Wysłany: Czw Lis 24, 2011 07:11 [r400] Lampy z anglików na europejczyki
Typ: Si Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
witam dzisiaj załączam łatwą przeróbkę reflektorów z angielskich na nasze, jako że w swoim aucie posiadałem 2 rodzaje reflektorów od kierowcy europejczyk a od pasażera angol postanowiłem kupić właściwe lampy gdyż widzialność w nocy była przerażająca, oczywiście kupiłem na alledrogo po okazyjnej cenie pan zapewniał że europejczyki a jak sie okazało przyszły 2 angliki, ale ze cena była ok to zostało u mnie. jako że wiadomo polak lubi kombinować to postanowiłem rozebrać lampy i sprawdzić czy sie da coś zrobić i otóż dało sie.
do przeróbki potrzeba :
2 reflektory angielskie
nóż
śrubokręt
klej 2 składnikowy odporny na ciepło
silikon do klejnia lamp
spinacze do prania
piwo w zależności od czasu pracy
więc tak rozkładamy lampy na części pierwsze tak żeby nie połamać zatrzasków które są po bokach
jak zostanie odbłyśnik sam z tym plastikiem co rozprasza światło trzeba usunąć ten plastik on jest na zatrzaskach wiec nie będzie problemu musi zostać to :
potem bierzemy plastik z lewej lampy angielskiej usuwamy z niego wszystkie zatrzaski odwracamy tak żeby ożebrowanie poszło w kierunku odbłyśnika i za pomocą kleju przyklejamy do niego plastik , trzeba dać więcej kleju gdyż plastik ma żeberka i żeby klej sie równo rozszedł
plastik jest wygięty w przeciwną stronę niż lampa wiec będzie też potrzebne coś do przytrzymania ja użyłem spinaczy do prania
bliżej odbłyśnika świateł długich nie bardzo jest do czego przyklejać ale klej 2 składnikowy dobrze się rozprowadza i można pouzupełniać szczeliny efelt końcowy jest taki :
potem należy posklejać reflektor do siebie i po robocie ja robiłem tylko jedą sztuke gdyż potrzebowałem jednej
zapytacie czy to działa otóż odpowiem DZIAŁA
w dalszym ciągu spróbuje założyć soczewke ksenonową i jak wyjdzie to zrobie kolejną instrukcje pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Adrian Czw Lis 24, 2011 09:00, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 24, 2011 07:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dla mnie jest to niebezpieczna rzeźba.
Nie mówię tutaj o klejeniu pryzmatu do odbłyśnika tylko o rozpraszaniu światła przez pryzmat.
Pryzmat rozprasza światło i jest skonstruowany tak że światło przechodzące przez niego wchodzi gładką stronę a wychodzi tą nieregularną. Po tym co Ty brozo zrobiłeś jest odwrotnie. Dlatego też światło rozprasza się inaczej niż powinno. Wiadomo oświetlane będzie prawe pobocze ale inaczej niż powinno być.
Poza tym widzę że światła masz źle ustawione (nie równo).
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
O ile rzeczywiście przeróbka jest specyficzna i najlepiej zweryfikuje ją przegląd, o tyle wysokość świateł nie ma być identyczna. Prawa lampa u mnie po regulacji na osprzęcie przy przeglądzie też daje ciut wyżej.
Nie podoba mi się natomiast oświetlenie lewej strony - wydaje mi się, że za słabo doświetla lewą krawędź...
niedługo mam p[przegląd wiec sie okaże czy jest ok czy nie ale nie rozprasza inaczej niż seria a powiedziałbym nawet że lepiej świeci niż poprzednia poza tym nie każe nikomu tego robić to jest tylko pomysł dla ludzi którzy nie mają 250 zł na nową lampę a wolą kupić komplet za 100 anglików i posiedzieć godzinkę i mieć ten sam efekt
greg-si zdjęcie było poglądowe żeby pokazać że linia __/ jest właściwa, jak ktoś nie chce niech nie robi nikogo nie zmuszam to tylko alternatywa
a to cie zaskoczę bo mylisz sie prawa (pasażer)jest przerobiony anglik a lewa to europa później zamieszczę foto po przerobieniu 2 lamp efekt jest naprawdę dobry
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum