Witam !
Dzisiaj rano odpalił bez problemu, chwilę pochodził, następnie zgasiłem go i zrobiłem przegląd - dolałem trochę oleju, plynu do chłodnicy ( trwało to jakieś 15 minut) i gdy chciałem go odpalić znowu to samo - rozrusznik kręci i nic. Zacząłem sprawdzać po kolei wszystko i tak - nie ma iskry na świecy, brak również na przewodzie od cewki, po włożeniu ręki i dostaniu się do cewki stwierdziłem, że śruba która ją mocuje do silnika jest obluzowana i cała cewka się przesuwa !
Muszę teraz znaleźć klucz fajkowy i spróbuję to dokręcić jak mi się uda bo podejrzewam, że jak to yak wygląda to mogą być kłopoty, ale do warsztatu nie mam jak dojechać bo nie pali !
Dzięki za zaiteresowanie i wskazówki, odezwę się jak to przymocuję !
[ Dodano: Pią Lut 08, 2013 18:47 ]
Witam !
W końcu zaprowadziłem go do warsztatu, kupiona cewka i dalej nic, kompletna cisza - zero palenia ! Okazało się, że w kopułce nie ma na dodatek jeszcze wogóle węglika, po wymianie kopułki nadal cisza - w końcu okazało się, że jest na dodatek rozprogramowany immo, po diagnostyce na komputerze i zaprogramowaniu wszystko gra !
Dzięki za pomoc i zainteresowanie !
[ Dodano: Sob Kwi 06, 2013 13:30 ]
Witam !
Niestety problem wrócił. dzisiaj w czasie jazdy zgasł i już nie chce odpalić, rozrusznik kręci i nic !
Czy jest jakaś możliwość wyłączenia immo bo nie stać mnie na zapłacenie kolejnych 300 zł za jego programowanie ( a tyle wzieli fachowcy ostatnim razem ) i po miesiącu problem wraca !
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 06, 2013 12:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam !
Tak samo dział się ostatnim razem, wymieniona została cewka, kopułka, przewody a on dalej nie chciał palić i mechanik stwierdził, że to immo było przyczyną - teraz przy odpalaniu wogóle nie ma pipczenia lub od czasu do czasu, bo nie za każdym włożeniem kluczyka do stacyjki a rozrusznik jak głupi kręci !
Zastanawiam się tylko co naprawiać, bateria wymieniona, otwieranie i zamykanie działa, w momencie kiedy immo pipka wyłącza go a m-c temu w serwisie programowali go z immo !
Naprawą elektroniki sam się zajmuję, ale na samochodach się nie znam !
No to zostaje sprawdzić czy wtryski odgrywają swoją role. Musisz wyciągnąć listwę wtrysków z kolektora, skierować do góry, a druga osoba niech zakręci rozrusznikiem, jeśli benzynka zacznie tryskać w kolejności 1342 na ok 30 cm to znaczy, że układ paliwowy możemy wykluczyć.
Witam !
Dzięki za zainteresowanie, jutro jak go ściągnę to posprawdzam wszystko, a co jeszcze mi się przypomniało - rano przy próbie odpalania najpierw jest cisza, a dopiero po którymś przekręceniu kluczyka załapuje - rozrusznik regenerowany ze 3 m-ce temu !
[ Dodano: Sro Kwi 24, 2013 17:49 ]
Witam !
Po czasie, ale wraca ten sam problem, zaprowadziłem go ostatnim razem do warsztatu, podobno znowu były błędy na komputerze, zostało wszystko usunięte, ale zaraz po wyjeździe od mechanika okazało się, że auto w czasie jazdy dławi się i gaśnie, obroty zaczynają mu skakać i gaśnie, najbardziej jest to odczuwalne gdy się zatrzymuję, bo w czasie jazdy wystarczy go tylko przygazować, ale jak zatrzymuję się to brakuje nóg, nie wiem już co robić z nim, kolejny mechanik i następne pieniądze, tylko gdzie z nim pojechać w Lublinie żeby to zrobił ktoś dobrze ?
Czyli na wciśniętym gazie jest ok a jak puścisz to problemy?
Do czyszczenia silnik krokowy (opis na stronie roverki.pl).
Jak nie pomoże to dla testu do podmiany cewka zapłonowa na inną, dowolnie jaka nawet z malucha będzie działać.
Witam !
Silnik rozebrałem, wymyłem, wyczyściłem i nic - lecz niestety czy jest włączony czy odłączony to nie ma różnicy, obroty się nie zmieniają ! Został teraz u mechanika, ma podjechać gość z komputerem i zobaczyć co jest !
[ Dodano: Nie Kwi 28, 2013 20:00 ]
Witam !
Po podpięciu do komputera pokazał uszkodzenie czujnika położenia wałka rozrządu, ale czekając na wyniki poszukiwania czujnika sam zacząłem przegląd i okazało się, że jeden z przewodów we wtyczce do tego czujnika wisi sobie luzem, po wypięciu wtyczki znalazłem jeszcze w rurce ochraniającej przewód dwa miejsca w których były łączone przewody, wyciąłem to wszystko, polutowałem wtyk i samochód odpalił - nie wiem tylko jaki może mieć wpływ na działanie to, że brakuje tam ze 20 cm ekranu bo przewód do wtyczki jest ekranowany ! Jak na razie jeździ, ma od czasu do czasu takie delikatne skoki obrotów, a silnik krokowy też już teraz reaguje !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum