Wysłany: Czw Mar 07, 2013 12:52 [MG ZR] Diesel spadek mocy na wyższych obrotach
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Witam
próbowałem szukać ale nie mogę nigdzie znaleźć.
Mam taki problem niedawno zakupiłem MG ZR diesla i niby wszystko było ok ale po testowych jazdach próbnych mam mały niesmak. Powiedzmy do 2,8 tys obrotów normalnie odczuwa się pracę turbiny. Jako, że nie przeciągam na obrotach na niższych biegach gdy jadę na biegu 5 to od 120 km/h odczuwam jak by spadek mocy gdy pedał gazu jest przyciśnięty. Dopiero gdy go troszkę odpuszczę samochód nadal się rozpędza ale to już nie jest to. Diametralnie widać różnice. Dla porównania mam jeszcze rovera 200sdi to od 120 do 160 nie mam szans. Jeśli ma ktoś jakiś pomysł o co chodzi proszę o pomoc. Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 07, 2013 12:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Odepnij przeplywke zobacz czy jest roznica, sprawdz czy zawor od turbo chodzi, czy sie nie zastal
Nie jest to jakis diametralny spadek mocy wiec przyczyna bedzie nie taka prosta do znalezienia
Mam znajomego co w zrce mial diesla i na hamowni wyszlo cos ponad 70koni czyli okolo 40 ucieklo i wszystko okazywalo sie sprawne ostatecznie po mozolnym chipowaniu wyszlo 122 i prawdopodobnie winna pompa ktora juz nie wydala
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja bym zaczął od potencjometru gazu oraz sprawdził wiązkę potencjometr sprawdź multimetrem a na pompę jest bardzo łatwy sposob zeby na słuch zbadac czy działa poprawnie otworz maske zapal silnik i dodawaj delikatnie gazu potencjometrem po lewej stronie patrzac od przodu auta jezeli bedziesz słyszał ciezki metaliczny odgłos stukania jak w starym diezlu to oznaka ze siada pompa. ale najlepiej to podjedz do kogos kto podepnie Ci sie pod kompa i sprawdzi czy nie ma zadnych błedów
_________________ Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
a zna ktoś kogoś zaufanego w okolicach wawy? Kto się faktycznie zna? A nie ,,szwagra kolegi siostry syn jest mechanikiem" bo takich znam wielu Zauważyłem też, że dużo bardziej kopci od starszego Roverka. Może coś z turbiną? Póki co uporałem się ledwo z rejestracją samochodu... Aby zarejestrować samochód sprowadzony trzeba wydać ponad 1300zł w naszym chorym kraju...
powiedzmy dużo mniej niż ten http://www.youtube.com/watch?v=i4rbX0sV9oI bardziej jest to czarny dym nie widać bardzo w lusterkach ale jednak nad wydechem okopcone może po prostu jestem nadwrażliwiony jakoś ale bynajmniej bardziej kopci od Roverka 220sdi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum