Co może być powodem takich "wyprysków"
I pytanie jakim sposobem to naprawić? Szpachla w ruch czy np mogę kupić element (błotnik/nadkole), wyciąć miejsca korozyjne, i "wkomponować" w ich miejsce element "zdrowy"
Dodam że się na tym nie zbyt dobrze znam, dlatego pytam bardziej wtajemniczonych w tematykę blacharską.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 18:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja osobiście tobie polecam wymienić cały element skoro i tak się nad tym zastanawiasz. Jednakże odradzam robić to samemu jeśli nie masz pojęcia o blacharce samochodowej.
Skończy się tak samo prędzej czy później [zależnie od wykonania i materiałów] bo każda poprawka poza fabryką tak się kończy ze względu na brak ciągłości powłoki.
Zdecydowanie należy wstawić całą ćwiartkę. Przy takiej rdzy jaka wyłazi w twoim aucie innej opcji raczej nie ma. Tylko żeby jakiś zakład porządnie to wymienił...
Nie pudruj tego syfa tylko wymień tak jak szkoła nakazuje i zrób łaczenie na fabrycznych spawach.
Tutaj masz odpowiedni element blacharski.
http://www.ebay.co.uk/itm...6#ht_2666wt_904
a rozumiem, wymiana tego elementu nie polega na wycięciu go w miejscu w którym się podoba? Tylko są specjalne miejsca i będzie pasować idealnie? Bo blacharz się walnie o pare CM i tyłek zbity.
Nie śmiejcie sie bo nie znam tej tematyki za dobrze.
czyli w tej ćwiartce która jest w moim R75 takie spawki fabryczne są (podejrzewam że nie widać ich z zewnątrz) i jak się element rozłączy w miejscu gdzie są spawki to dopasowanie nowego nie będzie problemem i nie wyjdą "Cyrki"?
Koszt wymiany 100-300zł, tak mniej więcej(zalezy od szpeca). Koszt lakierowania 150-500zł, tez tak mniej więcej (i też zalezy od szpeca) No jednak te 600zł to musisz szykowac niestety
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum