Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 19:30 [R75]2w1 Problem z odpalaniem+coś chyba jest w baku... HELP
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam i mam taki oto problem, otórz ostatnio napotkałem na kolejną przeciwność losu w urzytkowaniu mojego autka. Pewnego dnia wsiadając jak zwkykle do samochodu przekręcam kluczyk kręce kręce i nie chce załapać a jak już załapuje to na sekunde dwie, tylko przerzuci raz i gaśnie.. Myśle co jest?! tak jak by paliwa nie było.. a wskazuje 1/4 zbiornika, ale myśle może się coś zawiesiło no to drugie autko wziąłem i po ropke, wracam tankuje, wsiadam zapala myśle jest!! Tydz później jade na cpn tankuje zajeżdżam na chate i po 15 min chce po kobiete jechać a auto znowu nie zapala ale tym razem byłem pewny że paliwko jest, może dziurawy bak odkręcam korek lukam a tu nie ma tej metalowej zapadko blokującej wlew bezpośrednio do baku... Chyba wpadł do środka. Jest to możliwe? Faktem jest to że blokada była na 100% jak dolewałem paliwo z bańki bo musiałem śrubokrętem go trzymać żeby wogóle coś wlać, a teraz jej nie ma... POMOCY[/b]
_________________ Ach ten mój RoVeReQ...
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 19:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Były jakieś problemy ze starszymi autami, które mają dwie pompy w baku. Jednak przelewowa, z jednej komory do drugiej przelewa czy cuś... jak ta padnie, to jak spadnie Ci wskazówka poniżej pewnej wartości nie odpalisz... Myślę, że odpowiedź znajdziesz na forum, bo były tu takowe wątki.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Sprawdź czy działa pompa paliwa w baku. Przyłóż ucho do prawego nadkola albo zdejmij tylną kanapę i słuchaj przy baku. Jak będzie słychać buczenie to działa jak słychać bulgotanie bez buczenia to padła. Nieraz śniedzieją styki przekaźnika pompy lub styki przy pompie w baku. Zazwyczaj ta pompa pod maską przy aku głośniej działa bo musi sama ciągnąć paliwo. Bak jest dwukomorowy przedzielony przegrodą wydechu ,a ta pompa w baku ma za zadanie ssanie z drugiej komory. Jeśli coś ci wpadło chociaż nie jażę o co chodzi to zdejmij kanapę odkręć korek pompy i zobacz z latarką czy coś nie wpadło albo włóż rękę do baku i poszukaj.
Dokładnie MaReK . Ja tak miałem, że komputer pokazywał paliwa na 150Km ,a auto nie chciało odpalić. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz dlaczego pokazuje taki stan skoro pływak przy pompie jest więc paliwo go unosi i dlatego pokazuje.
Ostatnio zmieniony przez radi Nie Kwi 07, 2013 19:53, w całości zmieniany 1 raz
Chodzi o tą okrąłą zapadkę która jest właśnie po to żeby nic do baku nie wpadło takie metalowe kółeczko które jak wkładasz pistolet na cpn to się podnosi, takie metlowe. Każde auto to ma i przez TO z butelki np. prosto do baku paliwa nie nalejesz.. Dzięki za porady apropo pompki jutro posłucham co i jak..
a pompka paliwa ta przy akumulatorze działa ci brzęczy ? mi jak ona padała to miałem podobne objawy wyciągnij wtyczkę od tej pompki i przeczyść ją, i postukaj w tą pompkę jak nie chce uruchomić powinno zeskoczyć
Minęło troche czasu i powracam z wątkiem. Otórz jeździłem w ten sposób że śmigałem do pracy-> tam auto stało 12=14 godzin wsiadałem odpalałem i jazda.. A jak przyszedł weekend i po trasie gasiłem auto, gdzieś tam sobie łaziorowałem wracam chce odpalić i lipa;/ myślałem że to to coś w baku więc dreptałem z banieczką do CPNu wracałem dolewałem ropki i cyk odpalał;] SZoK Ostatnio dopiero przeanalizowłem że moje chodzenie 1-5km na stacje było bezcelowe, bo jak do CPNu miałem 20 km już nie poszedłem.. dzoniłem po kumpla do holowania jak dojechał po jakiejś godzinie auto odpaliło... I teraz 2 pytania
1. Czy możliwe że coś się przegrezwa i jak ostygnie z godzine odpala? Co to może byc? Ta pompka? Styki czyściłem stukałem i nic nie dawało;/ A brzęczy głośno.
2. Gdzie można dokupić wkręcany uchwyt do holowania bo jak się okazało takiego nie mam ?
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Cze 27, 2013 22:35
cyngiel, każdy będzie pasować Zobacz na Bmwstore tam pokazuje zamienność tych numerów Wybierz ten najtańszy Najprościej się upewnić, w momencie występowania objawów, polać zimną wodą czujnik
No dobra wszystko ok ale czy dam rade go sam wymienic? Gdzie wogóle jest ten czujnik szuakm na forum ale nie moge znalezć rysunku ani zdjęcia, a na jakiś rysunek trafiłem tylko nie pamiętam gdzie;/
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Wto Lip 02, 2013 07:53
cyngiel, on jest na jedną śrube przykręcony. Wymiana jest banalnie prosta. Stojąc przodem do auta, to po lewej stronie, nie daleko wlewu oleju jest wtyczka.
Pytałeś jeszcze o uchwyt holowniczy. Na aledrogo masz tylko trzeba wpisać "lewarek rover 75" i raczej sprzedają to w zestawach z lewarkiem i kluczem do kół. Najtaniej znalazłem cały zestaw za 45 zł.
http://allegro.pl/listing...ewarek+rover+75
uchwyt holowniczy można nabyć osobno ja akurat kupiłem w ArtBizar za chyba 30pln
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Zamówiłem ten tańszy, jak narazie pasuje i wszystko pali na tyknięcie;] Dzięki za porade cenna uwagą jest też to że wystarczy odkręcić tą większą plastikową atrape (3 śróbki) a tej małem gdzie jest korek od oleju nie trzeba...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum