Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam
Noszę się z wymianą skrzyni biegów i mam pytanie.
1.Czy skrzynia z wersji angielskiej będzie bezproblemowo pasować do wersji europejskiej?
2. Czy zimiering (przepraszam, nie wiem jak się dokładnie piszę) zostaje stary czy z kupioną skrzynią jest inny?
3. Czy jest kłopot przy wymianie wybieraka zmiany biegów?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 20, 2013 23:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. o ile wiem, to bedzie pasować, ale niech ktoś potwierdzi, kto rozbierał/przekąłdał kiedyś
2. o którym zimmeringu piszesz jesli w nowej skrzyni uszczelniacze są ok to nie ma co ich ruszać ... najbardziej tzreba zwrócić uwagę na uszczelniacz wałka sprzęgłowego ... gdy on zacznie przeciekać, to wymiana wiąze sie z ponownym wyjęciem skrzyni ... niestety nei pamietam, czy jego się wymeinia od strony sprzęgła czy trzeba rozpoławiać skrzynię ... w razie gdyby puszczał któryś od półosi to późniejsza wymiana nie jest bardzo skomplikowana.
wiesz ... jak masz możliwość to napewno dobrze i bezpiecznie by było powymieniać uszczelnienia jak skrzynia jest na stole ... ocenisz jak już kupisz skrzynię.
3. krzyżak od wybieraka nachodzi na wałek wychodzący ze skrzyni ... fabrycznie jest tam wbity bolec na połączeniu ... należy go wybić po prostu i krzyżak schodzi. Jesli dźwignia biegów hałasuje, to mozesz przy okazji ją wyciszyć ... opis na stronie klubowej jest.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Mar 21, 2013 18:31
Kilers napisał/a:
1.Czy skrzynia z wersji angielskiej będzie bezproblemowo pasować do wersji europejskiej?
nie ma znaczenia czy od jakiej wersji (nikt nie konstruował specjalnie inny model )
wiec bedzie pasowac bez problemu.
Kilers napisał/a:
2. Czy zimiering (przepraszam, nie wiem jak się dokładnie piszę) zostaje stary czy z kupioną skrzynią jest inny?
Przy zakupie skrzyni zwróc uwage czy owy uszczelniacz jest .(jak jak brałem moja to juz był przy skrzyni) wiec to juz zalezy od intencji sprzedawcy i jego towaru.
Kilers napisał/a:
Czy jest kłopot przy wymianie wybieraka zmiany biegów?
nie ma problemów z wymiana wybieraka ,zreszta na stronie klubowej o ile pamietam było opisane jak kasowac sobie luzy na nim .
Aha najwazniejsze jest to ze od 620 miała wolniejsze przełozenie główne wiec jak wymieniasz dobrze by było dac szybsze .
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Nie Mar 24, 2013 21:10
Kilers napisał/a:
Najgorsze z tego wszystkiego teraz jest to, że odpalam auto wrzucam na luz i auto jedzie
podobnie miałem jak mechanizm wybieraka był wytrzepany na maxa .(do połowy poscinało sworzenie)
Wyciagnij go całego i postawiaj nowe bolce(moga byc sruby) poskrecac aby nie było luzów ,sama dzwignie wybieraka przewierciłem 8ka i załozyłem srube i skreciłem>luzów nie ma .elemet który wsuwa sie w miejsce trzpienia wybieraka nalezy przeciac wzdłuznie aby po skrecniu zacisło sie na nim.
Wtedy jest spokoj,z latajaca dziwgnia oraz wrzucaniem biegów
wymienialem osatnio dwa razy skrzynie,pierwszy przez to ze lewym uszczelniaczem wywalilo olej i zaczela zgrzytac(uzupelnienie stanu niewiele pomoglo, po rozebraniu cala spalona i pelno opilkow),po wymianie mechanicy nie zakrecili sruby spustowej bo mysleli ze jak ktos spuszczal olej przed demontazem to dokrecil,wiec nie musze pisac co znowu sie stalo,odzyskalem kase i drugim razem sam wymienilem skrzynie,na szczescie ma dobre uszczelniacze i nic nie cieknie,nie moglem prakycznie nigdzie dostac nowych uszczelniaczy sa bardzo ciezko dostepne,podeszly od freelnedera.Co do wybieraka porozcinalem nity na tulejach zalozylem sruby i poskrecalem,nic nie lata ani nie drgnie:)
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pon Mar 25, 2013 10:02
brand620sdi napisał/a:
o do wybieraka porozcinalem nity na tulejach zalozylem sruby i poskrecalem,nic nie lata ani nie drgnie:)
u mnie własnie jest tak samo ,najlepszy sposob na ten krzyzak wybieraka
Co tego simmera to rzeczywiscie taki przecietny on nie jest ,ale moze udałoby sie cos podebrac moze z zamienników (np jakis dwuwargowy itp)
tylko trzeba znac srednice wałka oraz obudowy w której jest osadzony ,bowiem jak patrzałem na niego to nie widze zeby pisały na nim wymiary
nie ma problemu z kupnem uszczelniaczy na skrzynię jak pamiętam na dłuzszą os 70 zł na krutszą 30 zł zamawiam o 8 rano dostaję o 12 w południe jedna jest lewy 76x40 prawy 62x40 z tego co pamiętam cena zalezy czy nowy typ czy stary
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum