Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1995
Witam wszystkich mianowicie chodzi mi o wymianę uszczelki pod głowica , rozchodzi się o to czy zakupiłem dobry zestaw bo nie wiem czy mam now typ uszczelki czy stary ogólnie podstawy mechaniki znam uczyłem się na starszych silnikach budowę i zasady znam tych nowszych prosił bym o szybka odpowiedz .
zakupiłem ten zestaw uszczelki
muszę jeszcze zakupić klucz dynamometryczny bo za groma nie mam z skąd pożyczyć a bez na kąt to nie wypada na polonezach i fiatach czemu nie ale nie na tym silniczku
moje autko Rover 416 silnik1.6 16v
prosił bym o spis linków z instrukcjami bo na forum sporo tego jest ale ciężko znaleźć może ktoś już ma przygotowana listę linków
uszczelka poszła na pewno boje się czy nic innego nie zepsułem stało się to tak pojechałem jak zawsze do roboty mam 13 km już mi ogrzewanie nie chodziło nie było ciepła po robocie odpalam roverka wsiadam jadę a strzałeczka od temp leży nic stoi tak jak by nie wiem co się stało zatrzymałem się po 4 km mowie tak nie może być a ciemno było strasznie lampki żadnej no nic polukałem nic po ciemku nie zobaczy pojechałem do domu wychodzę sprawdzam silnik aż parzy jak się go dotyka zagasiłem samochód od razu poszedłem spać bo po 14 godzinach pracy człowiek zmęczony na drogi dzień patrze pod maskę a tam zero płynu w chłodnicy wiec poszedłem na cpn kupiłem 5l wlałem odpowietrzyłem wskazówka ok podniosła się tak ja trzeba mowie przejadę się sprawdzę czy wszystko ok wiec pojechałem z 4km wysiadam patrze pod maskę wszystko ok pojechałem pod dom mowie minimalnie spadł stan odkręcam korek a tu płyn raz ubywa do pusta raz przybywa gaszę auto wyciągam bagnet a tu kisiel no to się domyśliłem gdzie się podział płyn .
Witam to znowu ja wiedziałem ze zły zakup dokonałem ale niestety teraz mam brak funduszy czy opłaca się wymieniać na e uszczelkę co zakupiłem czy poczekać na pieniądze i kupić te starego typu i ile ona kosztuje jakiś namiar na te uszczelkę link ktoś mógł by sypnąć
Ostatnio zmieniony przez Bunios Czw Kwi 04, 2013 10:04, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 03, 2013 23:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zakupiłeś zestaw z uszczelką nowego typu. Zaleca się również wymianę magistrali olejowej przy zakładaniu tej uszczelki. Ogólnie takie zestawy są odradzane na naszym forum ze względu na niską jakość.
Lepszym rozwiązaniem jest uszczelka starego typu, wzmacniana.
W RAVE masz kolejność odkręcania/dokręcania śrub głowicy. Z resztą, wymiana nie rożni się niczym w porównaniu z innymi samochodami.
Szkoda, że wcześniej nie poradziłeś się jaka uszczelkę kupić. W sumie jeszcze nic nie straconego. Przebolej te 120 zł i dokup stary typ wzmacniany. A tamte uszczelki, szpilki możesz użyć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum