Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 200] montaz strumienicy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Mar 17, 2011 20:39
[R 200] montaz strumienicy
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 30, 2012 16:11   

po wstawieniu rury zamiast kata będzie spadek mocy i Nm, to samo tyczy sie strumienicy czy tłumika przelotowego. Zmieniasz objętość wydechu i ciśnienie spalin, na bank nie przybędzie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 30, 2012 16:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Pią Mar 30, 2012 16:55   

Więc sądzisz że obliczany jest konkretnie wydech do silnika? To czemu 1.4 a 1.6 maja taki sam?:) mając dwie sondy napewno pogorszy ale mając jedna czemu ma stracić na mocy majac reszte układu seryjną i końcowy z komorami:) jak się ociepli to bede wstawiał rurkę i wtedy się okaże:)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 30, 2012 17:02   

NIe chcesz to nie wierz, ja sprawdziłem to parenascie razy na hamowni. Bez zmiany reszty układu, zmiany objętosci tlumikow i ich przpeustowosci raczej nic nie polepszysz.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Pią Mar 30, 2012 17:07   

Aha :smile: testowałeś rover 200? :smile: jak wypadł? oczywiście przed i po?
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Mar 30, 2012 19:38   

Jago napisał/a:
Aha testowałeś rover 200?

a jak to różnica R200 R45 czy R75 silnik wolnossący wszędzie zachowuje sie tak samo. Jak by to był turbo to inna rozmowa tam czym luźniej tym lepiej a wolnossak zawsze straci na rozluźnieniu wydechu bo odprężasz silnik
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 30, 2012 23:59   

Rób jak uważasz :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sob Mar 31, 2012 00:26   

Niech robi - tworzą się nowe fizyki :mrgreen: Daj sobie 2,25 cala najlepiej, wytnij kat i stożek :mrgreen:
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Kwi 05, 2012 13:57   

No to mnie nie pocieszyliście :) Najpierw spróbuje z rurka, jak będzie bardzo źle to kupie nowego kata. Rurka jest na tyle tania że raczej wiele nie strace ;)

Ale nie rozumiem dlaczego tłumik muli silnik a katalizator nie? Przeciez oba blokują przepływ spalin.

Mój katalizator nie ma już raczej zawartości, więc i tak nie zachowuje sie jak sprawny. Chce go sie pozbyć dlatego że póki sie nie nagrzeje to czasem głośno rzęzi i wstyd żeby tak klubowicz jeździł :mrgreen:
 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Czw Kwi 05, 2012 21:42   

Katalizator jednak zostawiłem i elegancko mimo 150tyś wygląda:) prześwit widoczny:)
A czy jest prawdą że wydech mający nieszczelności w uszczelkach albo przez jakieś przegnicia zabiera silnikowi moc?
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 05, 2012 22:50   

tak, to prawda, ponieważ spaliny rozprężają się i uciekają przez te dziury ---> a przez to w diabły idzie całe liczenie wydechu i poprawa oprózniania cylindrów :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 08:56   

Jago napisał/a:
A czy jest prawdą że wydech mający nieszczelności w uszczelkach albo przez jakieś przegnicia zabiera silnikowi moc?


ja tego nie sprawdziłem ale odczuwalne to jest ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 09:55   

Prawda - musi byc szczelnie - nawet jak mi dziure wywalilo na trasie kiedys to czulem od razu spadek.
 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 10:11   

Więc musze kupić uszczelki:)
 
 
 
xiro 



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 17
Skąd: krk/rjs



Wysłany: Wto Mar 26, 2013 16:01   

sorki na odgrzebywanie starego tamaty, ale wlasnie jak na zlosc rozlecial mi sie katalizator, chcialbym was zapytac czy warto takie cos montowac w miejscu oryginalnego kata? silnik 1.4 8v

http://allegro.pl/kataliz...3083700625.html
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 26, 2013 16:35   

xiro napisał/a:
czy warto takie cos montowac w miejscu oryginalnego kata?
Warto. Jednak ja bym kupił to: http://allegro.pl/awg-tlu...3101376423.html i tylko przespawał flansze ze starego kata. Taniej będzie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Wto Mar 26, 2013 22:24   

tronsek napisał/a:
xiro napisał/a:
czy warto takie cos montowac w miejscu oryginalnego kata?
Warto. Jednak ja bym kupił to: http://allegro.pl/awg-tlu...3101376423.html i tylko przespawał flansze ze starego kata. Taniej będzie.


a starego kata nikt nie skupi? nie wiem jak z benzyną, ale od diesla problemu nie ma
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Mar 27, 2013 07:58   

Pewnie skupi, przynajmniej jeżeli cała zawartość jest na miejscu :)

btw. Ja też mam taki tłumik AWG od roku i jest OK.
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Sro Mar 27, 2013 08:08   

No więc spawanie flasz może okazać się nie opłacalne, ja kupiłem strumienice od tego "gruchota" z allegro, ładnie wykonana i pasowała idealnie, 120zł z wys. płaciłem kiedyś, kata sprzedałem za 350zł, więc się ładnie zakończyło. Może od benzyny będzie tańszy, ale choćby na zero wyszedł to bez spawania i rzeźby :P
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Montaż IC, jak?
Markzo Tuning mechaniczny 17 Sro Sie 29, 2012 14:43
Markzo
Brak nowych postów [R75] Montaż MBC
szpynior Tuning mechaniczny 4 Sob Lip 28, 2012 22:22
szpynior
Brak nowych postów [R 600 SDI] Montaż tempomatu
NFSU9 Tuning mechaniczny 6 Pon Cze 21, 2010 14:05
Remigiusz
Brak nowych postów [R200] Montaż kolektora VVC do 1.4 16V
Khonju Tuning mechaniczny 1 Nie Cze 01, 2014 16:38
MultecFSO
Brak nowych postów [r75 MG ZT]Montaż BOV 1.8 turbo (fotorelacja)
davidlive Tuning mechaniczny 27 Sro Cze 29, 2016 22:16
Harry



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink