
sprawdz wezyk idacy od turbo do map sensora czy nie jest dziurawy, co prawda wtedy raczej by sie check swiecil ale moze jes lekko dziurawy i tylko troche przeklamuje


No właśnie musiałbym znaleźć jakiegoś speca od diesla bo ja sam sobie do końca nie ufam , tzn. nie znam się na dieslach :/ . Największa głupota mieć takie auto i zero pojęcia . Ale według moich dzisiejszych obserwacji wydaje mi się , że turbina załącza się wyżej . Przy 3 tyś ona już wyraźnie syczy a tego "buta" już nie czuć .Wcześniej łapała od okoł 2 tyś no i czuć było to wyraźne przyspieszenie a teraz jest to czuć dosłownie na sekunde i tak jak napisałem od 3 tyś w górę nie czuć jej działania tylko słychać . Oczywiście od razu mówię , że nie pałuje auta wyżej niż 4 tyś . No i tak jak wcześniej pisałem nie ma żadnego kopcenia ani gwizdów przy dodawaniu gazu .

[ Dodano: Nie Lut 24, 2013 13:17 ]
Byłem na "diagnostyce" w Toruńskim Norauto . No i niestety wyszło , że to jednak turbina nie daje rady... Określili to , że ten "zaworek" się raz otwiera a raz nie . Ogólnie powiedzieli , że cała turbina w tym wypadku do regeneracji . Na pewno w takim wypadku trzeba wyciągać całą turbine i regenerować ??
_________________
OPEL ?? FORD ?? VOLKSWAGEN ?? ... NIE ... -- ROVER :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 24, 2013 13:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Lut 24, 2013 22:24   

zdejmij to cięgło z zaworka "bypassu" turbiny i zobacz czy sam zaworek lekko chodzi. Jak tak, to wszystko z nim ok. ... zobacz jeszcze, czy wężyk od turbiny do siłownika sterującego zaworem "bypassu" jest cały.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 25, 2013 00:24   

Jak to to tylko Wastegate do wymiany na turbo i tyle :wink: Pewnie w środku coś się z membrana stało :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 25, 2013 08:30   

ale z objawow by wynikalo ze jest za czesto otwarty, a nie ze sie czasem nie otwiera.

i pomine fakt ze juz na poczatku Ci o tym wspomnielismy i miales to sprawdzic
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r420] Mała rada co do odpalania diesla przy -15 stopnia...
veldrin_scoll Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Lut 10, 2012 09:12
wooy11
Brak nowych postów [R420] Zgrzyt na 3 biegu
chrupol Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Lis 07, 2011 13:30
kqba
Brak nowych postów [R420] Zgrzyt na 3 i 5 biegu
chrupol Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Nie Paź 19, 2008 20:47
chrupol
Brak nowych postów [R420] Słabiutki na 4 i 5tym biegu
pgrad Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Sob Kwi 12, 2008 15:36
pgrad
Brak nowych postów [R420] Spalanie na biegu jałowym
GG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Gru 09, 2007 21:16
GG



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink