Wysłany: Pon Maj 07, 2012 17:06 [R414] Odpala tylko po dodaniu gazu.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Witam wszystkich forumowiczów! Szukałem na forum podobnego tematu ale nic ciekawego nie znalazłem.
Jestem posiadaczem Roverka z silnikiem 1.4 103 km. Niestety mam pewien problem mianowicie Rover odpala tylko po dodaniu gazu. Jest to bez różnicy czy jest on zimny czy ciepły. Samochód nie gaśnie i nie buja obrotami. Nie wiem jak prawidłowo silnik powinien "schodzić" z obrotów ponieważ przy wysprzęglaniu (?) na ułamek sekundy zatrzymuję się przy około 1100 ob/min i po tym czasie schodzi poniżej 1000.
Podsumowując:
Co może być powodem, że muszę odpalać samochód dodając gazu?
Czy warto wymienić silniczek krokowy? I co z przepustnicą, czy ona może dawać właśnie taki zły objaw?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 07, 2012 17:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1200. I wtedy gdy go wysprzęglam dodam gazu i puszczę szybko na ułamek sekundy zatrzymuję się w okolicach 2000 i schodzi do tej wartości.
Mogę wstawić filmik jak kręci bez dodania gazu i co się dzieje po dodaniu gazu. O ile to coś pomoże?
Czyszczenie silniczka masz w drugim linku. Po czyszczeniu przepustnicy wypadałoby zrobić jej adaptację. Stacyjka w pozycję II i naciśnij pedał gazu 5 razy do oporu. Potem wyłącz zapłon i odpal samochód.
Adaptacja była robiona. Zaraz wstawię filmik. Silniczek wyczyszczę jutro. A coś jeszcze może być przyczyną? Tak abym wiedział przy czym jeszcze mogę grzebać jak to nie pomoże.
Silnik krokowy trzeba dokladnie wyczyscic, najlepiej jakims cienkim pendzelkiem, ostatnio moj roverek zaczął wariowac i gasnąc i musialem przeczyscic krokowiec, teraz działa nawet lepiej niz po ostatnim czyszczeniu (rowno rok temu )
Dzisiaj zimne auto ledwo odpaliło. Akumulator był ładowany wczoraj. Kręciłem nim dość długo (z przerwami). Wyczyściłem silniczek krokowy i nic to nie dało! Zero reakcji.
Co jeszcze może być przyczyną?
Przepustnica i silniczek krokowy już wykluczone.
kolego dokręć małą śrubkę (z góry jak popatrzysz to za przepustnicą koło linki z gazem się znajduje), mi też odpalał z wciśniętym pedałem gazu, dokręciłem i od strzała odpala
kolego dokręć małą śrubkę (z góry jak popatrzysz to za przepustnicą koło linki z gazem się znajduje), mi też odpalał z wciśniętym pedałem gazu, dokręciłem i od strzała odpala
kolego dokręć małą śrubkę (z góry jak popatrzysz to za przepustnicą koło linki z gazem się znajduje), mi też odpalał z wciśniętym pedałem gazu, dokręciłem i od strzała odpala
Tej śrubki się nie rusza. Jak fabryka ustawiła tak ma być.
telemaniak93, a sprawdzałeś oporność na czujniku TPS.
Byłą głębsza ingerencja w silnik. Zostały wyczyszczone zawory ponieważ po zmierzeniu ciśnienia okazało się że jest Ono tragicznie różne! Na jednym było 11 a na sąsiednim 4. Została wymieniona również uszczelka pod głowicą (po co dwa razy rozbierać silnik i za to płacić).
Dziękuję wszystkim za pomoc!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum