Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 16:49 [r75] Automat problem
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999
Witam
MAm problem z automatem . Czasem podczas jazdy potrafi skrzynia wyrzucic bieg i jest efekt jakby w manualu ze wcisnietym sprzeglem i gazem . Po odpuszczeniu gazu wraca do normy czyli bieg wchodzi . Dodam tez ze stojac na P i wrzucam D nie zawsze ale zdarza sie ze nie wrzuci biegu a jak wrzuci to jest szarpniecie. Sterownik ? czy skrzynia:) ?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 16:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hmmm sterownik od skrzyni to gdzieś za schowkiem pasażera tak ? ale wydaje mi sie ze to moze byc skrzynia gdyz jak kupowalem to sprzedajacy dawal wrażenie ze sprawdzal juz co i jak i mowil ze trzeba skrzynie wymienic . Czy sterownik jest plug & play czy trzeba go zalogowac na T4 ? jaki plyn najlepiej do skrzyni? ten texaco atf 402N?
nie masz dostępu do kompa T4?? wczoraj ktoś mi powiedział, ze takie poszarpywanie, to raczej sprzęgło hydrokinetyczne, jutro jeszcze z tą osobą będę rozmawiał i dam znać, mam takie same objawy jak ty i nie wiem czy jak wchodzi na luz podczas jazdy, to będzie tylko wina sprzęgła
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
nie zawsze to szarpanie z P na D jest ale jest Do T4 niema dostepu wmiare taniego bo za podłączenie chcą kolo 100 zl no jeszcze sprzegla z dwumasem nie wymienialem ale jak patrze na allegro to same uzywki tych dwumasow:)
nie dwumasa tylko sprzęgło hydrokinetyczne, tak na allegro tylko używki. Regeneracja około 1000 zł
100 zł to ja bym się nie zastanawiał, jak pod oryginalny, to tanio. A sprzęgło jak coś jest z nim nie tak, to powinno pokazać, może w ten sposób uda się uratować skrzynie.
Podłączałem się pod AutoCom i Bosh, ale te kompy nie pokazały błędów od skrzyni, a T4 tak
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
dzisiaj rozmawiałem z facetem który mi mówił o sprzęgle hydrokinetycznym i w naszych przypadkach jak skrzynia wpada na luz, to nie sprzęgło tylko trzeba skrzynie rozbierać i sprawdzić, co w niej jest nie tak. Jeżeli zdecydujesz się na zakup używki, to pamiętaj, że najlepiej kupić razem ze sprzęgłem hydrokinetycznym
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A czemu ze sprzęgłem hydrokinetycznym . To co mam będzie złe ? ja kopiłem skrzynie z nowszego rocznika 2004. Jak nie będzie pasować to mam możliwość zamiany na rocznik 99 taki jaki mam . Zastanawiam się by zrobić tak ze wymienić na nowa skrzynie a ta stara oddać do całkowitej regeneracji i wyjdzie co było nie tak . Osobiście nie lubię automatów bo są z nimi problemy
TO sprzeglo hydrokinetyczne jest w skryzni czy po stronie bloku ? bo nie mogę znaleźć gdzie on jest. Sprzęgło i docisk normalnie jak pamiętam w manuału jest po stronie bloku a gdzie to hydrokinetyczne? W automatach tez jest normalne sprzęgło i docisk czy tylko to hydrokinetyczne?
a no to juz wiem . Jak wymieniam skrzynie to właśnie chciałem sprzęgło wymienić czyli automaty maja hydrokinetyczne super:) zaraz dzwonie i sie dowiem ile takie sprzeglo kompletne....
[ Dodano: Wto Kwi 09, 2013 11:41 ]
Kolega ktory ma sporo dojscia do czesci mowi ze tylko serwis Rover:) ale da sie te sprzęgła oddać do regeneracji
kolego, regeneracja około 1200 zł. Musisz znaleźć uczciwą osobę która ci sprawdzi czy faktycznie twoje sprzęgło trzeba regenerować. Ponieważ facet mi mówił, ze skrzynie najlepiej kupić ze sprzęgłem. Jak się już za to zabierzesz, to daj do sprawdzenia twoje sprzęgło, może nie będzie trzeba regenerować
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum