Wysłany: Wto Mar 26, 2013 19:57 [R220 SDi] Turbo w roverze 220
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam. Jestem nowy na forum i być może powtarzam już temat, ale pomyślałem ostatnio żeby wyczyścić turbinę w moim roverku tylko nie bardzo wiem jak się do tego zabrać, poprosiłbym o jakąś krótką instrukcję gdzie ją znaleźć i jak wykręcić.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 26, 2013 19:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Mar 26, 2013 20:00
tam nie ma co czyscic (ona bez zmiennej geometrii) ,co mozesz zrobic to wkrecic ciegno od gruszki i ustawic na ok 1,3bara z pomoca manometra .
(ewent wersja hard jak u mnie skrecic na full i zaslepic weza od gruszki )
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Mar 26, 2013 20:26
Raczej nie ,jedynie co mozesz zrobic to kata wywalic jeszcze tego nie zrobiłes
a po za tym to nie ma co rozkrecac (chyba ze pokusiłby sie nad VNT jak inni
nasi odważni)
boję się trochę kombinować z tego względu że kombinacja=koszty, a tego raczej chcę uniknąć bo i tak jest w mojej maszynie kilka ważniejszych rzeczy do zrobienia które trochę utrudniają eksploatację autka dzięki za podpowiedzi
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Mar 26, 2013 20:36
marcin220 napisał/a:
boję się trochę kombinować z tego względu że kombinacja=koszty,
Wiec chociaz podnies cisnienie na trubawce (ona ma spory zapas a ustawiona jest na 1/3 swoich mozliwosci) duzo roboty nie ma i koszty zerowe(nie liczac manometra jesli nie posiadasz)
1,3-1,35 i bedzie lux
nie chodzi mi tutaj o zwiększenie mocy tylko byłem ciekaw czy turbina wymaga jakiegoś przeczyszczenia poprzedni właściciel tak dbał o auto że teraz cała ta "kosmetyka" spadła na mnie a rover to nie jest auto łatwe do poznania samemu w garażu (niestety)
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Mar 26, 2013 22:31
No i odma podłaczona do dolotu tez niczemu dobremu nie sprzyja. (w parze z EGRem robi niezła papke )
Dobrze byłby poprowadzic ja inaczej(nie pod dolot)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum